29 maja 2017
English (United Kingdom)Polish (Poland)
Dobromiła Jaskot

postać

dnia

Dobromiła

Jaskot

WITAMY

Portal Polmic.pl jest pierwszym i jak dotąd jedynym w sieci serwisem internetowym, poświęconym w całości tylko i wyłącznie polskiej muzyce poważnej. Nadrzędnym jego celem jest informowanie o bieżącej aktywności środowiska muzycznego w Polsce oraz polskich muzyków za granicą, a także dostarczanie aktualnych, kompleksowych wiadomości o polskich artystach, instytucjach muzycznych i publikacjach o muzyce. Służy temu zarówno sam portal internetowy, jak i dołączona do niego osobna aplikacja bazy danych o utworach i kompozytorach oraz Newsletter, rozsyłany do zarejestrowanych użytkowników serwisu.

Zapraszamy do częstego odwiedzania naszego portalu - bądź na bieżąco z muzyką polską!

logotyp

p

Znajdź nas na FB

 

 

NOWA MUZYKA POLSKA

Logowanie



JSTOR online

JSTOR
Chcesz wejść?
Skontaktuj się z nami!

 

Nowości książkowe

s

W 2017 roku przyznano Doroczną Nagrodę Związku Kompozytorów Polskich Andrzejowi Tuchowskiemu – za twórczość muzykologiczną o szerokim spektrum problemów, a zwłaszcza za podjęcie niezwykłej tematyki w książce Nacjonalizm, szowinizm, rasizm a europejska refleksja o muzyce i twórczość kompozytorska okresu międzywojennego

Więcej...

Nowości płytowe

Muzyka Polska Dzisiaj - kolekcja płyt

   

pfb

 

Warszawska Jesień 2014 na płytach

Warner2016

VI Muzyka Klawesynowa
12. Mózg Festival
aktualności
XXVII Międzynarodowy Festiwal Muzyki Sakralnej „Gaude Mater” PDF Drukuj Email

gW dniach 30 kwietnia – 7 maja 2017 roku w Częstochowie odbędzie się 27. Międzynarodowy Festiwal Muzyki Sakralnej „Gaude Mater”. Forma mszy i jej różnorodne odsłony – od klasycznej gregoriańskiej po Missa pro pace Feliksa Nowowiejskiego – to główny motyw tegorocznego Festiwalu, który wpisuje się w Jubileusz 300-lecia koronacji obrazu Matki Bożej Częstochowskiej.

Międzynarodowy Festiwal Muzyki Sakralnej „Gaude Mater” to największy w Polsce projekt, promujący muzykę różnych religii i kultur, od ponad 25-lat związany z Częstochową i Jasną Górą. Festiwal ma dwie misje – dialog chrześcijaństwa, judaizmu i islamu oraz promocję polskiej muzyki sakralnej, zarówno współczesnej – stawiając na prawykonania, jak i dawnej – kultywując tradycje i najwybitniejsze osiągnięcia wielowiekowego dziedzictwa polskiej muzyki barokowej zgromadzonej w jasnogórskich archiwach ojców paulinów.

W Częstochowie odbędzie się najwięcej koncertów, ale wydarzenia festiwalowe obejmą także Bydgoszcz, Toruń, Radomsk, Nową Brzeźnicę i Kłomnice. Festiwalowi towarzyszy 13. Międzynarodowy Konkurs Kompozytorski „Musica Sacra Nova”: koncert Zespołu Śpiewaków Miasta Katowice „Camerata Silesia” 3 maja będzie połączony z wręczeniem nagród konkursowych.

Na program XXVII edycji złoży się kilkanaście wydarzeń z udziałem wielu wybitnych artystów z Iranu, Francji, Włoch i Polski. Koncert inauguracyjny z okazji Jubileuszu 300-lecia koronacji obrazu Matki Bożej Częstochowskiej odbędzie się 1 maja w bazylice jasnogórskiej, wystąpi Venice Baroque Orchestra oraz Romina Basso – mezzosopran (Włochy). W programie Festiwalu znajdą się również koncerty z okazji 500-lecia Reformacji: w Kościele Ewangelicko-Augsburskim Wniebowstąpienia Pańskiego w Częstochowie (2 maja) oraz w bydgoskim Kościele Ewangelicko-Augsburskim pw. Zbawiciela (7 maja). Zabrzmi również muzyka góralska: podczas koncertu w Nowej Brzeźnicy „Podhalańskie nuty” muzykę górami natchnioną wykona m.in. Jan Karpiel Bułecka. Na zakończenie Festiwalu 6 maja odbędzie się koncert w 140. rocznicę urodzin Feliksa Nowowiejskiego.

Więcej informacji o Festiwalu – na stronie: www.gaudemater.com

Share on Facebook
 
„Myśląc „Ojczyzna” Włodka Pawlika w Operze Wrocławskiej PDF Drukuj Email

m3 maja 2017 roku o godz. 19.00 w Operze Wrocławskiej zostanie zaprezentowana kantata  Włodka Pawlika Myśląc „Ojczyzna”.

Pierwsze dni maja są czasem szczególnym dla Polski i polskiej państwowości. Każdego roku w akompaniamencie rozkwitającej przyrody Polacy mogą świętować swą wolność i suwerenność, dla której podwaliny stworzyła Konstytucja 3 Maja. Chcąc włączyć się aktywnie w obchody tych szczególnych świąt, Opera Wrocławska prezentuje kolejne wykonanie utworu Włodka Pawlika, kantaty Myśląc „Ojczyzna”. Kantata jest rodzajem muzycznej podróży po historii Polski i ukazuje jej związki z chrześcijaństwem.

„Moje utwory wokalne opowiadają o historycznych postaciach, takich jak Mieszko I i Dobrawa, królowa Jadwiga, Zawisza Czarny, król Jan III Sobieski i Marysieńka. Ale język muzyczny, jakim się posługuję, brzmi współcześnie, bliski jest estetyce szeroko rozumianej muzyki pop, bluesa, jazzu czy też soul”, - mówił, opisując swą kompozycję, jej twórca. Kantata złożona jest z 12 utworów śpiewanych do tekstów współczesnych autorów, jak Jacek Kowalski i Włodek Pawlik, a także do wierszy wielkich polskich poetów, Juliusza Słowackiego, Krzysztofa Kamila Baczyńskiego i Władysława Bełzy. Wydarzenie jest objęte Patronatem Honorowym Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Andrzeja Dudy.

Więcej informacji: www.opera.wroclaw.pl

Share on Facebook
 
IV Międzynarodowa Studencka Konferencja Naukowa „Wieloznaczność dźwięku” PDF Drukuj Email

wW dniach 26-28 kwietnia 2017 roku odbędzie się IV edycja Międzynarodowej Studenckiej Konferencji Naukowej „Wieloznaczność dźwięku”, organizowanej przez Koło Naukowo-Artystyczne Kompozycji i Teorii Muzyki działające na Wydziale Kompozycji, Dyrygentury, Teorii Muzyki i Muzykoterapii Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego.

To kontynuacja projektu, w którym uczestniczą przedstawiciele niemal wszystkich uczelni muzycznych w Polsce, a także młodzi badacze z Wielkiej Brytanii, Słowenii, Bułgarii, Belgii, Czech, Irlandii, Austrii, Australii i Turcji. Wydarzenie to zostało objęte honorowym patronatem JM Rektora Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu – prof. Grzegorza Kurzyńskiego.

Głównym tematem konferencji będzie dyskusja na temat istoty dźwięku – zjawiska, któremu w dalszym ciągu towarzyszą liczne pytania. Dlatego hasłem przewodnim wydarzenia jest wieloznaczność dźwięku, a związane z nią zagadnienia uczestnicy zamierzają zgłębić kompleksowo, uwzględniając nie tylko artystyczny i muzyczny wymiar dźwięku, ale również jego aspekty związane z językiem, kulturą, techniką, akustyką czy psychologią.

W programie przewidziano wykłady specjalne dr. Wojciecha Błażejczyka Obiektofony. Wykorzystanie zużytych przedmiotów jako źródła dźwięku w live electronics i dr. Piotra Klimka W poszukiwaniu metafory i znaku. Rzecz o funkcji muzyki w teatrze oraz studencki koncert kompozytorski (wstęp wolny). Podczas nadchodzącej edycji zostanie omówiona m.in. twórczość Bernadetty Matuszczak, Stanisława Moryty, Pawła Mykietyna, Andrzeja Panufnika, Grażyny Pstrokońskiej-Nawratil, Marty Ptaszyńskiej i Aleksandra Tansmana.

Szczegółowy program dostępny jest na stronie: www.amuz.wroc.pl

Share on Facebook
 
XVII Zjazd Delegatów SPAM PDF Drukuj Email

s23 kwietnia 2017 roku odbył się XVII Zwyczajny Zjazd Delegatów SPAM.

Przybyło ponad czterdziestu delegatów reprezentujących Koła i Oddziały SPAM z całego kraju. Podczas zebrania głos zabrali goście Pan Mieczysław Kominek (ZKP), Pani Danuta Renz (ZASP), Pan Krzysztof Knittel (PRM), Pan Piotr Rodowicz (PSJ), gratulacje i życzenia dla Stowarzyszenia nadesłane przez Panią Elżbietę Stefańczyk (SBP) oraz Pana Artura Gadzałę (ZZPAMO) zostały odczytane podczas Zjazdu.

Delegaci z całej Polski uchwalili przyjęcie sprawozdań Zarządu Głównego, Głównej Komisji Rewizyjnej, Sądu Koleżeńskiego I Instancji oraz zmiany Statutu Stowarzyszenia. Kończący swoją kadencję Zarząd Główny otrzymał od Delegatów absolutorium.

Odbyły się wybory do Zarządu Głównego oraz do Głównej Komisji Rewizyjnej. Największą liczbę głosów w głosowaniu do ZG otrzymała Pani Aleksandra Demowska-Madejska, a do GKR - Pan Marcin Wiliński, którym gratulujemy.

Po uroczystości Zarząd Główny ukonstytuował się w następującym składzie: prof. zw.dr. hab. Ryszard Cieśla - Prezes, dr Katarzyna Janczewska-Sołomko - Wiceprezes, red. Jan Popis - Wiceprezes, dr Aleksandra Demowska-Madejska - Sekretarz, ad. dr Małgorzata Chmurzyńska - Zastępca Sekretarza, Piotr Dąbrowski - Skarbnik, Kamil Zawadzki - Zastępca Skarbnika, Marta Straszyńska - Członek ZG, prof. zw.dr. hab. Katarzyna Jankowska-Borzykowska - Członek ZG. Główna Komisja Rewizyjna: Marcin Wiliński - Przewodniczący, Dorota Puchnowska - Wiceprzewodnicząca, Maria Wróblewska - Sekretarz oraz członkowie: Kaziemierz Budzik i Anna Jundziłł.

Share on Facebook
 
29. Międzynarodowy Festiwal Kompozytorów Krakowskich PDF Drukuj Email

2W dniach 23-30 kwietnia 2017 roku pod patronatem honorowym Jacka Majchrowskiego, Prezydenta Miasta Krakowa, odbędzie się 29. Międzynarodowy Festiwal Kompozytorów Krakowskich, którego dyrektorem artystycznym jest Prezes Krakowskiego Oddziału ZKP Marcel Chyrzyński.

Ideą przewodnią Festiwalu – oprócz wykonania muzyki kompozytorów polskich – będzie prezentacja twórców z kręgu nordyckiego. Melomani usłyszą kompozycje z Estonii, Finlandii, Szwecji, Norwegii, Islandii i Danii, ale również z Holandii. Gościem specjalnym festiwalu będzie bardzo ceniona w świecie kompozytorka z Finlandii, na stałe rezydująca we Francji, Kaija Saariaho. Wygłosi ona wykład o swojej twórczości oraz poprowadzi otwarty kurs mistrzowski dla studentów kompozycji Akademii Muzycznej w Krakowie. Podczas festiwalu zostaną zaprezentowane jej utwory, m.in. na koncercie inauguracyjnym, który odbędzie się 23 kwietnia o godz. 18.00 w Filharmonii Krakowskiej. Notes on Light na wiolonczelę i orkiestrę kameralną autorstwa Saariaho wykona kolejny gość specjalny festiwalu, znakomity duński wiolonczelista – Jakob Kullberg (profesor Royal Academy of Music w Londynie). Towarzyszyć mu będzie Orkiestra Muzyki Nowej pod batutą Szymona Bywalca.

Oprócz dwóch koncertów festiwalowych, w których Kullberg weźmie udział (również z duńskim kwartetem smyczkowym Kroger Quartet), poprowadzi on kursy mistrzowskie w krakowskiej Akademii Muzycznej. Podczas festiwalu będzie miała miejsce również sesja poświęcona muzyce nordyckiej i holenderskiej. Odbędzie się też spotkanie z kompozytorem i muzykologiem z Holandii Leo Samamą, który skomponował specjalnie na festiwal Kwartet smyczkowy nr 3. Podczas spotkania, które poprowadzi Jerzy Stankiewicz, odbędzie się również projekcja ostatniego wywiadu z Olivierem Messiaenem, który przeprowadził z nim Leo Samama.

Dla miłośników muzyki elektronicznej, tradycyjnie odbędzie się koncert Studia Muzyki Elektroakustycznej AM w Krakowie pt. „Koktajl elektroniczny”. Niezwykle ciekawie zapowiada się wykład dra Piotra Kletowskiego pt. „Nordyckie brzmienia w kinie – od Sibeliusa do Pärta” ilustrowany filmem Marka Piestraka Test pilota Pirxa (1979) z muzyką Arvo Pärta i Eugeniusza Rudnika.

Finał tegorocznej edycji, który odbędzie się w Filharmonii Krakowskiej, przyniesie m.in. prawykonanie światowe III Symfonii krakowskiego kompozytora Macieja Jabłońskiego. Podczas festiwalu zaprezentowanych będzie m.in. 15 prawykonań światowych i 10 pierwszych wykonań w Polsce.

Szczegółowy program dostępny jest na stronie: www.zkp.krakow.pl 

Share on Facebook
 
Paweł Łukaszewski – światowa prapremiera podczas gali wręczenia Pomorskiej Nagrody Artystycznej PDF Drukuj Email

l 27 kwietnia 2017 roku o godz. 19:00 w Polskiej Filharmonii Bałtyckiej podczas Gali Wręczenia Pomorskiej Nagrody Artystycznej odbędzie się światowa prapremiera utworu Wings Concerto Pawła Łukaszewskiego.

Pomorska Nagroda Artystyczna jest wyróżnieniem przyznawanym za wybitne osiągnięcia w dowolnej dziedzinie kultury i sztuki, które zdarzyły się w roku poprzedzającym jej wręczenie. Laureatów tegorocznej odsłony Nagrody poznamy podczas koncertu galowego, który tradycyjnie będzie miał miejsce w Polskiej Filharmonii Bałtyckiej.

W ramach koncertu odbędzie się prawykonanie Koncertu na dwa flety i orkiestrę kameralną Wings Concerto Pawła Łukaszewskiego. Koncert wykona Orkiestra Symfoniczna Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku pod batutą Vladimira Kiradijeva, a partie solowe zostaną powierzone uznanym w Polsce i na świecie interpretatorom muzyki współczesnej flecistom Agacie Kielar-Długosz i Łukaszowi Długoszowi.

Prawykonanie dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu „Kolekcje” – priorytet „Zamówienia kompozytorskie”, realizowanego przez Instytut Muzyki i Tańca. W programie koncertu, obok prawykonania, znalazły się przepiękne utwory kompozytorów XX wieku: I. Strawiński Divertimento z baletu Pocałunek wróżki i S. Rachmaninow/O. Respighi 5 Études-Tableaux.

Przed koncertem podczas konferencji prasowej Paweł Łukaszewski przedstawi okoliczności powstawania dzieła oraz wprowadzi widzów w tajniki pracy twórczej. Do udziału w konferencji zostaną również zaproszeni studenci Wydziału Kompozycji Akademii Muzycznej im. S. Moniuszki w Gdańsku. Konferencja zakończy się spotkaniem studentów z kompozytorem oraz solistami.

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie: www.filharmonia.gda.pl

Share on Facebook
 
II Międzynarodowe Forum Altówkowe PDF Drukuj Email
Ocena użytkowników: / 3
SłabyŚwietny 

fW dniach 24-26 kwietnia 2017 roku w Poznaniu odbędzie się II Międzynarodowe Forum Altówkowe, organizowane przez poznańską Akademię Muzyczną.

Pomysłodawcą i organizatorem Forum jest komitet w składzie: dr hab. Marcin Murawski, prof. AM, dr hab. Izabela Mrozek i doktorant Kamil Babka z poznańskiej Akademii Muzycznej. Pierwszy i trzeci dzień Forum wypełniony zostanie wykładami o tematyce związanej z altówką, o problematyce zdrowotnej zawodu muzyka, oraz o sylwetkach kompozytorów i ich twórczości na ten instrument, natomiast każdego dnia odbywać się będą warsztaty dla altowiolistów prowadzone przez pedagogów akademickich z Polski i z USA, a także koncerty.

24 kwietnia o godz. 18.30 w Willi wśród Róż – Salonie Nowowiejskiego będzie miał miejsce pierwszy koncert w ramach Forum, którego program obejmuje kompozycje na altówkę solo (m.in. autorstwa Knoxa, Kimbera, Bibera, Theofanidisa), oraz na dwie altówki (Bartoka). Drugi koncert, zaplanowany na 25 kwietnia o godz. 19.00 w Auli Stuligrosza poznańskiej Akademii Muzycznej, przyniesie kilka premierowych wykonań współczesnych kompozycji... oraz kilka niespodzianek. Trzeciego dnia zamykający Forum koncert rozpocznie się o godz. 16.00 w Polsko-Norweskim Centrum Kultury w Poznaniu, podczas którego melomani usłyszą wyłącznie utwory na altówkę solo i na dwie altówki.

Zaproszeni pedagodzy i wykonawcy Forum reprezentują polskie uczelnie muzyczne (prof. dr hab. J. Pisarski – krakowską Akademię Muzyczną, prof. dr hab. J. Kukuła-Kopczyńska – łódzką Akademię, dr hab. L. Bałaban – Akademie bydgoską i poznańską, dr hab. E. Mrożek-Loska – katowicką uczelnię, dr B. Maliszewski – gdańską Akademię Muczyczną, dr D. Stanisławska – Akademię Muzyczną w Łodzi). Forum po raz pierwszy gości dr M. Gebrian z USA (University of Wisconsin-Eau Claire), a szczególny udział prof. dr hab. P. Urbańskiego z poznańskiego UAM oraz dyplomowanego fizjoterapeuty P. Jezierskiego (www.physioart.pl) dopełnia listę zaproszonych gości.

Wszystkie wykłady, warsztaty i koncerty są otwarte dla publiczności.

Więcej informacji o Forum – na stronie: www.amuz.edu.pl 

Share on Facebook
 
Konkurs Polskich Krytyków Muzycznych KROPKA rozstrzygnięty! PDF Drukuj Email
Ocena użytkowników: / 1
SłabyŚwietny 

k24 kwietnia 2017 roku Jury III edycji Konkursu Polskich Krytyków Muzycznych KROPKA przyznało nagrody za teksty o polskiej muzyce – recenzje, felietony, eseje oraz wpisy na blogach.

Grand Prix za najlepszy tekst o muzyce opublikowany w roku 2016 otrzymała Kaja Prusinowska za tekst Mama ma, trochę dobra, trochę zła... („Muzyka W Mieście”). Nagrodę Główną w kategorii „Artykuł/felieton” przyznano Małgorzacie Gąsiorowskiej za artykuł Kanon XIX/XX: Kisielewski („Ruch Muzyczny”), zaś Nagrodę Główną w kategorii „Recenzja/relacja” – Krzysztofowi Marciniakowi za publikację Międzynarodowe Letnie Kursy Nowej Muzyki w Darmstadcie („Glissando”). Wyróżnienie dla debiutanta otrzymała Karolina Anna Pawłowska za tekst Ratując Pigmejów od zapomnienia, opublikowany na łamach „Meakultury”. Nagrodę Specjalną zdobył David Pountney za artykuł André Tchaikowsky: from Warsaw to Belmont via a wardrobe („The Guardian”). Dodatkowo w ramach konkursu przyznano: Nagrodę Indywidualną Piotra Metza za tekst o muzyce popularnej (Dominik Gac Let The World Burn („Gazeta Magnetofonowa”), Nagrodę Dyrektora-Redaktora Naczelnego PWM (Jakub Dymek Bez winylu (dwutygodnik.com) oraz Nagrodę Specjalną Sekcji Muzykologów ZKP za działalność na rzecz muzyki w radiu i telewizji dla Marka Zwyrzykowskiego.

Uroczystość rozdania nagród odbędzie się 28 maja 2017 roku o godz. 16.00 w siedzibie PWM w Warszawie (ul. Fredry 8). Podczas Gali Konkursu Polskich Krytyków Muzycznych poznamy również laureatów Nagrody Fundacji MEAKULTURA za wybitne osiągnięcia w dziedzinie krytyki muzycznej oraz Nagrody Publiczności za najlepszą książkę o muzyce wydaną w 2016 roku.

Z pozostałymi wynikami można się zapoznać na stronie konkursu: http://www.konkurskropka.pl/wyniki 

Patronat medialny nad Konkursem objęło Polskie Centrum Informacji Muzycznej POLMIC.

Share on Facebook
 
Super Sam + 1 - Steve Buchanan / Qba Janicki PDF Drukuj Email

s„Super Sam Plus 1” to cykl wystąpień solowych oraz duetów odbywający się od września do końca 2016 roku, podczas którego swoją twórczość prezentują uznani artyści polscy i zagraniczni nastawieni na działania autorskie, eksperymentalne i innowacyjne. 1 grudnia 2016 roku na jednej scenie wystąpią Steve Buchanan oraz Qba Janicki.

Artyści są zaproszeni do przedstawienia dzieł premierowych, nigdy wcześniej nie wykonywanych. Podczas koncertu prezentowane będą dwa akty solowe. Wieczór wieńczyć będzie wspólny występ w duecie.

Steve Buchanan wyróżnia się tym, że jego nazwisko znane jest w dwóch dziedzinach sztuki, a mianowicie muzyki oraz tańca. Można powiedzieć, iż jest artystą trans- lub multi- dyscyplinarnym już od lat 70-ych ubiegłego wieku. Od tego czasu również jest twórcą muzyki, która potocznie nazywana jest „noise and improv music”. Poza graniem na saksofonie altowym oraz gitarze, Buchanan wymyślił i stworzył 2nd Line Tranz Danz Floor czyli instrument z cyfrowym interfejsem, na którym tworzy muzykę tańcząc. Z instrumentem swojego autorstwa wystąpił na całym świecie dla wielu, zarówno młodych, jak i starszych publiczności.

Qba Janicki jest absolwentem Akademii Muzycznej w Krakowie w klasie perkusji Łukasza Żyty. Aktualnie funkcjonuje w zespołach Wojtek Mazolewski Quintet, Mazzoll/Janicki/Janicki, Bambuko, Hania Piosik/Qba Janicki, Kondensator Przepływu. Jest także producentem, tworzącym muzykę do spektakli oraz słuchowisk w teatrach Starym, Powszechnym i Polskim. Współprowadzi wraz ze swoim ojcem klub Mózg w Bydgoszczy i w Warszawie, a będąc założycielem Mózg Foundation oraz członkiem Stowarzyszenia Artystycznego Mózg współorganizuje dziesiątki wydarzeń artystycznych każdego roku oraz flagowe projekty Mózg Festival i Letnie Pranie Mózgu.

Patronat medialny nad cyklem objęło Polskie Centrum Informacji Muzycznej POLMIC.

Więcej informacji – na stronie: http://mozg.pl

Share on Facebook
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 6 z 124

ZKP

 Archiwum Cyfrowe Muzyki Polskiej

 

POLMIC poleca

www.sikorski.polmic.pl
www.panufnik.polmic.pl
www.serocki.polmic.pl
www.baird.polmic.pl
www.palester.polmic.pl
7+7

Rynek fonograficzny w Polsce 2011/2012

kliknij i posłuchaj muzyki!

włącz radio RMF Classic

W dniach 20 maja – 27 sierpnia 2017 roku odbędzie się VII edycja cyklu „Letnie Koncerty na Grochowskiej

Więcej...

XI Letnie Kursy Metodyczne Muzyki Dawnej – Warszawa, 24.VI–1.VII 2017

W dniach 24 czerwca – 1 lipca 2017 roku w Zespole Państwowych Szkół Muzycznych im. F. Chopina w Warszawie odbędą się Letnie Kursy Metodyczne Muzyki Dawnej.

Od dziesięciu lat Letnie Kursy Metodyczne Muzyki Dawnej kształtują świadomość estetyki i praktyki wykonawczej muzyki przedromantycznej w polskiej edukacji. Kursy łączą w sobie zarówno seminaria

Więcej...

Międzynarodowy Konkurs Kompozytorski „Sinfonietta per Sinfonietta” – Kraków, 19.06.2017

Orkiestra Stołecznego Królewskiego Miasta Krakowa Sinfonietta Cracovia zaprasza do udziału w Międzynarodowym Konkursie Kompozytorskim „Sinfonietta per Sinfonietta” pod honorowym Patronatem Krzysztofa Pendereckiego

Więcej...
Zaprenumeruj nasz Newsletter!

Partnerzy POLMIC

IAMIC

Projekty POLMIC

IAMIC 2011

ArtMusFair - Warsaw 2010

DMET
 

Raport 2008

Mecenasi POLMIC

MKIDN
IMIT
ZAiKS
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
 
o naskontaktnasi mecenasi

Copyright © 2002-2011 Polskie Centrum Informacji Muzycznej
Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License.

Informujemy, że strona polmic.pl korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności. Użytkownicy naszego serwisu mogą określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w swojej przeglądarce. Korzystając z naszej strony, wyrażają oni zgodę na używanie cookie.

Akceptuję pliki cookie z tej strony.

EU Cookie Directive Module Information