19 sierpnia 2017
English (United Kingdom)Polish (Poland)
Jarosław Kordaczuk

postać

dnia

Jarosław

Kordaczuk

WITAMY

Portal Polmic.pl jest pierwszym i jak dotąd jedynym w sieci serwisem internetowym, poświęconym polskiej muzyce poważnej, przede wszystkim XX-XXI wieku. Nadrzędnym jego celem jest informowanie o bieżącej aktywności środowiska muzycznego w Polsce oraz polskich muzyków za granicą, a także dostarczanie aktualnych, kompleksowych wiadomości o polskich artystach, instytucjach muzycznych i publikacjach o muzyce. Służy temu zarówno sam portal internetowy, jak i dołączona do niego osobna aplikacja bazy danych o utworach i kompozytorach oraz Newsletter, rozsyłany do zarejestrowanych użytkowników serwisu.

Zapraszamy do częstego odwiedzania naszego portalu - bądź na bieżąco z muzyką polską!

logotyp

p

Znajdź nas na FB

 

 

NOWA MUZYKA POLSKA

Logowanie



JSTOR online

JSTOR
Chcesz wejść?
Skontaktuj się z nami!

 

Nowości książkowe

s

Musica Intellectualis to seria publikacji zbiorowych UMFC, zapoczątkowana tomem zatytułowanym Droga Artysty.

Więcej...

Nowości płytowe

Media Vita

 

Warszawska Jesień 2014 na płytach

Warner2016

  

pfb

 

u

w
Opowiedz Mi Bajkę 2016
aktualności
Filharmonia Wrocławska zaprasza noworocznie i karnawałowo PDF Drukuj Email

Filharmonia WrocławskaFilharmonia Wrocławska zaprasza w Nowym Roku na kolejne spotkania ze swoimi zespołami: Orkiestrą Symfoniczną, Wrocławską Orkiestrą Barokową, Orkiestrą Leopoldinum, Lutosławski Quartet oraz Chórem i Chórem Chłopięcym. W styczniu i lutym odbędą się koncerty noworoczne i karnawałowe m.in. w wykonaniu Wrocławskiej Orkiestry Kameralnej Leopoldinum oraz Neue Wiener Concert Schrammeln, które to zespoły zaprezentują m.in. tak lubiane przez melomanów walce wiedeńskie.

Koncert noworoczny zawsze utożsamiany jest z muzycznym Wiedniem. Dlatego w Filharmonii Wrocławskiej rozbrzmiewać będą strzelające korki od szampana w Champagne-Polka, tańce rumuńskie i walce typowe dla muzyki wiedeńskiej (21 i 22 stycznia 2012). Utwory Johanna Straussa (syna), Alexandra Kukelki, Beli Bartóka oraz Antonina Dvořáka usłyszymy w wykonaniu Neue Wiener Schrammeln Quartet i Wrocławskiej Orkiestry Kameralnej Leopoldinum pod dyrekcją Ernsta Kovacica. Czym jest Schrammel? To charakterystyczne dla muzyki Wiednia połączenie elementów ludowych z muzyką klasyczną. Zespół Neue Wiener Concert Schrammeln, bazując na wiedeńskiej elegancji i uroku, zachwyca interpretacją walców, polek, marszów i innych tańców. Niektórzy uważają, że tych czworo instrumentalistów wprowadza do muzyki europejskiej „powiew świeżego powietrza”.

Rozrywkowy repertuar karnawałowy przedstawi także Chór Akademii Medycznej (28 stycznia 2012). Wystąpi on pod dyrekcją znakomitej chórmistrzyni, a także założycielki i Dyrektora Artystycznego zespołu – Agnieszki Franków-Żelazny. Od początku działalności chór reprezentuje Akademię Medyczną w kraju i poza jego granicami zyskując miano „śpiewający medycy". Wyjazdy na ogólnopolskie i międzynarodowe konkursy chóralne przyniosły zespołowi ponad 40 prestiżowych nagród. W Filharmonii Wrocławskiej Chór Akademii Medycznej wykona rozrywkowy, karnawałowy program. Będzie to słowno-muzyczny wieczór, podczas którego odbędą się liczne konkursy i quizy z nagrodami.

Pod koniec stycznia (27 stycznia 2012) wystąpi także Chór Filharmonii Wrocławskiej pod dyrekcją Agnieszki Franków-Żelazny z towarzyszeniem harfistki – Malwiny Lipiec. Artystka współpracuje z wieloma orkiestrami w Polsce i za granicą zarówno jako solistka, jak i kameralistka, podejmując się najtrudniejszych technicznie i artystycznie partii. Chór Filharmonii Wrocławskiej już od pięciu lat prezentuje publiczności repertuar od baroku po utwory współczesne, zbierając liczne pochlebne i entuzjastyczne recenzje krytyków. W ich wykonaniu usłyszymy dzieła chóralne kompozytorów XIX i XX wieku, w przeważającej części oparte na tematyce świątecznej.

Wrocławska Orkiestra Barokowa (22 stycznia 2012) zaprezentuje twórczość klasyków wiedeńskich w opracowaniu na skład kameralny (zabrzmi m.in. Uwertura do opery Czarodziejski flet Mozarta). Czarodziejski flet Mozarta na pierwszy rzut oka wydaje się być niewinną bajką o księciu szukającym swej ukochanej i jego wesołym kompanie. To jednak tylko pozory. Kompozytor zawarł w operze ukryte treści dotyczące wartości, takich jak miłość, wierność czy poświęcenie. Z dzieła uczynił iście filozoficzną powieść będącą polemiką z ideologią masońską i związanymi z nią różnymi stopniami wtajemniczenia. Następnie ten zespół grających na instrumentach historycznych muzyków wykona pod dyrekcją światowej sławy oboisty i dyrygenta Alfreda Bernardiniego m.in. I Suitę F-dur z Muzyki na wodzie Händla oraz utwory Telemanna, Bacha i Vivaldiego.

Okres karnawału zakończy przypadający dokładnie w ostatki koncert flamenco, który zabrzmi w wykonaniu zespołu wokalno-tanecznego Los Payos .

To tylko wybrane propozycje koncertów, jakie Filharmonia Wrocławska prezentuje w styczniu. W celu zapoznania się ze szczegółowym programem Filharmonii Wrocławskiej zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: www.filharmonia.wroclaw.pl

Patronat medialny nad wydarzeniami Filharmonii Wrocławskiej w 2012 roku objęło m.in. Polskie Centrum Informacji Muzycznej.

Share on Facebook
ZOBACZ: repertuar - styczeń 2012
 
III Małopolska Akademia Talentów PDF Drukuj Email

m Stowarzyszenie Artystyczne ,,Porta Musicae” zaprasza na III Małopolską Akademię Talentów. Festiwal to cykl kilkunastu koncertów, które odbywać się będą między 19 czerwca a 9 lipca 2017 roku w malowniczej scenerii regionu Małopolski.

Trwający dwa tygodnie festiwal muzyczny został zaplanowany jako cykl kilkunastu koncertów, które odbędą się w Łącku, Żegocinie, Nowym Sączu, Starym Sączu, Krościenku nad Dunajcem, Kąśnej Dolnej, Krynicy-Zdroju i Szczawnicy. Festiwal ma przyczynić się do upowszechnienia muzyki klasycznej w całym regionie.

Dyrektorem artystycznym festiwalu jest Jan Kalinowski. Wykonawcami będą zaproszeni goście – profesjonalni muzycy, wykładowcy polskich i zagranicznych uczelni muzycznych, aktywnie koncertujący w Polsce i na świecie, oraz młodzi instrumentaliści, uczestnicy kursów muzycznych p.n. III Małopolska Akademia Talentów oraz uczestnicy kursów pianistycznych w Kąśnej Dolnej. Podczas koncertów wystąpią soliści (pianiści, skrzypkowie, wiolonczeliści, fleciści), zespoły kameralne smyczkowe i dęte oraz Orkiestra Arco Cracovia.

Wybitni artyści oraz młodzi utalentowani wykonawcy zaprezentują najpiękniejsze utwory muzyki klasycznej, w tym dzieła polskich kompozytorów. 29 czerwca w Kąśnej Dolnej będzie miał miejsce Koncert w dniu 76. rocznicy śmierci I. J. Paderewskiego, podczas którego zabrzmią jego dzieła, a także utwory F. Chopina i Z. Stojowskiego.

Projekt realizowany przy wsparciu finansowym Województwa Małopolskiego.

Pełen program Festiwalu, informacje o artystach, którzy wystąpią oraz o miejscach koncertów dostępne są na stronie www.festiwalmuzyczny.com

Share on Facebook
 
„Scena Muzyki Nowej” – inauguracja cyklu PDF Drukuj Email

s27 czerwca 2017 o godz. 20.30 w warszawskim Nowym Teatrze zostanie zainaugurowany cykl koncertów Chain Ensemble „Scena Muzyki Nowej”.

Chain Ensemble to orkiestra kameralna tworzona pod patronatem Towarzystwa im. Witolda Lutosławskiego, specjalizująca się w graniu nowej muzyki. Dyrektorem artystycznym jest wiolonczelista i dyrygent Andrzej Bauer. Cykl koncertów Chain Ensemble w Nowym Teatrze przedstawia ważne dokonania muzyczne ostatnich dziesięcioleci. Z obfitości wciąż powstających utworów w programach usłyszymy takie, które już są lub powinny stać się częścią współczesnego muzycznego kanonu. W zaplanowanej na kilka sezonów serii koncertów znajdą się zarówno nazwiska kompozytorów od wielu lat dobrze już znane miłośnikom muzycznej współczesności, jak też wyznaczające nowe trendy utwory młodych twórców.

Na inaugurującym cykl koncercie będzie można wysłuchać utworów „kultowego” postmodernisty  Pawła Szymańskiego oraz klasyka współczesności György Ligetiego, a także przedstawicieli awangardy młodszego pokolenia: Francesco Filideiego i Raphaëla Cenda. W roli solistki wystąpi Ewa Liebchen (flet piccolo). Otwierający wieczór utwór Witolda Lutosławskiego będzie hołdem dla twórcy, którego dzieło patronuje poczynaniom zespołu Chain Ensemble od chwili jego powstania.

W tym roku w ramach cyklu odbędą się jeszcze dwa koncerty: 10 października zabrzmią utwory György Kurtága, Agaty Zubel i Christophe’a Bertranda inspirowane XX-wieczną literaturą, zwłaszcza twórczością Samuela Becketta. Wraz z Chain Ensemble jako soliści wystąpią Agata Zubel i niemiecki baryton Frank Wörner. Program koncertu 21 listopada w całości wypełni in vain Georga Friedricha Haasa – jedno z najsłynniejszych dzieł powstałych w tym stuleciu.

Projekt „Scena Muzyki Nowej - cykl koncertów w Nowym Teatrze" jest współfinansowany przez m. st. Warszawa. Bilety do nabycia w kasach Nowego Teatru oraz na www.ebilet.pl.

Dodatkowe informacje – na stronie: www.nowyteatr.org

Share on Facebook
 
Festiwal muzyczny „Trzy-Czte-Ry: Konteksty. Kontrasty. Konfrontacje” PDF Drukuj Email

tTegoroczna edycja festiwalu muzycznego „Trzy-Czte-Ry: Konteksty. Kontrasty. Konfrontacje” odbędzie się w Warszawie w dniach 30 maja – 28 czerwca 2017 roku.

Założeniem festiwalu jest konfrontacja widza z nowatorskimi wizjami artystycznymi, często poprzez kontrastowe zestawienie dzieł, które ukazuje ich nowe konteksty. Funkcję dyrektora artystycznego Festiwalu pełni Maciej Grzybowski. W 2017 roku między 30 maja a 28 czerwca odbędzie się 11 koncertów. Na scenie Studia Koncertowego im. Witolda Lutosławskiego (ul. Modzelewskiego 59) pojawi się łącznie ponad 100 muzyków, w tym soliści, kameraliści, koncertująca na całym świecie Orkiestra Sinfonia Varsovia oraz AUKSO – Orkiestra Kameralna Miasta Tychy.

W programie festiwalu usłyszymy cały przekrój polskiej muzyki współczesnej, utwory Eugeniusza Morawskiego, Witolda Lutosławskiego, Andrzeja Panufnika, Włodzimierza Kotońskiego i Jacka Grudnia. Po koncertach słuchacze będą mogli wziąć udział w spotkaniach prowadzonych przez takich muzykologów, jak Marcin Majchrowski, Adam Suprynowicz, Mariusz Gradowski, Grzegorz Dąbrowski i Marcin Gmys.

ZOBACZ: stronę Festiwalu.

Share on Facebook
 
IX Letni Festiwal Muzyczny im. Jerzego Waldorffa w Radziejowicach PDF Drukuj Email

fW dniach 24 czerwca – 1 lipca 2017 roku w Radziejowicach odbędzie się IX Letni Festiwal Muzyczny im. Jerzego Waldorffa.

IX Letni Festiwal będzie spotkaniem artystów wielu pokoleń, od mistrzów, poprzez artystów, którzy ku mistrzostwu zmierzają, i po tych, którzy na tej drodze postawili dopiero pierwsze kroki. Podczas Festiwalu wystąpią laureaci różnych edycji takich konkursów, jak Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. Fryderyka Chopina, Międzynarodowy Konkurs Skrzypcowy im. Henryka Wieniawskiego, Międzynarodowy Konkurs Dyrygentów im. Grzegorza Fitelberga, Międzynarodowy Konkurs Wiolonczelowy im. Witolda Lutosławskiego oraz Międzynarodowy Konkurs Wokalny im. Stanisława Moniuszki. Za pulpitem dyrygenckim staną Marzena Diakun i Massimiliano Caldi.

Wśród pozycji repertuarowych festiwalu można będzie odnaleźć to wszystko, co cechuje już od lat Letni Festiwal im. Jerzego Waldorffa, a więc odkrycia repertuarowe, dzieła mistrzów, te znane i te do których rzadko sięgają współcześni artyści. Nie zabraknie utworów fortepianowych zawsze obecnego w Radziejowicach Fryderyka Chopina. Ważną część repertuaru będą stanowić kompozycje innych polskich artystów XIX i XX wieku. Po raz pierwszy zabrzmi II Koncert fortepianowy Raula Koczalskiego, usłyszymy też II Koncert skrzypcowy Feliksa Janiewicza. Joanna Woś w programie swojego recitalu zawarła m. in. pieśni Józefa Michała Ksawerego Poniatowskiego. Ponadto zostaną zaprezentowane uwertury operowe S. Moniuszki, II koncert skrzypcowy H. Wieniawskiego, Koncert fortepianowy a-moll I. J. Paderewskiego i Step Z. Noskowskiego.

Szczegółowy program dostępny jest na stronie: http://palacradziejowice.pl

Share on Facebook
 
XVI Sądecki Festiwal Muzyki Organowej „L’Arte Organica” PDF Drukuj Email

k XVI Sądecki Festiwal Muzyki Organowej „L’Arte Organica” w Nowym Sączu potrwa od 21 czerwca do 28 lipca 2017 roku.

W koncertach Sądeckiego Festiwalu Organowego „L’Arte Organica” występują wirtuozi organów – muzycy z Polski i zagranicy. W tym roku wśród zaproszonych gości są Petra Veenswijk (Holandia), Fanxiu Shen (Chiny) i Florian Pagitsch (Austria). Na podkreślenie zasługuje różnorodność stylistyczna muzyki prezentowanej na Festiwalu. Obok kompozycji wielkich klasyków – Johanna Sebastiana Bacha i Dietricha Buxtehudego – można usłyszeć muzykę organową, rzadko prezentowaną w Polsce.

Polska muzyka organowa zaprezentowana zostanie przez Piotra Rojka, który wystąpi 20 lipca o godz. 19.15 w Bazylice św. Małgorzaty. Rojek ukończył studia we wrocławskiej Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego na Wydziale Instrumentalnym w klasie organów prof. Andrzeja Chorosińskiego oraz na Wydziale Kompozycji, Dyrygentury, Teorii Muzyki i Muzykoterapii w klasie kompozycji prof. Zygmunta Herembeszty i prof. dr. hab. Krystiana Kiełba. Pracuje na stanowisku profesora w macierzystej uczelni. Kieruje Katedrą Organów, Klawesynu i Muzyki Dawnej. Artysta koncertował m.in. w Czechach, Finlandii, na Łotwie, w Niemczech, Norwegii, Słowacji, Szwecji, Ukrainie, Wielkiej Brytanii oraz na Wyspach Ålandzkich. Prowadzi także kursy mistrzowskie w kraju i za granicą. Ma w dorobku kilkanaście płyt. Podczas jego koncertu, zatytułowanego „Wielkie formy”, odbędzie się premiera utworu Rojka Fantasia chromatica.

Szczegółowy program Festiwalu znajduje się na stronie: www.mcksokol.pl

Share on Facebook
 
Muzyka w Altanie. Goście Polskiego Chóru Kameralnego PDF Drukuj Email

mJuż po raz 21 początek lata zbiega się w Gdańsku z początkiem cyklu koncertów „Muzyka w Altanie. Goście Polskiego Chóru Kameralnego". Również w 2017 roku co sobotę o godzinie 12:00 koncerty będą odbywać się w Altanie Parku Oliwskiego w dniach 24 czerwca–12 sierpnia.

W samo południe, zaraz po tym, jak wybrzmią dzwony majestatycznej Katedry Oliwskiej, rozpoczyna się koncert. Dziesiątki słuchaczy w różnym wieku na ławeczkach, trawnikach i parkowych ścieżkach szukają miejsca, by jak najlepiej widzieć i słyszeć muzyków. Artyści sami przyznają, że występy w Altanie to wyjątkowe przeżycie: niezwykła atmosfera, nastrojowe otoczenie urokliwego parku i wspaniała widownia.

W tym roku przewędrujemy przez cały szereg różnych stylów i epok, głównie dzięki artystom związanym z gdańską Akademią Muzyczną. Na początku muzykę m.in. Astora Piazolli i Johannesa Brahmsa zaprezentuje trio L'Inverno. W dalszej części można będzie usłyszeć dwa niezwykle ciekawe programy Pieśni bez słów Beniamina Baczewskiego w wykonaniu zespołu Fractus Sextet oraz Szymanowski RE:composed. Piesni kurpiowskie (Joanna Orzeł – aranżacje, sopran, Julia Ziętek – skrzypce, Małgorzata Kęsicka – obój, Anna Śmiszek-Wesołowska – wiolonczela). Coś dla siebie znajdą również miłośnicy jazzu i muzyki rozrywkowej na koncercie Izabeli Krasuckiej z zespołem, zaś miłośnikom instrumentów dętych na pewno przypadnie do gustu program przygotowany przez Dariusza i Natalię Egielmanów. W programie znajdzie się także miejsce dla występu kwartetu smyczkowego Belle Quartet oraz duetu skrzypcowo-fortepianowego sióstr Ewy i Agnieszki Jarosz. Cykl zwieńczy koncert chóralny a cappela w wykonaniu gospodarza, Polskiego Chóru Kameralnego pod dyrekcją maestro Jana Łukaszewskiego. W programie m.in Oliwski Potok Edwarda Pałłasza do słów Kazimierza Nowosielskiego oraz utwory zespołu The Beatles.

Wstęp wolny.

Szczegółowy program – na stronie: www.polskichorkameralny.pl

Share on Facebook
 
Obudź się! nocą na Dziedzińcu Zamku Ujazdowskiego PDF Drukuj Email

o24 czerwca 2017 roku o godz. 21.45 odbędzie się Koncert Chóru VRC pod dyrekcją Joanny Malugi w ramach projektu „Ogród Miejski Jazdów Usportowiony”. Repertuar koncertu eksploruje formę i tematykę kołysanki i pieśni wieczornej: melomani usłyszą utwory w tych gatunkach autorstwa polskich kompozytorów współczesnych.

Koncert Obudź się! poświęcony jest momentowi zasypiania, w którym człowiek znajduje się na granicy między dniem a nocą, jasnością a ciemnością, bezpiecznym a niepewnym, znanym a niewiadomym. Momentowi, o którym często marzy się w chwilach zmęczenia.

Utwory dawne (Tallis, Wacław z Szamotuł) kreślą kontekst inspiracji, w którym osadzone są utwory współczesnych polskich kompozytorów, Adama Sławińskiego, Miłosza Bembinowa, Andrzeja Karałowa, Joanny Malugi i Michała Dzieciątko, a także twórców spoza Polski (Whitacre, Esenvalds, Tavener, Lauridsen). Warstwę muzyczną koncertu rozwijać będą improwizacje multiperkusyjne Leszka Lorenta, poszerzając spektrum doświadczeń dźwiękowych o barwy istotne dla momentu zasypiania – szmery, szelesty, odgłosy nieznanego pochodzenia, ostre zaskakujące brzmienia wyrywające ze snu. Koncert planowany jest na godzinę późnowieczorną, a jego refleksyjny i niepokojący nastrój wzmocni niezwykła przestrzeń Ogrodu Miejskiego Jazdów i dziedziniec Zamku Ujazdowskiego, a także wizualizacje autorstwa Jakuba Stępień Hakobo. Projekt jest dofinansowany ze środków Miasta stołecznego Warszawy.

ZOBACZ: wydarzenie na FB.

Share on Facebook
 
Polsko-włoska Gala Operowa na zakończenie sezonu artystycznego 2016/2017 PDF Drukuj Email
Ocena użytkowników: / 1
SłabyŚwietny 

g23 czerwca 2017 roku o godz. 19.00 w Filharmonii Łódzkiej będzie miała miejsce Polsko-włoska Gala Operowa – ostatni koncert w sezonie artystycznym 2016/2017, podczas którego zabrzmią m. in. utwory Feliksa Nowowiejskiego.

Ojczyzną opery są Włochy. Nie dziwi więc, że wszyscy kompozytorzy, którzy uprawiali tę formę, spoglądali w stronę Półwyspu Apenińskiego. Nawet twórca opery narodowej Stanisław Moniuszko nie uniknął włoskich wzorów. Słychać to zwłaszcza w Hrabinie, pełnej popisowych arii. Aria Ewy Perche belii z tej opery zabrzmi w Filharmonii Łódzkiej podczas Gali Finałowej sezonu 2016/2017. Tego wieczoru nie zabraknie też fragmentów z innych dzieł kompozytora: Flisa i Strasznego dworu (słynna aria z kurantem). Moniuszko czerpał między innymi ze wzorów swego poprzednika, Karola Kurpińskiego; wiele jego dzieł zachowało się tylko we fragmentach, do nich należy też Czaromysł, usłyszymy ariettę Wandalii z tej opery. Polskie motywy wprowadzał do swoich oper także Feliks Nowowiejski; z jego twórczości wybrano Legendę Bałtyku. Włoskie wpływy zdradza mało znana twórczość Józefa Michała Poniatowskiego, który swój głos tenorowy wykształcił właśnie w tym kraju. Jego opera Pierre de Médicis, z której zabrzmią dwa wyjątki, na premierę w Polsce musiała czekać aż 150 lat.

Utwory wykonają Chór dziecięcy OSM I st. im. H. Wieniawskiego w Łodzi, Orkiestra Symfoniczna i Chór Filharmonii Łódzkiej; w roli solistów wystąpią: Katarzyna Dondalska (sopran), Pavlo Tolstoy (tenor) i Piotr Nowacki (bas). Galowy wieczór poprowadzi Włoch, zakochany w muzyce polskiej Massimiliano Caldi. Spotkanie przedkoncertowe (godz. 18.15) poprowadzi Piotr Matwiejczuk.

Szczegółowy program dostępny jest na stronie: http://filharmonia.lodz.pl

Share on Facebook
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 8 z 134

ZKP

 Archiwum Cyfrowe Muzyki Polskiej

 

POLMIC poleca

www.sikorski.polmic.pl
www.panufnik.polmic.pl
www.serocki.polmic.pl
www.baird.polmic.pl
www.palester.polmic.pl
7+7

Rynek fonograficzny w Polsce 2011/2012

kliknij i posłuchaj muzyki!

włącz radio RMF Classic

Od 5 lipca do 30 sierpnia 2017 roku potrwa XVII Festiwal Letnie Wieczory Muzyczne „Dziekanka”, którego dyrektorem artystycznym jest prof. Ryszard Zimak. Koncerty odbywać się będą we środy o godz. 18.00 na zabytkowym dziedzińcu Domu Studenckiego „Dziekanka” (ul. Krakowskie Przedmieście 56/60

Więcej...

Międzynarodowa Konferencja naukowo-artystyczna „Pierre Boulez – Demiurg Nowej Muzyki” – Warszawa, 23–24 IX 2017

Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina w Warszawie zaprasza w dniach 23–24 września 2017 roku do udziału w Konferencji naukowo-artystycznej „Pierre Boulez – Demiurg Nowej Muzyki

Więcej...

XXV Ogólnopolski Otwarty Konkurs Kompozytorski im. Adama Didura – Sanok, 24 VIII 2017

Biuro organizacyjne XXVII Festiwalu im. Adama Didura ogłasza XXV Ogólnopolski Otwarty Konkurs Kompozytorski im. Adama Didura dla twórców, którzy do dnia 31 XII 2017 r. nie ukończą 30. roku życia.

Tematem Konkursu jest pieśń, aria na głos solowy z towarzyszeniem fortepianu lub kwartetu smyczkowego

Więcej...
Zaprenumeruj nasz Newsletter!

Partnerzy POLMIC

IAMIC

Projekty POLMIC

IAMIC 2011

ArtMusFair - Warsaw 2010

DMET
 

Raport 2008

Mecenasi POLMIC

MKIDN
IMIT
ZAiKS
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
 
o naskontaktnasi mecenasi

Copyright © 2002-2011 Polskie Centrum Informacji Muzycznej
Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License.

Informujemy, że strona polmic.pl korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności. Użytkownicy naszego serwisu mogą określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w swojej przeglądarce. Korzystając z naszej strony, wyrażają oni zgodę na używanie cookie.

Akceptuję pliki cookie z tej strony.

EU Cookie Directive Module Information