24 marca 2017
English (United Kingdom)Polish (Poland)
Stanisław Bromboszcz

postać

dnia

Stanisław

Bromboszcz

Stanisław Bromboszcz Muzyka kameralna

płyta

dnia

Stanisław Bromboszcz

Muzyka kameralna

Długosz Magdalena  Zakopane Liryki

kompozycja

dnia

Długosz Magdalena

Zakopane Liryki

WITAMY

Portal Polmic.pl jest pierwszym i jak dotąd jedynym w sieci serwisem internetowym, poświęconym w całości tylko i wyłącznie polskiej muzyce poważnej. Nadrzędnym jego celem jest informowanie o bieżącej aktywności środowiska muzycznego w Polsce oraz polskich muzyków za granicą, a także dostarczanie aktualnych, kompleksowych wiadomości o polskich artystach, instytucjach muzycznych i publikacjach o muzyce. Służy temu zarówno sam portal internetowy, jak i dołączona do niego osobna aplikacja bazy danych o utworach i kompozytorach oraz Newsletter, rozsyłany do zarejestrowanych użytkowników serwisu.

Zapraszamy do częstego odwiedzania naszego portalu - bądź na bieżąco z muzyką polską!

logotyp

p

Znajdź nas na FB

 

 

NOWA MUZYKA POLSKA

Logowanie



JSTOR online

JSTOR
Chcesz wejść?
Skontaktuj się z nami!

 

Nowości książkowe

s

W 2016 roku ukazała się monografia, poświęcona życiu i twórczości Augustyna Blocha, czołowej postaci powojennego życzia muzycznego w Polsce.

Więcej...

Nowości płytowe

Muzyka Polska Dzisiaj - kolekcja płyt

   

Warszawska Jesień 2014 na płytach

Warner2016

 MundusCantat2016
VI Muzyka Klawesynowa
12. Mózg Festival
aktualności
„Poranek symfoniczny” NOSPR PDF Drukuj Email

nospr19 lutego 2017 roku o godz. 12.00 odbędzie się „Poranek symfoniczny” Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia. Tym razem w programie usłyszymy utwory Antoniego Szałowskiego i Mikołaja Góreckiego.

Antoni Szałowski (1907-1973), po odbyciu studiów w Konserwatorium Muzycznym w Warszawie, kształcił się dalej w Paryżu, w klasie legendarnej Nadii Boulanger, jako jeden z jej licznych polskich uczniów. Neoklasyczna Uwertura (1937) wieńczy edukację paryską Szałowskiego. Wykonywano ją na estradach całego świata, otrzymał za nią złoty medal na wystawie światowej w Paryżu, zaś sama Boulanger, nadzwyczaj krytyczna, uznała partyturę za arcydzieło. W czasie wojny Szałowski wyjechał ponownie do Francji, gdzie, jak się okazało, spędzić miał resztę życia. A jego muzyka tylko z rzadka gościła na polskich estradach.

Spośród dzieł Mikołaja Góreckiego (ur. 1970) bodaj najczęściej grywane jest Concerto-Notturno (2000). To kameralny koncert skrzypcowy, w którym dwie części o charakterze romantycznej romancy okalają energiczne ogniwo środkowe.

Ponadto podczas koncertu zabrzmią suita z baletu Les biches (1924), napisanego przez Francisa Poulenca (1899-1963) dla Baletów Rosyjskich, a także Suita F-dur op. 33 Alberta Roussela (1869-1937).

Orkiestrę poprowadzi urodzony w Libanie, obecnie związany z warszawskim środowiskiem muzycznym Bassem Samir Akiki, a solistką będzie znana i utytułowana skrzypaczka Kaja Danczowska. Poranek transmitowany będzie online na kanale NOSPR na YouTube, dostępny będzie także na stronie internetowej www.nospr.org.pl oraz na stronie Dwójka - Program 2 Polskiego Radia. Początek o 12:00.

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie: www.nospr.org.pl

Share on Facebook
 
MISTERIUM w 1050. Rocznicę Chrztu Polski PDF Drukuj Email

Misterium18 listopada o godz. 19.30 w gdańskiej Bazylice Mariackiej odbędzie się prawykonanie nowego dzieła Krzesimira Dębskiego pt. Misterium.

Podczas uroczystego koncertu w Bazylice Mariackiej w Gdańsku z okazji 1050. Rocznicy Chrztu Polski zostanie zaprezentowany utwór Krzesimira Dębskiego na chór, zespół instrumentów średniowiecznych oraz elektronikę. Tegoroczne obchody jednego z najważniejszych faktów państwowości polskiej mają charakter kościelno-państwowy, odwołują się do historycznych danych o początkach Państwa Polskiego. Fakt przyjęcia Chrztu uobecnia się również w muzyce. Idiom chorału gregoriańskiego zaszczepiony wraz z przyjęciem chrześcijaństwa przetrwał przez wieki i jest obecny w twórczości kompozytorów takich jak K. Penderecki i H. M. Górecki. Elementy muzyki wczesnochrześcijańskiej przetrwały do dziś i stanowią inspirację dla twórców współczesnych. Ten przemożny wpływ, trwanie i przenikanie tradycji wczesnochrześcijańskiej Krzesimir Dębski postarał się zawrzeć w utworze skomponowanym specjalnie na tę okazję.

Polski Chór Kameralny zaśpiewa pod dyrekcją Jana Łukaszewskiego. Obok Krzesimira Dębskiego (skrzypce, II dyrygent) wystąpią wybitni instrumentaliści: Krzysztof Ścierański (gitara basowa), Bogusław Grabowski (organy), Norik Minasyan (duduk), Barbara Merdinger (mandolina) oraz Michał Górczyński (klarnet).

Wydarzenie, które wpisuje się w obchody rocznicy Chrztu Polski otrzymało wsparcie Narodowego Centrum Kultury. Koncert został objęty patronatem honorowym przez Arcybiskupa Sławoja Leszka Głódzia.

Patronat medialny nad koncertem objęło Polskie Centrum Informacji Muzycznej POLMIC.

Share on Facebook
 
Boulez vs Messiaen – Demiurdzy Nowej Muzyki PDF Drukuj Email

uUniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina w Warszawie zaprasza dnia 19 lutego 2017 roku o godz. 17.00 na koncert Studium Muzyki Nowej.

Aldona Nawrocka, koordynator koncertu, zatytułowała go „Boulez vs Messiaen – Demiurdzy Nowej Muzyki”. W programie usłyszymy utwory Pierre’a Bouleza: Douze Notations, które wykona na fortepianie Jakub Sokołowski, a także I Sonatę fortepianową, Mémoriale (...explosante-fixe ... Originel ) i Dérive 1 w wykonaniu członka Koła Młodych Związku Kompozytorów Polskich Marcina Piotra Łopackiego i zespołu kameralnego pod batutą kompozytora i dyrygenta Przemysława Zycha. W drugiej części koncertu Mateusz Rajkowski, Miłosz Wieliński, Zuzanna Filipeki oraz Aruto Matsumoto zaprezentują Quatuor pour la fin du temps Oliviera Messiaena na klarnet, skrzypce, wiolonczelę i fortepian.

Na koncert obowiązują bezpłatne karty wstępu, które można pobrać najwcześniej na tydzień przed koncertem. Ich dystrybucja odbywa się w holu głównym uczelni od poniedziałku do piątku (w g. 12.00 – 19.00) lub na godzinę przed koncertem.

Share on Facebook
 
Konferencja „Young Musicology Today" PDF Drukuj Email

ImuzW dniach 7-9 listopada 2016 roku w Instytucie Muzykologii Uniwersytetu Jagiellońskiego odbędzie się międzynarodowa konferencja pt. „Young Musicology Today: tendencies, challenges and perspectives".

Celem konferencji jest integracja międzynarodowego środowiska młodych muzykologów (doktorantów, młodych pracowników naukowych, studentów kończących studia II stopnia), jak i umożliwienie wymiany doświadczeń oraz poznania tematów badawczych podejmowanych przez młodych muzykologów z całego świata (m.in. z Wielkiej Brytanii, Irlandii, Finlandii, Włoch, Słowacji, Czech, Holandii, Słowenii, Niemiec, Austrii). Ważną jej częścią będzie dyskusja na tematy zawodowe, a także te, które dotyczą miejsca muzykologii w przyszłej strukturze nauk humanistycznych oraz wyzwań społecznych, jakie aktualnie stoją przed młodymi adeptami tej dyscypliny. W tym celu w programie konferencji zaplanowaliśmy panel dyskusyjny "Muzykolog na rynku pracy".

Podczas konferencji wystąpi dziewięcioro prelegentów, reprezentujących Instytuty Muzykologii Uniwersytetu Warszawskiego i Uniwersytetu Jagiellońskiego, krakowską Akademię Muzyczną i Katedrę Muzykologii Uniwersytetu Adama Mickiewicza.

Partnerami konferencji są: Muzeum Narodowe w Krakowie, Narodowy Instytut Fryderyka Chopina, Instytut Muzyki i Tańca, Ośrodek Dokumentacji Muzyki Polskiej XIX i XX wieku im. I. J. Paderewskiego, Agencja Artystyczna GAP.

Konferencja została objęta Honorowym Patronatem Rektora Uniwersytetu Jagiellońskiego prof. dr hab. med. Wojciecha Nowaka.

Patronat medialny nad konferencją objęło Polskie Centrum Informacji Muzycznej POLMIC.

ZOBACZ: program PDF

Share on Facebook
 
Nadzwyczajny koncert chóralny w Filharmonii Narodowej PDF Drukuj Email

m19 lutego 2017 roku o godz. 18.00 odbędzie się nadzwyczajny koncert chóralny, podczas którego w wykonaniu Chóru Filharmonii Narodowej zabrzmi Sześć pieśni kurpiowskich Karola Szymanowskiego. Bartosz Michałowski zadebiutuje jako nowy dyrektor tego Chóru.

Karol Szymanowski po obejrzeniu widowiska Wesele na Kurpiach na kanwie pieśni zebranych przez badacza folkloru Puszczy Zielonej ks. Władysława Skierowkiego uległ ich urokowi i dokonał niezwykle ciekawej artystycznej sublimacji tradycyjnych melodii. Prawykonanie cyklu liczącego sześć utworów miało miejsce w Londynie (London Select Choir pod dyr. Arnolda Fultona) podczas prestiżowego festiwalu Międzynarodowego Towarzystwa Muzyki Współczesnej. Pieśni kurpiowskie na chór oraz cykl na głos i fortepian należą do nielicznych dzieł Szymanowskiego, w których wykorzystał ludowe melodie i teksty niemal in crudo (w odróżnieniu np. od motywów góralskich, które poddawał daleko idącej stylizacji). Refleksyjne słowa zainspirowały kompozytora do opracowania o ogromnej sile wyrazu, z wykorzystaniem bogatych środków fakturalnych, dynamicznych i harmonicznych, które – przy całej swej złożoności – pozostają w doskonałej zgodzie z muzycznym i treściowym przesłaniem surowego oryginału. Pieśni kurpiowskie Karola Szymanowskiego to jedno z największych osiągnięć polskiej muzyki chóralnej; dostępne są dla najlepszych tylko chórów, stanowiąc prawdziwy probierz ich umiejętności i interpretacyjnej dojrzałości.

Chór Filharmonii Narodowej pod kierownictwem Bartosza Michałowskiego wykona także Missa Festiva na chór i organy Aleksandra Grieczaninowa oraz Missa Brevis na głosy solowe, chór i organy Zoltána Kodály’a. Dwie chronologicznie nieodległe msze z I poł. XX w. ciekawie skonfrontują różne ujęcia słów łacińskiego ordinarium. Utwór Grieczaninowa (Paryż, 1937), rosyjskiego kompozytora-emigranta od lat. 20. działającego we Francji i USA, zachwyca eufonią, zawiera też odwołania do dziedzictwa chorału gregoriańskiego. Tworzona w latach wojennej opresji i prawykonana w 1945 Missa brevis Kodály’a jest ujęta w sposób tradycyjny, również tonalność dzieła pozostaje głównie w kręgu diatoniki i systemu dur-moll. Dzieło przepełnia nastrój modlitewnego skupienia. Partię organów wykona Jakub Pankowiak.

Transmisję internetową koncertu można będzie oglądać na kanale w serwisie Youtube lub na stronie Filharmonii: http://filharmonia.pl/

Share on Facebook
 
Jubileusz profesora Szymona Kawalli PDF Drukuj Email

u30 listopada 2016 roku o godz. 19.00 w Sali Koncertowej UMFC odbędzie się koncert, poświęcony jubileuszowi 60-lecia pracy artystycznej oraz 50-lecia działalności pedagogicznej prof. zw. dr hab. Szymona Kawalli – czołowego polskiego dyrygenta i kompozytora.

Szymon Kawalla pochodzi z rodziny mającej kilkupokoleniowe tradycje muzyczne. W maju 1956 miał pierwszy koncert publiczny jako skrzypek, a przy fortepianie była jego siostra Bronisława. W 1966 roku – jeszcze jako uczeń Liceum Muzycznego w Krakowie – został nauczycielem wychowania muzycznego w Zasadniczej Szkole Zawodowej nr 1 w Krakowie. Jego córka Joanna, skrzypaczka i pedagog UMFC, kontynuuje wspaniałe rodzinne tradycje muzyczne. Szymon Kawalla kierował czołowymi polskimi orkiestrami symfonicznymi, chórami i scenami operowymi. Występował we wszystkich krajach europejskich, amerykańskich i azjatyckich. Dokonał nagrań płytowych dla wielu wytwórni płytowych w Polsce, Wielkiej Brytanii, Korei Płd.i USA, otrzymując wielokrotnie Grand Prix du Disc.

Koncert Jubileuszowy w UMFC gościć będzie wybitnych artystów, przyjaciół jubilata, wystąpią: Joanna Kawalla, Roman Lasocki - skrzypce, Leszek Lorent - perkusja, Ewa Iżykowska-Lipińska, Ae Ran Kim, Justyna Reczeniedi - soprany. Za pulpitem dyrygenckim stanie Maestro oraz studenci i doktoranci z klasy prof. Szymona Kawalli. Koncertowi będzie towarzyszyła wystawa plakatów koncertowych Maestra oraz promocja płyty jego twórczości kameralnej, zorganizowana przez Requiem - CD.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęło Polskie Centrum Informacji Muzycznej POLMIC.

Share on Facebook
 
III Festiwal „Katowice – Kultura – Natura” PDF Drukuj Email

kknTrzecia edycja Festiwalu „Katowice – Kultura – Natura” odbędzie się w siedzibie NOSPR 12-21 maja 2017 roku. Tym razem motywem przewodnim Festiwalu będzie „Ziemia”. Bilety w sprzedaży od 14 lutego 2017!

W tym roku Festiwal Katowice Kultura Natura gościć będzie wspaniałą Budapest Festival Orchestra i jej założyciela oraz dyrektora artystycznego Ivana Fischera. Koncerty tej zaliczanej przez magazyn Gramophone do grona jednej z dziesięciu najlepszych orkiestr świata odbędą się 15 i 16 maja.

Jak co roku odbędzie się także recital fortepianowy. 13 maja wystąpi uważany za jednego z najwybitniejszych muzyków swojego pokolenia, słynny na całym świecie polski pianista Piotr Anderszewski.

Koncert 14 maja będzie okazją do posłuchania międzynarodowej gwiazdy opery – kontratenora Bejuna Mehty w towarzystwie Akademie für Alte Musik Berlin, znanej festiwalowej publiczności z niezapomnianego koncertu sprzed roku.

Na Festiwalu, wzorem poprzednich edycji, zagości także muzyka kameralna. 17 maja wystąpi uznany niemiecki Artemis Quartett. 19 maja to wieczór poświęcony muzyce dawnej. Wystąpi Graindelavoix – założony w Antwerpii, międzynarodowy, wyjątkowy zespół wokalny, specjalizujący się w muzyce średniowiecza i renesansu.

Jak co roku częścią Festiwalu będą także dwa koncert abonamentowe Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia pod batutą dyrektora artystycznego Festiwalu Alexandra Liebreicha (12 i 18 maja). Podczas inauguracji Festiwalu w ich wykonaniu zabrzmi Kantata Demeter Karola Szymanowskiego.

20 maja w sali kameralnej wystąpi Orkiestra Muzyki Nowej pod batutą Szymona Bywalca.

Ostatni dzień Festiwalu to koncert jazzowy wybitnego włoskiego trębacza Enrico Ravy i pianistki Geri Allen.

Bilety dostępne w kasie oraz w systemie sprzedaży online na stronie internetowej NOSPR. Przy zakupie biletów na kilka koncertów Festiwalu „Katowice – Kultura – Natura” obowiązują zniżki.

Więcej informacji – na stronie: www.nospr.org.pl

Share on Facebook
 
Filharmonia Wrocławska zaprasza noworocznie i karnawałowo PDF Drukuj Email

Filharmonia WrocławskaFilharmonia Wrocławska zaprasza w Nowym Roku na kolejne spotkania ze swoimi zespołami: Orkiestrą Symfoniczną, Wrocławską Orkiestrą Barokową, Orkiestrą Leopoldinum, Lutosławski Quartet oraz Chórem i Chórem Chłopięcym. W styczniu i lutym odbędą się koncerty noworoczne i karnawałowe m.in. w wykonaniu Wrocławskiej Orkiestry Kameralnej Leopoldinum oraz Neue Wiener Concert Schrammeln, które to zespoły zaprezentują m.in. tak lubiane przez melomanów walce wiedeńskie.

Koncert noworoczny zawsze utożsamiany jest z muzycznym Wiedniem. Dlatego w Filharmonii Wrocławskiej rozbrzmiewać będą strzelające korki od szampana w Champagne-Polka, tańce rumuńskie i walce typowe dla muzyki wiedeńskiej (21 i 22 stycznia 2012). Utwory Johanna Straussa (syna), Alexandra Kukelki, Beli Bartóka oraz Antonina Dvořáka usłyszymy w wykonaniu Neue Wiener Schrammeln Quartet i Wrocławskiej Orkiestry Kameralnej Leopoldinum pod dyrekcją Ernsta Kovacica. Czym jest Schrammel? To charakterystyczne dla muzyki Wiednia połączenie elementów ludowych z muzyką klasyczną. Zespół Neue Wiener Concert Schrammeln, bazując na wiedeńskiej elegancji i uroku, zachwyca interpretacją walców, polek, marszów i innych tańców. Niektórzy uważają, że tych czworo instrumentalistów wprowadza do muzyki europejskiej „powiew świeżego powietrza”.

Rozrywkowy repertuar karnawałowy przedstawi także Chór Akademii Medycznej (28 stycznia 2012). Wystąpi on pod dyrekcją znakomitej chórmistrzyni, a także założycielki i Dyrektora Artystycznego zespołu – Agnieszki Franków-Żelazny. Od początku działalności chór reprezentuje Akademię Medyczną w kraju i poza jego granicami zyskując miano „śpiewający medycy". Wyjazdy na ogólnopolskie i międzynarodowe konkursy chóralne przyniosły zespołowi ponad 40 prestiżowych nagród. W Filharmonii Wrocławskiej Chór Akademii Medycznej wykona rozrywkowy, karnawałowy program. Będzie to słowno-muzyczny wieczór, podczas którego odbędą się liczne konkursy i quizy z nagrodami.

Pod koniec stycznia (27 stycznia 2012) wystąpi także Chór Filharmonii Wrocławskiej pod dyrekcją Agnieszki Franków-Żelazny z towarzyszeniem harfistki – Malwiny Lipiec. Artystka współpracuje z wieloma orkiestrami w Polsce i za granicą zarówno jako solistka, jak i kameralistka, podejmując się najtrudniejszych technicznie i artystycznie partii. Chór Filharmonii Wrocławskiej już od pięciu lat prezentuje publiczności repertuar od baroku po utwory współczesne, zbierając liczne pochlebne i entuzjastyczne recenzje krytyków. W ich wykonaniu usłyszymy dzieła chóralne kompozytorów XIX i XX wieku, w przeważającej części oparte na tematyce świątecznej.

Wrocławska Orkiestra Barokowa (22 stycznia 2012) zaprezentuje twórczość klasyków wiedeńskich w opracowaniu na skład kameralny (zabrzmi m.in. Uwertura do opery Czarodziejski flet Mozarta). Czarodziejski flet Mozarta na pierwszy rzut oka wydaje się być niewinną bajką o księciu szukającym swej ukochanej i jego wesołym kompanie. To jednak tylko pozory. Kompozytor zawarł w operze ukryte treści dotyczące wartości, takich jak miłość, wierność czy poświęcenie. Z dzieła uczynił iście filozoficzną powieść będącą polemiką z ideologią masońską i związanymi z nią różnymi stopniami wtajemniczenia. Następnie ten zespół grających na instrumentach historycznych muzyków wykona pod dyrekcją światowej sławy oboisty i dyrygenta Alfreda Bernardiniego m.in. I Suitę F-dur z Muzyki na wodzie Händla oraz utwory Telemanna, Bacha i Vivaldiego.

Okres karnawału zakończy przypadający dokładnie w ostatki koncert flamenco, który zabrzmi w wykonaniu zespołu wokalno-tanecznego Los Payos .

To tylko wybrane propozycje koncertów, jakie Filharmonia Wrocławska prezentuje w styczniu. W celu zapoznania się ze szczegółowym programem Filharmonii Wrocławskiej zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: www.filharmonia.wroclaw.pl

Patronat medialny nad wydarzeniami Filharmonii Wrocławskiej w 2012 roku objęło m.in. Polskie Centrum Informacji Muzycznej.

Share on Facebook
ZOBACZ: repertuar - styczeń 2012
 
Jubileuszowa edycja Międzynarodowego Festiwalu „Odkrywamy Paderewskiego” PDF Drukuj Email

opW dniach 11-14 listopada 2016 roku we Lwowie odbędzie się V Międzynarodowy Festiwal „Odkrywamy Paderewskiego”. To największe i najważniejsze polsko-ukraińskie wydarzenie muzyczne.

Rok ten jest wyjątkowy nie tylko ze względu na okrągłą edycję Festiwalu, ale także z powodu innych ważnych rocznic: 75-tą rocznicę śmierci Ignacego Jana Paderewskiego oraz setną rocznicę niezmiernie ważnego koncertu Patrona Festiwalu. 22 lutego 1916 Paderewski zagrał w Waszyngtonie na przyjęciu w Białym Domu w obecności prezydenta USA Woodrowa Thomasa Wilsona, co miało swoje dalsze konsekwencje w zmianie stanowiska Prezydenta USA w kwestii Niepodległości Polski.

Głównym przesłaniem piątej, jubileuszowej edycji festiwalu jest promowanie kultury polskiej i przekazanie naszym wschodnim sąsiadom polskiego repertuaru muzycznego na najwyższym, światowym poziomie.

Festiwal zgromadzi największych polskich twórców o światowej renomie: zarówno wyjątkowych przyjaciół przedsięwzięcia, jak i wybitnych Artystów, którzy nie występowali dotąd we Lwowie. W programie festiwalu wydarzenie specjalne – premiera koncertowej wersji Manru Paderewskiego w aranżacji maestro Jerzego Maksymiuka. Do tego utwory Chopina i Paderewskiego na jazzowo w wykonaniu Leszka Możdżera. W kolejnych dniach zostaną wykonane utwory Karola Szymanowskiego i Borysa Lyatoszynskiego, odbędzie się także koncert Krzesimira Dębskiego, Anety Łukaszewicz i Orkiestry INSO-Lwów pod batutą Wolodymira Sywokchipa.

Organizując V edycję Festiwalu, Polsko-Ukraińska Fundacja im. I.J.Paderewskiego pragnie po raz kolejny promować kulturę polską oraz dobre relacje pomiędzy obydwoma krajami. Idea stworzenia wydarzenia artystycznego, związanego z postacią Paderewskiego – wielkiego pianisty, kompozytora, męża stanu i filantropa – służy jako pretekst do owocnego wzbogacenia kulturowego i wzmocnienia współpracy pomiędzy Polską a Ukrainą.

Patronat medialny nad Festiwalem objęło Polskie Centrum Informacji Muzycznej POLMIC.

ZOBACZ: program PDF.

Share on Facebook
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 9 z 115

ZKP

 Archiwum Cyfrowe Muzyki Polskiej

 

POLMIC poleca

www.sikorski.polmic.pl
www.panufnik.polmic.pl
www.serocki.polmic.pl
www.baird.polmic.pl
www.palester.polmic.pl
7+7

Rynek fonograficzny w Polsce 2011/2012

kliknij i posłuchaj muzyki!

włącz radio RMF Classic

W dniach 31 marca – 8 kwietnia 2017 roku odbędzie się kolejna edycja Gdańskiego Festiwalu Muzycznego, który uświetnią swoim udziałem Mischa Maisky i Maxim Vengerov

Więcej...

„Dni klarnetu 2017” – Katowice, 18–19 marca 2017

W dniach 18 – 19 marca 2017 roku w Akademii Muzycznej im. K. Szymanowskiego w Katowicach odbędą się „Dni klarnetu”, obejmujące warsztaty, wykłady, czynny udział w chórze klarnetowym, koncerty, recitale mistrzowskie oraz zwiedzanie Serwisu Instrumentów Dętych Piotra Śmietany

Więcej...

Ogólnopolski Konkurs Kompozytorski „...kiedy myślę Ryszard Bukowski..." - Wrocław, 31.03.2017

Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu zaprasza do udziału w Ogólnopolskim Konkursie Kompozytorskim „... kiedy myślę Ryszard Bukowski...”.

Celem Konkursu jest upamiętnienie setnej rocznicy urodzin nestora wrocławskiej kompozycji

Więcej...
Zaprenumeruj nasz Newsletter!

Partnerzy POLMIC

IAMIC

Projekty POLMIC

IAMIC 2011

ArtMusFair - Warsaw 2010

DMET
 

Raport 2008

Mecenasi POLMIC

MKIDN
IMIT
ZAiKS
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
 
o naskontaktnasi mecenasi

Copyright © 2002-2011 Polskie Centrum Informacji Muzycznej
Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License.

Informujemy, że strona polmic.pl korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności. Użytkownicy naszego serwisu mogą określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w swojej przeglądarce. Korzystając z naszej strony, wyrażają oni zgodę na używanie cookie.

Akceptuję pliki cookie z tej strony.

EU Cookie Directive Module Information