29 May 2016
English (United Kingdom)Polish (Poland)
Edward Bogusławski

artist

of the day

Edward

Bogusławski

Edward Bogusławski Utwory wybrane

CD

of the day

Edward Bogusławski

Utwory wybrane

Bogusławski Edward Intonazioni I

compositions

of the day

Bogusławski Edward

Intonazioni I

Dziadek Magdalena, Mika  Bogumiła, Kochańska Anna Musica Polonica Nova na Śląsku. Oddział Związku Kompozytorów Polskich w Katowicach 1945-2003

book

of the day

Dziadek Magdalena, Mika Bogumiła, Kochańska Anna

Musica Polonica Nova na Śląsku. Oddział Związku Kompozytorów Polskich w Katowicach 1945-2003

WELCOME!

Polmic.pl is the first – and thus far the only – website dedicated exclusively to Polish music. Its principal objective is to keep the public up to date on the current activity of the musical environment in Poland and of Polish musicians abroad, as well as providing up-to-date, comprehensive information about Polish artists, music institutions and publications related to music. The separate database of works and composers accessible from the website, as well as the newsletter sent to registered website users, supplement our Internet service in this function.

We encourage you to visit our website regularly and keep up to date on developments in Polish music.

Composers database

Login Form

Grove online

Grove online To use the dictionary, contact us.

RILM online

RILMTo use this database, contact us.

 

JSTOR online

JSTOR
To use this database,
contact us!

 

new books

Maria Wilczek-Krupa. „Kilar. Geniusz o dwóch twarzach”
Pierwsza pełna biografia jednego z najpopularniejszych polskich kompozytorów i twórców muzyki filmowej.
Więcej...

new releases

Muzyka Polska Dzisiaj - kolekcja płyt
The CD series Polish Music Today - Portraits of Contemporary Polish Composers was inaugurated in 2013 by Polish Music Information Centre POLMIC in co-operation with Polish Radio SA, thanks to the generous support of the Ministry of Culture and National Heritage. Ten audio CDs have been released, each dedicated to one contemporary Polish composer. Different generations of composers, living in both Poland and abroad, are represented in this series. They are:
 

Warszawska Jesień 2014 na płytach

2014 IAMIC Concert “Tradition and New Music” - na płycie POLMIC

Historyczny koncert Warszawskiej Filharmonii z 21 lutego 1955 na płycie Warner Classics  
Per Musicam Ad Astra 2016
 Światowy Dzień Akordeonu
news
„Sinfonia da Requiem” Meyera w Krakowie PDF Print E-mail
There are no translations available.

Krzysztof Meyer27 i 28 maja 2016 roku w Sali koncertowej Filharmonii Krakowskiej odbędą się koncerty oratoryjne, podczas których w obecności kompozytora – Krzysztofa Meyera, Chór i Orkiestra Filharmonii Krakowskiej wykonają jego wielkie dzieło – VIII Symfonię zwaną Sinfonia da Requiem.

Poruszający problem antysemityzmu utwór Meyera powstał do słów czterech wierszy Adama Zagajewskiego – Jedwabne, Nienapisana elegia dla Żydów krakowskich, Dożywocie i Persefona. Krótko po prawykonaniu dzieła, jakie miało miejsce w styczniu 2011 roku, krytyk muzyczny Andrzej Chłopecki napisał, iż „utwór Zagajewskiego – Meyera jest elegią muzyczno-poetycką z czysto orkiestrowym interludium, dramatycznym, lecz nie posiadającym w sobie żadnego tonu niestosownego w ekspresji. To Requiem mogłoby mieć podtytuł 'pamięci polskich Żydów' czy po prostu 'żydowska elegia'. Bez jakichkolwiek w muzyce cytatów i bezpośrednich aluzji. W muzycznym kształcie kompozycji Meyer ustrzegł się estetycznych przerysowań (…), a wrażliwości słów Zagajewskiego dał dźwiękowy kształt w subtelności niemal pokorny”.

Koncerty, które poprowadzi bardzo ceniony przez krakowską publiczność Łukasz Borowicz, otworzy napisana w pogodnej tonacji B-dur Symfonia 102 „Londyńska” Josepha Haydna. Kilka dni po wykonaniu dzieła Meyera w Filharmonii Krakowskiej, poeta Andrzej Zagajewski odbierze prestiżową nagrodę im. Leopolda Lucasa, przyznaną mu za „wybitne dokonania w dziedzinie teologii, historii prądów intelektualnych, badań historycznych i filozofii”. Nagroda ta jest w Niemczech jedną z najwyżej dotowanych nagród przyznawanych humanistom – wynosi 50 tys. euro. Wręczenie nagrody odbędzie się 31 maja 2016 roku na Uniwersytecie Tybingi

 

Share on Facebook
 
XIII Festiwal Pieśni PDF Print E-mail
There are no translations available.

XIII Festiwal Pieśni28 maja 2016 roku w Warszawie rozpocznie się kolejna, trzynasta już edycja Festiwalu Pieśni, podczas którego wystąpią najwybitniejsi artyści prezentujący polską i zagraniczną twórczość pieśniarską. Organizatorem wydarzenia, które potrwa do 27 listopada 2016 roku, jest Filharmonia im. Romualda Traugutta.

XIII Festiwal Pieśni kontynuuje tradycje Letnich Festiwali Pieśni Kompozytorów Polskich, które Filharmonia im. Romualda Traugutta realizuje od roku 2001 i Festiwali Pieśni Europejskiej, które odbywają się od roku 2005. Jest to jedyny w Polsce festiwal poświęcony liryce wokalnej o takiej formule (koncertów monograficznych: w przypadku pieśni polskiej jeden koncert to pieśni jednego kompozytora; w przypadku pieśni europejskiej każdy koncert to pieśni kompozytorów z jednego kraju) obejmujący swoim programem kompozytorów polskich i europejskich od wieków dawnych aż do współczesności. Celem Festiwalu jest zaprezentowanie publiczności twórczości pieśniarskiej zarówno polskiej, jak i obcej w najlepszych wykonaniach.

Festiwal podzielony jest na dwie części – XIII Festiwal Pieśni Kompozytorów Polskich i IX Festiwal Pieśni Europejskiej. Koncerty festiwalowe odbywać się będą od końca maja do połowy lipca, a następnie na przełomie września i października 2016 roku. Pieśni wysłuchać będzie można w najpiękniejszym miejscach Warszawy – w Sali Wielkiej Zamku Królewskiego, w Pałacu na Wyspie i Teatrze Królewskim w Łazienkach Królewskich oraz w Sali Białej Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie. Wykonawcami koncertów będą wybitni polscy i zagraniczni śpiewacy, specjalizujący się w wykonawstwie liryki wokalnej.

Koncert inauguracyjny odbędzie się 28 maja o godz. 18.00 w Sali Wielkiej Zamku Królewskiego. Wystąpi m.in. Olga Pasiecznik i Jan Jakub Monowid, a w programie znajdą się utwory Edwarda Pałłasza, Henryka Mikołaja Góreckiego i Benjamina Brittena. Podczas kolejnych wydarzeń można będzie wysłuchać kompozycji polskich twórców, m.in. Mikołaja Gomółki, Stanisława Niewiadomskiego, Ignacego Jana Paderewskiego, Karola Mikuli, Pawła Łukaszewskiego czy Stanisława Moniuszki. Pojawią się również pieśni ukraińskie, niemieckie, hiszpańskie, słowackie oraz francuskie. Ostatni koncert, poświęcony pieśniom Powstania Listopadowego, odbędzie się 27 listopada 2016 roku.

Bilety oraz karnety dostępne na stronie: www.bilety24.pl, w Salonach Empik i punktach sprzedaż Eventim oraz na godzinę przed każdym koncertem.

Szczegółowy program – na stronie: www.fit.waw.pl

Share on Facebook
 
XXVI Międzynarodowy Festiwal Muzyki Sakralnej PDF Print E-mail
There are no translations available.

XXVI Międzynarodowy Festiwal Muzyki SakralnejXXVI Międzynarodowy Festiwal Muzyki Sakralnej potrwa od 29 maja do 5 czerwca 2016 roku w warszawskich świątyniach. Podstawowym zadaniem wydarzenia jest prezentacja twórczości muzycznej związanej z chrześcijaństwem oraz innymi religiami w możliwie najbardziej atrakcyjnej dla publiczności formie.

Festiwal zainauguruje koncert z okazji 150. rocznicy urodzin legendarnego kompozytora i organisty Archikatedry Warszawskiej Mieczysława Surzyńskiego, który odbędzie się w niedzielę 29 maja o godz. 16.00 w Bazylice Archikatedralnej Św. Jana Chrzciciela. W wykonaniu Orkiestry Teatru Wielkiego – Opery Narodowej w Warszawie pod batutą Piotra Deptucha oraz organisty Przemysława Kapituły zabrzmią takie kompozycje Surzyńskiego jak: Koncert organowy g-moll op. 35, Improwizacje op. 38, Capriccio op. 36 oraz Fantazja op. 30. Podczas koncertu ksiądz dr hab. Jacek Bramorski otrzyma Srebrną Piszczałkę – nagrodę Przewodniczącego Konferencji Episkopatu Polski za wybitne osiągnięcia i wkład w rozwój muzyki sakralnej w Polsce.

Kolejne festiwalowe wydarzenia to m.in. Duke Ellington – Sacred Concert w wykonaniu amerykańskiej wokalistki Karen Edwards z towarzyszeniem Eliazz Big Band pod dyrekcja Józefa Eliasza oraz Chóru Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy pod dyrekcją Benedykta Odyi; koncert z okazji 100. rocznicy śmierci Maxa Regera; 25-lecie Cantores Minores – Chóru Męskiego Archikatedry Św. Jana Chrzciciela, Verbum Incarnatum w wykonaniu saksofonisty Pawła Gusnara oraz zespołu Mulierum Schola Gregoriana Clamaverunt Iusti, a także finałowe Sakralne Fanfary w wykonaniu włoskiego Ensemble Girolamo Fantini.

Międzynarodowy Festiwal Muzyki Sakralnej w Warszawie, zaliczany dziś do najpoważniejszych warszawskich festiwali i najpoważniejszych imprez tego typu w świecie, powstał w 1991 roku z inicjatywy polskiego organisty Przemysława Kapituły dla uczczenia IV pielgrzymki Jana Pawła II do ojczyzny. Festiwal wypełnił lukę jaka powstała w polskim życiu muzycznym w okresie powojennym, kiedy utwory muzyki sakralnej wykonywano częściej w salach koncertowych niż w świątyniach, z myślą o których były tworzone.

Patronat nad Festiwalem sprawuje Arcybiskup Kazimierz Nycz Metropolita Warszawski. Komitet Honorowy i Radę Artystyczną wspierające imprezę, tworzą wybitni artyści, naukowcy oraz wpływowe osobistości z różnych sfer życia publicznego. Festiwal organizuje „Fundacja Festiwal Muzyki Sakralnej”. Festiwal wspiera finansowo Miasto Stołeczne Warszawa. Wstęp na wszystkie koncerty festiwalowe jest wolny!

ZOBACZ: Program Festiwalu

Share on Facebook
 
8. Leo Festiwal we Wrocławiu PDF Print E-mail
There are no translations available.

8. Leo FestiwalW dniach 29 maja – 4 czerwca 2016 roku w Narodowym Forum Muzyki we Wrocławiu odbędzie się 8. edycja Leo Festiwalu, którego dyrektorem artystycznym i dyrygentem jest Ernst Kovacic.

W tym roku organizatorzy zaproszą do współpracy sportowców, tancerzy i muzyków – największy nacisk zostanie położony właśnie na muzykę i sport. Obie dyscypliny łączy konieczność dbania o dobrą kondycję i refleks (w sporcie nazywamy to treningiem, w muzyce – ćwiczeniem), podobieństwo widoczne jest również w wyzwaniach dla umysłu: zarówno muzycy, jak i sportowcy starają się znaleźć sposób, aby jak najlepiej wykorzystać własny potencjał.

Podczas koncertu zatytułowanego Festival du corps ukazane zostaną liczne aspekty tej relacji, również humorystyczne. Najbardziej wyrafinowanym połączeniem treningu sportowego i muzyki wydają się być taniec i balet. Dlatego właśnie po utworze Apollo i muzy Igora Strawińskiego tego wieczoru zaprezentowany zostanie balet Twory Prometeusza do muzyki Ludwiga van Beethovena w zdumiewającej choreografii autorstwa Rose Breuss.

Jednym z głównych wątków Leo Festiwalu jest współpraca z dziećmi. W tym roku przygotowana zostanie nowa opera dziecięca, w której wezmą udział mali śpiewacy. Towarzyszyć im będzie NFM Lepoldinum – orkiestra, która z niezwykłym entuzjazmem i cierpliwością wspiera działania młodych ludzi. Dla nich zaś działanie z profesjonalnymi muzykami jest wspaniałą motywacją. Małych solistów i chór przygotuje Małgorzata Podzielny. W roli narratora w operze wystąpi Grażyna Wolszczak.

Koncert finałowy festiwalu połączy dwie orkiestry smyczkowe: Leopoldinum i orkiestrę gościnną, Sinfoniettę Cracovię. W ten sposób otwarte zostaną możliwości zarówno połączenia, jak i skontrastowania dźwięków i gestów. Festiwal zwieńczą utwory: Polyptique Franka Martina, w którym w roli solisty można będzie usłyszeć znakomitego austriackiego skrzypka Benjamina Schmida, a także Muzyka na instrumenty strunowe, perkusję i czelestę Beli Bartóka.

ZOBACZ: Program Festiwalu

Więcej informacji – na stronie: www.nfm.wroclaw.pl

Share on Facebook
 
TRZY-CZTE-RY! – Konteksty. Kontrasty. Konfrontacje PDF Print E-mail
There are no translations available.

Trzy-Czte-RyPierwsza edycja warszawskiego festiwalu TRZY-CZTE-RY. Konteksty. Kontrasty. Konfrontacje odbędzie się między 17 maja a 9 czerwca 2016 roku w Studiu im. Witolda Lutosławskiego i obejmie dziesięć koncertów. To wyjątkowe wydarzenie skonfrontuje słuchaczy z nowymi wizjami twórczymi, ukazując nieznane dotąd konteksty artystyczne poprzez łączenie elementów ponadczasowości i aktualności dzieła muzycznego.

Kontrasty czy konfrontacje nie są istotą naszego porozumiewania się w sposób tak konstytutywny i twórczy, jak jest nią kontekst. Ale występują w znanej nam sferze natury i kultury bardzo często. Ich wpływu na rzeczywistość nie da się ani nie zauważyć, ani przecenić. Takie zderzenia czy prowokacje również będą miały miejsce w naszym festiwalu. Sztuka tworzona 'obok' siebie bywa sobie zupełnie obca. Dzieła, które dzielą dziesiątki, a nawet setki lat potrafią dialogować ze sobą zupełnie zdumiewająco – mówi pianista Maciej Grzybowski, Dyrektor Artystyczny Festiwalu.

W programie znajdą zarówno utwory kompozytorów polskich – Chopina, Lutosławskiego, Panufnika, Bairda, Serockiego, Szymańskiego oraz Mykietyna, jak i kompozycje Bacha, Beethovena, Schumanna, Brahmsa, Ravela, Bartóka czy Ligetiego. Na estradzie pojawi się łącznie blisko stu pięćdziesięciu muzyków – zarówno solistów, kameralistów, jak i zespoły, m.in. Szymanowski Piano Trio, Meccore String Quartet, Sinfonia Varsovia oraz Camerata Silesia.

Organizatorem wydarzenia jest Fundacja Cultura Animi. Zrealizowano dzięki wsparciu Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

Szczegółowy program – na stronie: www.trzy-czte-ry.pl

Share on Facebook
 
The Voice Of Thunder PDF Print E-mail
There are no translations available.

The Voice of Thunder26 maja 2016 roku o godz. 20.00 w Kaufman Music Center w Nowym Jorku odbędzie się koncert American Modern Ensemble, zatytułowany The Voice Of Thunder: Vocal Music by Percussionist Composers, podczas którego zabrzmi m.in. cykl pieśni „Liquid light” na mezzosopran, fortepian i perkusję Marty Ptaszyńskiej.

W programie znajdą się utwory wokalne napisane przez kompozytorów-perkusistów. Poza cyklem pieśni Marty Ptaszyńskiej, zabrzmią takie kompozycje jak: NO one To KNOW one Andy'ego Akigo, Four Dickinson Songs Roberta Beasera, Three Solitary Songs Warrena Bensona, Two Mothers Arias from Dog Days Davida T. Little'a oraz Summer Songs Roberta Patersona, które podczas koncertu będą miały swoją światową premierę. Wystąpią artyści American Modern Ensemble: Marnie Breckenridge – sopran, Blythe Gaissert – mezzosopran, Sato Moughalian – flet, Benjamin Fingland – klarnet, Blair McMillen i Geoffrey Burelson – fortepian, Matt Ward i Andy Akiho – perkusja, Esther Noh – skrzypce, Arash Amini – wiolonczela.

Share on Facebook
 
Beethoven i skrzypce PDF Print E-mail
There are no translations available.

Beethoven i skrzypce28 maja 2016 roku w Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. W. Lutosławskiego w Warszawie odbędzie się kolejny koncert symfoniczny Polskiej Orkiestry Sinfonia Iuventus. Zespoł poprowadzi jego kierownik artystycznyPrzemysław Fiugajski. Solistką będzie znakomita polska skrzypaczka młodego pokolenia Anna Maria Staśkiewicz.

Artystka jest laureatką wielu konkursów skrzypcowych, m.in. III nagrody na XIII Międzynarodowym Konkursie im. Henryka Wieniawskiego w Poznaniu w 2006 roku. Podczas zapowiadanego wieczoru wykona Koncert skrzypcowy D-dur op. 61 Ludwiga van Beethovena. Utwór ten, obok Koncertu skrzypcowego D-dur Johannesa Brahmsa, Koncertu skrzypcowego D-dur Piotra Czajkowskiego oraz Koncertu skrzypcowego e-moll Feliksa Mendelssohna, należy do klasyki gatunku, będąc jednym z najczęściej wykonywanych koncertów skrzypcowych w historii muzyki.

Program koncertu Polskiej Orkiestry Sinfonia Iuventus dopełni inne wielkie dzieło Ludwiga van Beethovena – VIII Symfonia F-dur op. 93. Ten skomponowany w 1812 roku utwór Beethoven nazwał „moją małą symfonią w F-dur”, dla odróżnienia od rozbudowanej VI Symfonii. Spytany przez swego ucznia Carla Czernego o powody, dla których Ósma cieszy się mniejszą popularnością od Siódmej, Beethoven miał odpowiedzieć: „ponieważ Ósma jest o wiele lepsza”.

Bilety dostępne na stronie www.bilety24.pl oraz www.sklep.polskieradio.pl, a także w kasie Studia Koncertowego Polskiego Radia im. W. Lutosławskiego na godzinę przed koncertem.

Patronat medialny nad koncertem objęło Polskie Centrum Informacji Muzycznej.

Share on Facebook
 
Recital Tomasza Fechnera w Kalifornii PDF Print E-mail
There are no translations available.

Tomasz FechnerW środę 26 maja 2016 roku o godz. 19.00 polski gitarzysta Tomasz Fechner zaprezentuje kompozycje Aleksandra Tansmana i Romana Ryterbanda w siedzibie Ventura County Classical Guitar Society w Camarillo w stanie California w USA.

W 2014 roku Fundacja Fulbrighta przyznała młodemu gitarzyście stypendium w USC Thornton School of Music, gdzie obecnie studiuje on pod okiem Williama Kanengisera, założyciela Los Angeles Guitar Quartet. Fechner jest także pierwszym gitarzystą kwartetu gitarowego Orpheo. Wstęp na koncert jest wolny, aczkolwiek organizatorzy zachęcają do przekazywania donacji na dalszą edukację muzyka w Uniwersytecie Południowej Kalifornii. Będzie on pełnił rolę asystenta w Centrum Muzyki Polskiej, opracowując niedawno pozyskane przez ośrodek archiwa związane z postacią amerykańskiego kompozytora, dyrygenta i pianisty pochodzenia polsko-żydowskiego, Romana Ryterbanda.

Tomasz Fechner urodził się w 1990 roku w Pleszewie. Naukę gry na giaterze rozpoczął w wieku siedmiu lat. Jest absolwentem Akademii Muzycznej im. Ignacego Jana Paderewskiego w Poznaniu, gdzie studiował pod kierunkiem Piotra Zaleskiego. Począwszy od 2001 roku brał udział w wielu konkursach gitarowych na terenie Europy, zdobywając liczne wyróżnienia, m.in. III miejsce w Międzynarodowym Festiwalu Gitarowym w Mottola (Włochy) oraz III miejsce w Międzynarodowym Konkursie Gitarowym Anna Amalia w Weimarze (Niemcy). Tomasz Fechner gra na gitarze znakomitego polskiego lutnika Bogusława Teryksa z 2002 roku.

Więcej inforamcji – na stronie: www.vccgs.com

Share on Facebook
 
Koncert kameralny dyplomantów UMFC PDF Print E-mail
There are no translations available.

LogoUMFCWe wtorek 31 maja 2016 roku o godz. 19.00 w Sali Kameralnej Filharmonii Narodowej odbędzie się koncert dyplomantów Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina.

Od wielu lat ważnym wydarzeniem zakończenia każdego z sezonów Filharmonii Narodowej są koncerty dyplomantów Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina. Obie instytucje należą do najważniejszych na muzycznej mapie stolicy, a potrzeba ich współpracy jest oczywista i naturalna: wielu muzyków filharmonicznych zespołów, orkiestry i chóru to właśnie absolwenci UMFC. Dla młodych muzyków występ w Filharmonii stanowi artystyczną nobilitację i często pierwszy, ważny krok w artystycznej karierze.

W programie: Karol Szymanowski3 fragmenty z poematów Jana Kasprowicza op. 5, Johann Sebastian Bach – Chaconne z II Partity d-moll BWV 1004, Eugène Ysaÿe – Sonata d-moll „Ballade” op. 27 nr 3, Antonio Soler – Seis Conciertos de dos Organos Obligados Compuestos por el Pe. Fr. Antonio Soler R. 463, Johannes Brahms – Trio waltorniowe Es-dur op. 40.

Wystąpią: Kacper Szelążek – kontratenor, Dominika Wojcieszuk – skrzypce, Wadim Zarych – altówka, Anna Baran – waltornia, Jędrzej Jarocki – akordeon, Krzysztof Ostrowski, Jarosław Kocik – pozytyw, Paweł Sommer, Aleksandra Płaczek – fortepian.

Share on Facebook
 
<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next > End >>

Page 1 of 69

ZKP

 Archiwum Cyfrowe Muzyki Polskiej

 

POLMIC recommends

www.sikorski.polmic.pl
www.panufnik.polmic.pl
www.serocki.polmic.pl
www.baird.polmic.pl

Rynek fonograficzny w Polsce 2011/2012

kliknij i posłuchaj muzyki!

włącz radio RMF Classic

Codziennie od 2 maja do 15 października 2016 roku (oprócz niedziel i świąt), o godzinie 12.00 w Kościele Św. Anny w Warszawie (Trakt Królewski, ul. Krakowskie Przedmieście 68) będą odbywać się koncerty festiwalu „Barokowe Organy”.

Trwające ok. pół godziny koncerty na żywo na wspaniałych Barokowych Organach Kościoła św. Anny wykonają wybitni polscy organiści: Przemysław Kapituła, Andrzej Sochocki i Kamil Steć

Więcej...

Seminarium z zakresu edytorstwa muzycznego – Radziejowice, 3-7lipca i 11-15 września 2016

Narodowy Instytut Fryderyka Chopina oraz Polskie Wydawnictwo Muzyczne zapraszają na seminarium z zakresu edytorstwa muzycznego, które odbędzie się w Radziejowicach w dniach 3–7 lipca (część teoretyczna) i 11–15 września (część praktyczna) 2016 roku.

Więcej...

IV Międzynarodowy Konkurs Kompozytorski / 4th International Composers Competition – Gorzów Wielkopolski 2016

Centrum Edukacji Artystycznej – Filharmonia Gorzowska ogłasza IV Międzynarodowy Konkurs Kompozytorski. Jego ideą jest promocja działalności artystycznej samych twórców, promowanie indywidualnego podejścia do materii muzyki współczesnej oraz popularyzacja tego fascynującego, bogatego świata dźwięków

Więcej...
Zaprenumeruj nasz Newsletter!
    linki

POLMIC partners

IAMIC

POLMIC projects

IAMIC 2011

ArtMusFair - Warsaw 2010

DMET
 
Report on the Music Market in Poland 2008

POLMIC sponsors

MKIDN
IMIT
ZAiKS
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
 Narodowe Centrum Kultury
 
about uscontactour sponsors

Copyright © 2002-2011 Polskie Centrum Informacji Muzycznej
Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License.

Informujemy, że strona polmic.pl korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności. Użytkownicy naszego serwisu mogą określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w swojej przeglądarce. Korzystając z naszej strony, wyrażają oni zgodę na używanie cookie.

Akceptuję pliki cookie z tej strony.

EU Cookie Directive Module Information