17 April 2014
English (United Kingdom)Polish (Poland)
Urszula Kryger

artist

of the day

Urszula

Kryger

Paweł Mykietyn Pasja wg św. Marka na głosy i instrumenty

CD

of the day

Paweł Mykietyn

Pasja wg św. Marka na głosy i instrumenty

Penderecki Krzysztof Jutrznia. Złożenie Chrystusa do grobu

compositions

of the day

Penderecki Krzysztof

Jutrznia. Złożenie Chrystusa do grobu

Robinson Ray, Winold Allen A Study of the Penderecki St. Luke Passion

book

of the day

Robinson Ray, Winold Allen

A Study of the Penderecki St. Luke Passion

Welcome

Portal Polmic.pl jest pierwszym i jak dotąd jedynym w sieci serwisem internetowym, poświęconym w całości tylko i wyłącznie muzyce polskiej. Nadrzędnym jego celem jest informowanie o bieżącej aktywności środowiska muzycznego w Polsce oraz polskich muzyków za granicą, a także dostarczanie aktualnych, kompleksowych wiadomości o polskich artystach, instytucjach muzycznych i publikacjach o muzyce. Służy temu zarówno sam portal internetowy, jak i dołączona do niego osobna aplikacja bazy danych o utworach i kompozytorach oraz Newsletter, rozsyłany do zarejestrowanych użytkowników serwisu.
Zapraszamy do częstego odwiedzania naszego portalu - bądź na bieżąco z muzyką polską!

Composers database

Login Form

Grove online

Grove online To use the dictionary, contact us.

RILM online

RILMTo use this database, contact us.

 

JSTOR online

JSTOR
To use this database,
contact us!

 

new books

Muzykalne dzieci Wenus i inne studia z antropologii muzyki
Nakładem warszawskiego wydawnictwa DiG na początku lutego 2014 roku ukazała się książka Sławomiry Żerańskiej-Kominek Muzykalne dzieci Wenus i inne studia z antropologii muzyki. Autorka zajmuje się w niej muzyką w szeroko pojętym i interdyscyplinarnie ujmowanym kontekście kultury symbolicznej. Rozważa m.in. zagadnienie początków muzyki, wiązane ze śpiewem ptaków, przedstawia postać muzyka w jego różnych kulturowo–historycznych wcieleniach, interpretuje muzykę w obrazach Tycjana i Gentile da Fabriano, wreszcie przedstawia stosunek Karola Szymanowskiego do kultury Orientu.
Więcej...

new releases

Muzyka Polska Dzisiaj - kolekcja płyt
Dzięki wsparciu Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, we współpracy z Polskim Radiem S. A., Polskie Centrum Informacji Muzycznej zainicjowało w 2013 roku serię płytową Muzyka Polska Dzisiaj. Wydanych zostało 10 monograficznych płyt kompaktowych audio, poświęconych twórczości współczesnych kompozytorów polskich różnych generacji, mieszkających i działających w Polsce i poza granicami kraju: Zbigniewa Penherskiego, Lidii Zielińskiej, Magdaleny Długosz, Tadeusza Wieleckiego, Anny Zawadzkiej-Gołosz, Jacka Grudnia, Jarosława Siwińskiego, Michała Talmy-Sutta, Ewy Trębacz oraz Aleksandra Kościowa.
Więcej...

Kolekcja Muzeum Narodowego - Średniowiecze
3 grudnia 2013 roku miał premierę najnowszy album z serii „Kolekcja Muzeum Narodowego”
, wydawanej przez Parlophone Music. Tym razem całą uwagę poświęcono sztuce i muzyce średniowiecznej. W serii ukazały się jak dotąd tytuły: Muzyka Dawna, Szymanowski, Szymański/Glass/Górecki/Reich, Beethoven, Strawiński, Szostakowicz oraz Barok. W grudniu ukaże się także szczególny album zatytułowany Zima.
Więcej...

The CD with 12 Concerti Grossi op. 6 played by Arte dei Suonatori was named Orchestral Disc of the Month in the latest issue of "BBC Music Magazine" (January 2009 – Volume 17 Number 5). This issue is dedicated to G.F. Handel on the 250th anniversary of his death.

 

Space Art Festival
XII Konkurs Kompozytorski im. Tadeusza Ochlewskiego 2014
news
100-lecie Andrzeja Panufnika 2014 PDF Print E-mail
There are no translations available.

Andrzej Panufnik Centenary 2014100. rocznica urodzin Andrzeja Panufnika (1914-1991) obchodzona będzie w 2014 roku pod auspicjami UNESCO.

W uzasadnieniu wniosku o objęcie patronatem UNESCO obchodów jubileuszu podkreślono wybitne zasługi kompozytora, zarówno dla muzyki polskiej, jak i brytyjskiej XX wieku. Podobnie, jak w przypadku dzieł Witolda Lutosławskiego, Krzysztofa Pendereckiego i Henryka Mikołaja Góreckiego, kompozycje Andrzeja Panufnika odegrały ogromną rolę w kształtowaniu muzycznego krajobrazu ubiegłego stulecia. Po latach spędzonych w Polsce, w wyniku nacisków na sztukę nałożonych przez reżim komunistyczny, Andrzej Panufnik opuścił ojczyznę i przeniósł się do Wielkiej Brytanii, gdzie kontynuował swoją karierę jako kompozytor i przez wiele lat był głównym dyrygentem City of Birmingham Symphony Orchestra. Jego kompozycje były i są wykonywane w całej Europie, Ameryce (m. in. pod dyrekcję Leopolda Stokowskiego) i innych częściach globu. W 1950 roku Panufnik został mianowany vice-prezydentem Międzynarodowej Rady Muzyki przy UNESCO. Jego muzyka, zakorzeniona głęboko w historii XX wieku, niesie głębokie wartości humanistyczne oraz przesłanie pokoju (Uwertura heroiczna – zwyciężczyni w przedolimpijskim konkursie muzycznym w Helsinkach, Sinfonia di Speranza, Epitafium katyńskie, Symfonia pokoju, Universal Prayer, Invocation of Peace, Procesja dla pokoju).

Różnorodny program działań koncertowych, nagraniowych, edukacyjnych, promocyjnych i wydawniczych związanych z obchodami jubileuszu Andrzeja Panufnika w 2014 roku w Polsce zrealizowany zostanie przez Instytut Muzyki i Tańca we współpracy ze Związkiem Kompozytorów Polskich, Towarzystwem im. W. Lutosławskiego, Instytutem Adama Mickiewicza, Narodowym Instytutem Audiowizualnym i Polskim Radiem. Znajdzie się w nim m.in. wykonanie utworów Panufnika podczas festiwalu „Łańcuch XI” na zamknięcie Roku Lutosławskiego, stworzenie strony internetowej poświeconej kompozytorowi, powstanie Raportu o obecności muzyki i postaci Andrzeja Panufnika w latach 1991-2013 oraz zorganizowanie konferencji muzykologicznych poświęconych kompozytorowi i innym twórcom żyjącym na emigracji.

Międzynarodowe obchody setnej rocznicy urodzin Andrzeja Panufnika oficjalnie rozpoczną się 5 lutego 2014 roku koncertem w londyńskim Barbican Hall. London Symphony Orchestra pod dyrekcją Michaela Francisa wykona dwa utwory polskiego kompozytora – III Symfonię „Sinfonia Sacra” (1963) oraz Kołysankę na 29 instrumentów smyczkowych i dwie harfy (1947). Na koncercie zabrzmią także dzieła Antonina Dvoraka – IX Symfonia e-moll „Z Nowego Świata” oraz Koncert skrzypcowy a-moll. Partię solową koncertu wykona Anne-Sophie Mutter.

Kalendarz wydarzeń związanych z obchodami jubileuszu Andrzeja Panufnika dostępny jest na stronie www.panufnik.com/100-2
Share on Facebook
 
Druga Konwencja Muzyki Polskiej PDF Print E-mail
There are no translations available.

II Konwencja Muzyki Polskiej 2014II Konwencja Muzyki Polskiej odbędzie się w dniach 12-14 maja 2014 roku w Bibliotece Narodowej w Warszawie. Będzie to kolejna okazja do spotkania przedstawicieli środowiska muzycznego.

Instytut Muzyki i Tańca - organizator Konwencji - zaprasza do składania propozycji dotyczących tematyki paneli dyskusyjnych. Wszelkie sugestie należy kierować do 31 marca 2014 roku na adres This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it  

Rejestracja na II Konwencję Muzyki Polskiej zostanie uruchomiona 10 kwietnia 2014 roku. Uczestnictwo w Konwencji jest bezpłatne.

Organizatorem Konwencji jest Instytut Muzyki i Tańca we współpracy ze Związkiem Kompozytorów Polskich i Polską Radą Muzyczną.

Share on Facebook
 
Muzyka Macieja Małeckiego na płycie kwartetu Opium PDF Print E-mail
There are no translations available.

Maciej Małecki (AP0268)W listopadzie 2012 roku nakładem wydawnictwa Acte Préalable ukazała się nowa płyta Opium String Quartet z muzyką Macieja Małeckiego. Znalazły się na niej premierowe nagrania czterech utworów znanego kompozytora: trzech kwartetów smyczkowych (nr 1-3) i kompozycji zatytułowanej The Dream of Frédéric.

Opium String Quartet (O.S.Q) powstał wiosną 2004 roku. Od tego czasu kwartet wyrobił sobie silną pozycję wśród polskich zespołów kameralnych, biorąc udział w wielu festiwalach oraz wydarzeniach muzycznych na terenie całego kraju. Zespół od wielu lat promuje twórczość kompozytorów polskich. Dlatego kolejna płyta kwartetu (po bardzo dobrze przyjętej Back to Melody) została poświęcona również rodzimej twórczości. Tym razem Opium String Quartet na warsztat wziął utwory kameralne Macieja Małeckiego. Sen Fryderyka oraz III Kwartet smyczkowy zostały napisane specjalnie dla zespołu.

„Tę fascynację Macieja Małeckiego klasyczną formą wyraźnie słychać w jego muzyce. - napisał Łukasz Kaczmarek w eseju dołączonym do płyty. - Muzyce współczesnej, acz osadzonej najczęściej w stylistyce pierwszych dekad XX w., zawsze charakteryzującej się doskonałą konstrukcją i proporcją. Muzyce, która posiada wewnętrzną logikę, pozwalającą kompozytorowi na tak bajeczne łączenie ze sobą, splatanie, przenikanie się odmiennych tematów. A wreszcie, muzyce, która sięga do romantyzmu stamtąd czerpiąc inspiracje, aby posługując się w dalszym procesie środkami kompozytorskimi początku XX w., stworzyć arcydzieło współczesności.”

Share on Facebook
 
Wieczory z muzyką Karola Szymanowskiego i Alfredo Caselli - w Katowicach PDF Print E-mail
There are no translations available.

XVII Wieczory z muzyką Karola Szymanowskiego i Alfredo Caselli Towarzystwo Muzyczne im. Karola Szymanowskiego zaprasza na XVII Wieczory z muzyką Karola Szymanowskiego i Alfredo Caselli, organizowane pod patronatem honorowym Instytutu Włoskiego w Krakowie w dniach 31 marca – 3 kwietnia 2014 roku w Akademii Muzycznej w Katowicach.

Alfredo Casella (1883-1947) - włoski kompozytor, pianista, dyrygent, pedagog, krytyk i edytor muzyczny w jednej sobie, to postać niezmiernie ważna dla kultury muzycznej Włoch. Ukończył Konserwatorium Paryskie w klasie fortepianu L.Diémera i kompozycji G.Fauré. W 1915 roku powrócił do Włoch i osiadł w Rzymie. Nie sposób przecenić zasług jakie położył wprowadzając na estrady koncertowe zarówno awangardową twórczość włoską, jak i rodzimą muzykę XVII i XVIII wieku, w której widział najcenniejszą tradycję muzyczną Włoch. Wydobył z zapomnienia i opublikował wiele dzieł Frescobaldiego, Monteverdiego, Vivaldiego, Torellego i Scarlattiego. Pragnąc spopularyzować muzykę współczesną Casella założył w 1917 roku Societa Nazionale di Musica Moderna, które stało się zalążkiem włoskiej sekcji Międzynarodowego Towarzystwa Muzyki Współczesnej (SIMC).

Związki Caselli z Karolem Szymanowskim były bliskie, spotykali się wielokrotnie: w Nowym Yorku (1922), Pradze (1924) przy okazji II Festiwalu SIMC, w Warszawie (10.12 1926) - przy okazji koncertu Caselli, w Rzymie (1928) i w Zagrzebiu (1933) – przy okazji wykonania dzieł Szymanowskiego. Ich kompozycje były wykonywane podczas tych samych koncertów m.in. w Bostonie (1922 – II Symfonia B-dur Szymanowskiego i muzyka z baletu Le couvent syr l’eau Caselli), w Wiedniu (1925 – Wiener Streichquartett grał I Kwartet Szymanowskiego i Koncert Caselli). Stanęli też w szranki jako uczestnicy tego samego konkursu kompozytorskiego w Filadelfii w 1927. Nadesłana na ten konkurs przez Casellę Serenada na 5 instrumentów wraz z III Kwartetem Bartoka uzyskała I nagrodę ex aequo, II Kwartet Szymanowskiego nie znalazł uznania w oczach jury. Jako koncertujący pianista Casella wielokrotnie wykonywał muzykę Szymanowskiego we Włoszech (Mity). Nie można również nie wspomnieć o pierwszej żonie Caselli - Helenie Kahn-Casella, francuskiej pianistce-akompaniatorce. Szymanowski był z nią serdecznie zaprzyjaźniony czego dowodem jest ich bogata korespondencja. Helena Kahn-Casella pełniła rolę opiekunki interesów muzycznych Szymanowskiego w Paryżu.

Twórczość Caselli przechodziła długą ewolucję zanim kompozytorowi udało się stworzyć własny język dźwiękowy. Na początku ulegał wpływom Mahlera i Straussa, potem skoncentrował się na poszukiwaniach i eksperymentach w dziedzinie harmoniki (politonalność, atonalność). Ostatni okres twórczości Caselli był bliski neoklasycyzmowi poprzez nawiązanie do form muzyki baroku, uproszczenie środków i zwrot ku diatonice i skalom modalnym. Jego muzyka odbiega od tradycji włoskiego bel canto inspirując się raczej włoską muzyką instrumentalną okresu baroku.

ZOBACZ: program Wieczorów

Share on Facebook
 
Umarł Bertarido, niech żyje Bertarido (i Franco Fagioli) - "Rodelinda" Handla na Opera Rara PDF Print E-mail
There are no translations available.

Jan Tomasz AdamusLondyn, 1724 – premiera Handlowskiego Juliusza Cezara w Egipcie, 1725 – premiera Rodelindy. Wkrótce nad Royal Academy of Music zaczynają zbierać się ciemne chmury, po kilku latach instytucja upada.

Kraków, 2012 – debiut Capelli Cracoviensis na Opera Rara z Cezarem, 2013 – powrót zespołu Jana Tomasza Adamusa (na zdjęciu) z koncertową wersją Rodelindy. Niebo nad Krakowskim Biurem Festiwalowym i festiwalem Opera Rara pozostaje bezchmurne.

Rodelinda to dzieło genialne z wielu powodów. Zwięzłe libretto autorstwa Niccola Francesca Hayma z wyraźnie zarysowanym konfliktem dramatycznym uznawane jest za jedno z najlepszych u Handla. Świetnie rozplanowana dramaturgia muzyki w spektakularny sposób przezwycięża konwencje opery neapolitańskiej. Do tego znakomite partie napisane dla najlepszych śpiewaków operowych XVIII wieku, jak sopranistka Francesca Cuzzoni czy kastrat Senesino. Całość układa się w ponadczasowy hymn ku wiernej miłości.

Obok miłości wiele w Rodelindzie polityki. Spójrzmy więc na osadzony w czasach Longobardów model trójpodziału władzy, jaki 13 czerwca 2013 sprawdził się w Krakowie.

Share on Facebook
Read more...
 
Nowa przestrzeń dla muzyki w Filharmonii Śląskiej - wielkie otwarcie PDF Print E-mail
There are no translations available.

Nowa przestrzeń dla muzyki w Filharmonii Śląskiej - wielkie otwarciePo 3,5 latach filharmonicy śląscy wracają do odnowionej siedziby przy ul. Sokolskiej 2 w Katowicach. Uroczyste otwarcie nowej przestrzeni dla muzyki zaplanowano na trzy dni – od 28 do 30 marca 2014 roku. Inauguracja połączona zostanie z odsłonięciem w holu głównym rzeźbiarskiego portretu Henryka Mikołaja Góreckiego, patrona Filharmonii Śląskiej od 14 listopada 2011. Twórcą rzeźby jest Zygmunt Brachmański.

By spełnić oczekiwania wszystkich chętnych i podziękować tym, dzięki którym rozbudowa i modernizacja były możliwe, koncert otwarcia będzie dwukrotnie powtórzony w sobotę 29 marca o godz. 17 i 20. W programie wielka klasyka zetknie się z muzyką najwybitniejszych kompozytorów śląskich naszego czasu. Oczywiście będzie muzyka Fryderyka Chopina i laureat pianistycznego konkursu jego imienia – Piotr Paleczny. Walory nowego instrumentu, wybudowanego przez renomowaną firmę z Berlina, poznamy poprzez muzykę Jana Sebastiana Bacha w interpretacji projektanta filharmonicznych organów – Juliana Gembalskiego. Będzie muzyka zaprzyjaźnionych z filharmonikami Henryka Mikołaja Góreckiego i zmarłego w ostatnich dniach grudnia Wojciecha Kilara. Pod batutą dyrektora Mirosława Jacka Błaszczyka wystąpią symfonicy, muzycy Śląskiej Orkiestry Kameralnej oraz przygotowany przez Jarosława Wolanina chór. W niedzielę, 30 marca o godz. 17 estradę obejmie Śląska Orkiestra Kameralna pod batutą swego dyrygenta, Roberta Kabary. W programie: wielka muzyka rosyjska i działającego na ich terenie Mieczysława Weinberga.

Okazją dokładniejszego poznania odnowionego budynku będą 5-6 kwietnia filharmoniczne dni otwarte Jestem filharmaniakiem.

Filharmonia Śląska zaprasza także na transmisję on line pierwszej części koncertu 28 marca - od godz. 18.00 do 21.00 na stronie www.filharmonia-slaska.eu

ZOBACZ: program

Share on Facebook
 
Bartosz Kołsut Młodym Muzykiem Roku 2014 PDF Print E-mail
There are no translations available.

Bartosz KołsutAkordeonista Bartosz Kołsut (na zdjęciu) został zwycięzcą zakończonego w środę, 19 marca konkursu Młody Muzyk Roku 2014, organizowanego przez TVP Kultura. Artysta będzie reprezentował Polskę na konkursie Eurowizja dla Młodych Muzyków w Kolonii. Ulubienicą publiczności została Inga Piwowarska.

Podczas finału Bartosz Kołsut zaprezentował pierwszą część Conceto Classico Bronisława Kazimierza Przybylskiego. Towarzyszyła mu Polska Orkiestra Radiowa pod batutą Łukasza Borowicza. - Był jedyną osobą, której występ był na absolutnie takim samym poziomie w półfinale i finale konkursu - powiedziała jurorka Patrycja Piekutowska. - To co gra, gra z niesamowitym oddaniem muzyce. Jego wykonanie było idealne pod każdym względem, ale to również jest osobowość. A to w tym wieku rzadko się zdarza.

Bartosz Kołsut urodził się w Radomiu. W 2003 roku rozpoczął naukę w Zespole Szkół Muzycznych im. Oskara Kolberga w Radomiu, w klasie akordeonu Artura Miedzińskiego. W czasie nauki należał do zespołów: Akordeonowe Smyki, Humi Accordion Band pod kierownictwem Andrzeja Humskiego, a obecnie Artura Miedzińskiego. Występował na licznych koncertach, festiwalach krajowych i międzynarodowych. Jest laureatem wielu konkursów krajowych i zagranicznych. Od 2009 roku należy do Krajowego Funduszu na Rzecz Dzieci. Trzykrotny stypendysta Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Od września 2011 roku występuje w duecie akordeonowym z Łukaszem Brzeziną, a w 2013 roku rozpoczął współpracę z akordeonistą Tomaszem Gieroniem - studentem Akademii Muzycznej im. G. i K. Bacewiczów w Łodzi i jednym z najlepszych polskich saksofonistów młodego pokolenia - Piotrem Wysockim. Od 2011 roku samodzielnie ćwiczy grę na bandoneonie.

Więcej informacji - na: www.mlodymuzykroku.tvp.pl

Share on Facebook
 
Premiera Don Giovanniego - w Poznaniu PDF Print E-mail
There are no translations available.

Don Giovanni Teatr Wielki w Poznaniu zaprasza w sobotę, 22 marca 2014 roku o godz. 19:00 na premierę Don Giovanniego Wolfganga Amadeusza Mozarta, w reżyserii Pippo Delbono i pod kierownictwem muzycznym Gabriela Chmury.

Doskonałe libretto, napisane przez Lorenza da Ponte, nawiązujące do Molierowskiego Don Juana, oraz wspaniała, budująca psychologiczne portrety bohaterów muzyka Mozarta, cieszą się uznaniem publiczności na całym świecie. Historię Don Giovanniego – rozpustnika, uwodzącego i porzucającego kolejne kobiety, którego spotyka sprawiedliwa kara – reżyserować będzie jeden z najwybitniejszych reżyserów dzisiejszej sceny teatralnej, z wielkim uznaniem realizujący swoje prace w całej Europie – Pippo Delbono. Reżyser, dobrze znany polskim teatromanom, na zamówienie poznańskiego Teatru Wielkiego po raz pierwszy zrealizuje swoją wersję opery Mozarta. Kierownictwo muzyczne nad nią sprawuje maestro Gabriel Chmura, dyrektor artystyczny poznańskiej Opery, jeden z najwybitniejszych dyrygentów symfonicznych i operowych w Polsce.

W głównych rolach wystąpią: jako Don Giovanni - Sokolin Asllani / Stanisław Kuflyuk, Leporello - Adam Palka / Wojciech Śmiłek, Donna Anna - Iwona Hossa / Magdalena Nowacka, Donna Elvira - Wioletta Chodowicz / Monika Mych-Nowicka, Don Ottavio - Mikołaj Adamczak / Jeongki Cho, Zerlina - Barbara Gutaj-Monowid / Natalia Puczniewska, Masetto - Krzysztof Bączyk / Rafał Korpik, Komandor - Krzysztof Bączyk / Rafał Korpik / Jerzy Mechliński.

Honorowy patronat nad premierą Don Giovanniego objęli Ambasador Austrii dr Thomas M. Buchsbaum i Ambasador Włoch Riccardo Guariglia.

Następne spektakle: 23, 25 marca i 6, 8, 10 czerwca 2014 roku.
Share on Facebook
 
<< Start < Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next > End >>

Page 5 of 52

ZKP

Panufnik 2014

Rynek fonograficzny w Polsce 2011/2012

kliknij i posłuchaj muzyki!

włącz radio RMF Classic

POLMIC recommends

www.serocki.polmic.pl
www.baird.polmic.pl

19 kwietnia 2014 roku na scenie Opery Wrocławskiej z jedynym koncertem w Polsce wystąpi Piotr Beczała, światowej sławy polski tenor, gwiazda nowojorskiej Metropolitan Opera.

Artysta uważany jest za jednego z najlepszych śpiewaków operowych ostatnich lat, a jego występy przyjmowane są entuzjastycznie przez krytykę muzyczną i widzów na całym świecie. Na scenie Opery Wrocławskiej artysta wykona lubiane przez publiczność słynne arie operowe, m.in. arię Stefana ze Strasznego dworu Moniuszki, arię Księcia Parmi veder le lagrime z Rigoletta Verdiego czy arię L'amour! L'amour... Ah! Leve-toi, soleil z Romea i Julii Gounoda, a także arie z operetek Straussa, Kálmána i Lehára.
Więcej...

Seminarium gordonowskie: Uczenie się gry na instrumentach - Wrocław, 1-2 maja 2014

Międzynarodowe Seminarium Uczenie się gry na instrumentach z Marilyn Lowe (USA) w roli głównej odbędzie się w Akademii Muzycznej we Wrocławiu w dniach 1-2 maja 2014 roku.

Warsztaty skierowane są do nauczycieli, studentów, muzyków którzy interesują się procesem uczenia się muzyki, w tym audiacją i improwizacją. Podczas zajęć przybliżone zostaną założenia teorii uczenia się muzyki prof. Edwina E. Gordona. Seminarium promuje wypracowaną metodykę pedagoga z 40-letnim stażem - Marilyn Lowe oraz własne zrealizowane w Polsce projekty: MUZOPOLIS na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy oraz m.in. Społeczną Muzyczną Szkołę w Poznaniu im. prof. E.E. Gordona.

PRZECZYTAJ: Folder Seminarium z formularzem zgłoszenia - plik PDF

Więcej...

Mistrzowski Konkurs dla Pedagogów Muzyki - Warszawa, 11-14 kwietnia 2014

Mistrzowski Konkurs dla Pedagogów Muzyki jest to projekt skierowany do Pedagogów, chcących podnieść swoje kwalifikacje oraz udoskonalić umiejętności wykonawcze. Organizatorzy konkursu kierują się zasadą, że „prawdziwy” nauczyciel, to nauczyciel aktywny, grający na instrumencie, który może pokazać prawidłową realizację fragmentów utworu, prawidłowy układ ręki na instrumencie i sposoby rozwiązania problemów technicznych. Wielu pedagogów z różnych powodów życiowych nie mogło kontynuować kariery solisty, kameralisty i muzyka koncertowego. Dla ich dalszego rozwoju, z korzyścią dla Ucznia i Szkoły organizowana jest już 2. edycja projektu Mistrzowski Konkurs dla Pedagogów Muzyki.

Więcej...
Zaprenumeruj nasz Newsletter!
    linki

POLMIC partners

IAMIC

POLMIC projects

IAMIC 2011

ArtMusFair - Warsaw 2010

DMET
 
Report on the Music Market in Poland 2008

POLMIC sponsors

MKIDN
IMIT
ZAiKS
 
 
about uscontactour sponsors

Copyright © 2002-2011 Polskie Centrum Informacji Muzycznej
Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License.

Informujemy, że strona polmic.pl korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności. Użytkownicy naszego serwisu mogą określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w swojej przeglądarce. Korzystając z naszej strony, wyrażają oni zgodę na używanie cookie.

Akceptuję pliki cookie z tej strony.

EU Cookie Directive Module Information