26 kwietnia 2017
English (United Kingdom)Polish (Poland)
Marek Pijarowski

postać

dnia

Marek

Pijarowski

Wojciech Kilar To, co najpiękniejsze

płyta

dnia

Wojciech Kilar

To, co najpiękniejsze

WITAMY

Portal Polmic.pl jest pierwszym i jak dotąd jedynym w sieci serwisem internetowym, poświęconym w całości tylko i wyłącznie polskiej muzyce poważnej. Nadrzędnym jego celem jest informowanie o bieżącej aktywności środowiska muzycznego w Polsce oraz polskich muzyków za granicą, a także dostarczanie aktualnych, kompleksowych wiadomości o polskich artystach, instytucjach muzycznych i publikacjach o muzyce. Służy temu zarówno sam portal internetowy, jak i dołączona do niego osobna aplikacja bazy danych o utworach i kompozytorach oraz Newsletter, rozsyłany do zarejestrowanych użytkowników serwisu.

Zapraszamy do częstego odwiedzania naszego portalu - bądź na bieżąco z muzyką polską!

logotyp

p

Znajdź nas na FB

 

 

NOWA MUZYKA POLSKA

Logowanie



JSTOR online

JSTOR
Chcesz wejść?
Skontaktuj się z nami!

 

Nowości książkowe

s

W 2016 roku ukazała się monografia, poświęcona życiu i twórczości Augustyna Blocha, czołowej postaci powojennego życzia muzycznego w Polsce.

Więcej...

Nowości płytowe

Muzyka Polska Dzisiaj - kolekcja płyt

   

Warszawska Jesień 2014 na płytach

Warner2016

12. Mózg Festival
VI Muzyka Klawesynowa
 MundusCantat2016
aktualności
Nie żyje Stefan Sutkowski PDF Drukuj Email

s22 kwietnia 2017 roku w wieku 85 lat odszedł Stefan Sutkowski, twórca Warszawskiej Opery Kameralnej, którą kierował ponad 50 lat. Ale jego zasługi dla muzyki polskiej są znacznie większe.

Dzięki niemu publiczność poznała pierwszą wersję Halki Moniuszki różniącą się znacznie od tej wystawianej powszechnie, albo operę Wybawienie Ruggiera z wyspy Alcyny Franceski Caccini, którą przyszły król Władysław IV tak się zachwycił we Włoszech, że potem stworzył teatr operowy na Zamku w Warszawie. To w WOK wystawiano dzieła Monteverdiego, Händla, Purcella, obecne na wszystkich światowych scenach ale nie w Polsce.

Stefan Sutkowski stworzył też w 1991 roku Festiwal Mozartowski, jedyną imprezę na świecie, która co roku prezentowała wszystkie 23 dzieła sceniczne Mozarta. Jeździła też wielokrotnie z nimi po świecie. […] Był nie tylko dyrektorem teatru, a wcześniej muzykiem-oboistą. Należał do odkrywców, którzy przywrócili polskiej kulturze zapomniane skarby muzyczne. Już w 1957 roku stworzył Musicae Antiquae Collegium Varsoviense – pierwszy w Polsce zespół muzyki dawnej, grający na oryginalnych instrumentach z epoki. […] Stworzony przy WOK Ośrodek Badań Muzyki Dawnej dokonał wielu odkryć XVII-wiecznych i XVIII-wiecznych utworów spoczywających w zakamarkach polskich i zagranicznych bibliotek. […] Przy WOK powstała też Fundacja Pro Musica Camerata, dzięki której wydawano nuty oraz płyty z muzyką polską – od średniowiecza do wieku XIX. Sam zaś dyrektor stworzył prywatne wydawnictwo Sutkowski Edition Warsaw, którego czołowym osiągnięciem jest „Historia muzyki polskiej" (także w wersji angielskiej), obejmująca opracowania od czasów najdawniejszych do współczesności oraz monografie wybranych tematów.

W 2012 roku Urząd Marszałkowski woj. mazowieckiego, któremu podlega Warszawska Opera Kameralna, odwołał Stefana Sutkowskiego ze stanowiska dyrektora.

Źródło: Jacek Marczyński Artysta umarł razem ze swoim teatrem (RP)

Share on Facebook
 
Koncert Marcina Zdunika w Filharmonii Narodowej PDF Drukuj Email

z25 kwietnia 2017 roku o godz. 19:00 w Filharmonii Narodowej będzie miał miejsce koncert kameralny z udziałem tegorocznego artysty-rezydenta Filharmonii Marcina Zdunika.

Podczas koncertu, współorganizowanego i współfinansowanego w ramach programu Instytutu Muzyki i Tańca „Artysta – rezydent”, wiolonczelista Marcin Zdunik, skrzypaczka Anna Maria Staśkiewicz i pianista Paweł Wakarecy wykonają utwory Igora Strawińskiego (Suite Italienne), Wojciecha Ziemowita Zycha (Mikrologia (czule) stosowana), Maurica Ravela (Sonata G-dur na skrzypce i wiolonczelę) i Franza Schuberta (Trio B-dur D. 989).

Sukces baletu Pulcinella (1920) Strawińskiego, pełnej wdzięku stylizacji osiemnastowiecznej muzyki włoskiej, przesądził o dokonaniu przez autora sporej liczby aranżacji na jego kanwie, w tym orkiestrowej suity oraz kilku wersji kameralnych: na skrzypce i fortepian (we współpracy z Pawłem Kochańskim; później w innej wersji z Samuelem Dushkinem) oraz jako Suite italienne na wiolonczelę i fortepian we współpracy z Gregorem Piatigorskim. Ta właśnie wersja z 1933 r. zabrzmi podczas koncertu.

Mikrologia (czule) stosowana na wiolonczelę solo Zycha, dedykowana wiolonczeliście Mikołajowi Pałoszowi, miała premierę w 2014 roku. Tego wieczoru zabrzmi w interpretacji Zdunika.

Swą niezwykłą Sonatę na skrzypce i wiolonczelę (1920) Ravel poświęcił pamięci Debussy’ego; sam kompozytor widział w tej (źle przyjętej w chwili premiery, później ocenianej bardzo wysoko) kompozycji ważną cezurą w swojej twórczości – wyraz poszukiwań nowych rozwiązań harmonicznych (bitonalność) i fakturalnych.

W finale koncertu muzycy wykonają jedno z największych arcydzieł kameralistyki romantycznej – Trio Schuberta.

Dodatkowe informacje dostępne są na stronie: http://filharmonia.pl

Share on Facebook
 
Koncerty jubileuszowe Zbigniewa Bargielskiego PDF Drukuj Email

bW dniach 23 i 24 kwietnia 2017 roku w Bydgoszczy z okazji Jubileuszu 80. urodzin Profesora Zbigniewa Bargielskiego odbędą się koncerty monograficzne na scenach Filharmonii Pomorskiej oraz Akademii Muzycznej.

Twórczość Zbigniewa Bargielskiego jest swoistym zjawiskiem na polu współczesnej muzyki polskiej – w znacznej mierze autonomiczna, niezależna od trendów. Kompozytor korzysta z różnych zdobyczy nowoczesnego języka kompozytorskiego, ale nie odstępuje radykalnie od tradycji, z dystansem podchodzi zarówno do modernizmu, jak i postmodernizmu. Jest uczniem Tadeusza Szeligowskiego i Bolesława Szabelskiego. W latach 1966-67 odbywał studia uzupełniające u Nadii Boulanger w Paryżu, a w 1972 – w Hochschule für Musik w Grazu. W 1986 był stypendystą Deutscher Akademischer Austauschdienst. Jego utwory były wykonywane w Europie, Stanach Zjednoczonych, Australii i Ameryce Południowej. Zbigniew Bargielski jest laureatem wielu konkursów kompozytorskich. Został odznaczony medalem „Zasłużony dla kultury polskiej” (1990) oraz Krzyżem Oficerskim Polonia Restituta (1995). W 2000 w Wiedniu otrzymał Anton-Benya-Preis, a w 2001 Nagrodę Związku Kompozytorów Polskich. Dostojny Jubilat od 2002 wykłada kompozycję w bydgoskiej Akademii Muzycznej, w której jest Kierownikiem Katedry Teorii Muzyki i Kompozycji, a od 2003 w krakowskiej Akademii Muzycznej.

23 kwietnia o godz. 17.00 w sali koncertowej Filharmonii Pomorskiej zabrzmią utwory autorstwa Bargielskiego, m.in. Monodia na małą orkiestrę, Nokturn in Blue and Red na saksofon i orkiestrę smyczkową, Hierofania na perkusję i improwizujący saksofon, które wykona Orkiestra Kameralna Capella Bydgostiensis pod batutą Wojciecha Michniewskiego; w roli solistki wystąpi Alina Mleczko.

Następnego dnia o godz. 18.00 odbędzie się koncert muzyki kameralnej Bargielskiego, zorganizowany przez Akademię Muzyczną. Znani polscy wykonawcy zaprezentują takie kompozycje Bargielskiego, jak Nokturn-Ballada-Fantazja (Marysia Wezner), Holzknechttanz (Bartłomiej Wezner, Mikołaj Wieremiejczuk, Krystian Wurst), Schizofonia (SURREALISTIC Five), Labirynt (Magdalena Bojanowicz, Paweł Sławiński), List do Mileny (Alina Mleczko, Maria Machowska, Bartłomiej Wezner) oraz Hierofania dla 5 tancerzy (układ choreograficzny Anny Pietrykowskiej).

Share on Facebook
 
Gala Fryderyk 2017 PDF Drukuj Email

fGala Fryderyk 2017 w kategoriach muzyki poważnej odbędzie się 24 kwietnia o godz. 19.30 w Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego.

Statuetki „Fryderyk 2017” zostaną przyznane w 8 kategoriach muzyki poważnej. O nominacje do nagrody w tej kategorii konkurowało 121 albumów. Nagrodą Złoty Fryderyk za całokształt osiągnięć artystycznych zostanie uhonorowany Piotr Paleczny.

Podczas uroczystości wystąpi m.in. Polska Orkiestra Radiowa pod dyrekcją Michała Klauzy, „Pianohooligan”, Aleksandra Kuls i Marcin Koziak oraz Camerata Silesia. Galę poprowadzi Jacek Hawryluk.

Uroczystość wręczenia „Fryderyków” będzie transmitowana na żywo nie tylko w Programie II Polskiego Radia (od godz.19.30), ale także poprzez streaming video live na stronie Polskiego Radia.

Organizatorem wydarzenia jest Związek Producentów Audio-Video ZPAV i Agencja STX Jamboree. Oficjalnym Partnerem – Stowarzyszenie Autorów ZAiKS. Patronat Honorowy objęło Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

Informacje dotyczące 23. edycji Fryderyków, w tym tegoroczne listy nominowanych artystów oraz biografie laureatów Złotych Fryderyków znajdują się pod linkiem: www.zpav.pl

Share on Facebook
 
III Konwencja Muzyki Polskiej PDF Drukuj Email

kW dniach 15-17 maja 2017 roku w Bibliotece Narodowej odbędzie się III Konwencja Muzyki Polskiej – ogólnopolskie spotkanie przedstawicieli środowiska muzycznego.

Celem III Konwencji Muzyki Polskiej jest dyskusja na temat różnych dziedzin muzyki i infrastruktury polskiej kultury muzycznej, postawienie diagnozy i formułowanie strategii zmian. Ważnym punktem odniesienia będą wnioski i postulaty sformułowane trzy lata temu, które dostępne są w archiwum II Konwencji Muzyki Polskiej z 2014 roku.

Konwencja skierowana jest do przedstawicieli środowiska muzycznego: kompozytorów, artystów wykonawców, muzykologów i teoretyków muzyki, dziennikarzy i krytyków, przedstawicieli instytucji muzycznych i organizacji pozarządowych, a także studentów i melomanów. Uczestnictwo w Konwencji jest bezpłatne. Rejestracja odbywa się poprzez stronę http://www.konwencjamuzyki.pl/pl/2017/rejestracja do 7 maja 2017 roku.

Konwencja zajmie się całokształtem spraw polskiej muzyki od dzieł historycznych do szerokiego spektrum współczesności: od muzyki poważnej, poprzez jazz, alternatywę, muzykę tradycyjną do muzyki popularnej. Przygotowywane analizy będą zawierały dane o uczestnictwie w kulturze, dostępie do muzyki, aktywności artystycznej i kulturoznawczej, wydawnictwach, mediach, instrumentarium kulturowym i infrastrukturze prawnej w tym prawie autorskim.

Cztery panele odbywają się w ramach przygotowań do Ogólnopolskiej Konferencji Kultury (Wrocław, 5 czerwca 2017). Pierwszego dnia wygłoszone zostaną referaty otwierające, a także będą zaprezentowane wybrane projekty muzyczne narodowych instytucji kultury (IMiT, NIFC, IAM, PWM) oraz Polskiej Rady Muzycznej i Europejskiego Centrum Muzyki Krzysztofa Pendereckiego. Odbędzie się także prezentacja wyników badań dotyczących powszechnej edukacji muzycznej w Polsce oraz przedstawione zostaną propozycje działań animacyjnych w tym obszarze. Drugiego dnia odbędą się równoległe, otwarte dla publiczności panele dyskusyjne, prowadzone przez zaproszonych moderatorów. Trzeciego dnia nastąpi podsumowanie dyskusji panelowych, po którym odbędzie się dyskusja plenarna.

Organizatorem Konwencji jest Instytut Muzyki i Tańca we współpracy ze Związkiem Kompozytorów Polskich, Polską Radą MuzycznąZwiązkiem Artystów Wykonawców STOART, Otwartym Forum Muzyki, Stowarzyszeniem Polskich Artystów Muzyków oraz Forum Muzyki Tradycyjnej.

Więcej informacji – na stronie: www.konwencjamuzyki.pl 

Share on Facebook
 
Ocalić od zapomnienia PDF Drukuj Email

p22 kwietnia 2017 roku o godz. 18:00 w Filharmonii Narodowej będzie miał miejsce koncert symfoniczny z cyklu „Ocalić od zapomnienia", poświęconego obchodom rocznicy powstania w getcie warszawskim, podczas którego zabrzmią dzieła Aleksandra Tansmana, Pawła Kleckiego oraz Romana Palestra.

W roku 2017 przypada 110. rocznica urodzin Palestra. Zaliczany do najbardziej obiecujących twórców swego pokolenia, kompozytor w okresie stalinizmu wybrał los emigranta i nawiązał współpracę z Radiem Wolna Europa (był szefem działu kulturalnego w redakcji polskiej) – to zaś stało się przyczyną dwudziestoletniego zapisu cenzorskiego na jego twórczość. Mimo formalnego cofnięcia go już w roku 1977, niezwykle ciekawa i różnorodna twórczość Romana Palestra niestety nie zdołała trwale zagościć na polskich estradach. Muzyka do baletu Pieśń o ziemi (1937), która zabrzmi podczas koncertu, to jedna z dość nielicznych kompozycji tego twórcy korzystających ze stylizacji (bardzo oryginalnej) polskiego folkloru.

Tego wieczoru Orkiestra Filharmonii Narodowej pod batutą Łukasza Borowicza wykona ponadto Wariacje orkiestrowe op. 20 Pawła Kleckiego oraz II Koncert fortepianowy Aleksandra Tansmana. Klecki po studiach w Berlinie rozpoczął olśniewającą karierę dyrygencką (prowadząc m.in. Berlińską Orkiestrą Filharmoniczną), później rezydował głównie w Szwajcarii i prowadził wiodące światowe orkiestry (m.in. w latach 1966-1970 kierował Orchestre de la Suisse Romande). Był także do czasów II wojny światowej aktywnym i cenionym kompozytorem (później w zasadzie zarzucił twórczość). Efektowne Wariacje orkiestrowe z 1929 r. przypomną o tym niemal zapomnianym dziś aspekcie działalności wielkiego muzyka. Premiera zdumiewającego II Koncertu fortepianowego Tansmana odbyła się w roku 1928 w Hollywood Bowl wobec publiczności liczącej 18 000 słuchaczy. Utwór dedykowany Charliemu Chaplinowi (który po latach pomógł rodzinie kompozytora w ucieczce z Europy przed widmem Holocaustu) zawiera dowcipne aluzje do filmów wielkiego komika. Podczas koncertu 22 kwietnia partię fortepianu w tym utworze wykona Jonathan Plowright.

Szczegółowe informacje – na stronie: http://filharmonia.pl

Share on Facebook
 
I Łódzkie Forum Klarnetowo-Fagotowe PDF Drukuj Email

kKatedra Instrumentów Dętych Akademii Muzycznej w Łodzi organizuje w dniach 21-23 kwietnia 2017 roku I Łódzkie Forum Klarnetowo-Fagotowe, obejmujące warsztaty i „Koncert premier”. Tematem Forum jest „Kompilacja barwy klarnetu i fagotu w aspekcie najnowszych badań naukowych i ogólnego spektrum zawodu muzyka”.

Pomysłodawcy – fagocistka dr Dorota Cegielska i klarnecista dr Mirosław Kłys – w programie Forum zaplanowali szereg wykładów specjalistycznych. Mistrzowskie lekcje i warsztaty prowadzone będą przez zaproszonych gości, którymi są znakomici instrumentaliści: Lola Descours, prof. Olivier Derbesse, prof. Harri Mäki, dr hab. Artur Kasperek, prof. Meyrick Alexander, Adrian Janda, dr Arek Adamczyk, dr Andrzej Wojciechowski i Ramón Wodkowski. Przedmiotem zajęć warsztatowych będą studia orkiestrowe i kameralistyka na klarnet i fagot. Warsztaty, wykłady i lekcje odbywać się będą w łódzkiej Akademii Muzycznej. Weźmie w nich udział blisko 40 uczestników. Zagadnienia, które zostaną poruszone podczas Forum to m.in. przystosowanie stroika i ustnika do własnych potrzeb, współpraca instrumentalistów w zespołach i orkiestrach oraz kameralistyka i studia orkiestrowe na klarnet i fagot. Uczestnicy Forum zapoznają się i będą korzystać z nowego wydawnictwa Studia orkiestrowe na 2 klarnety i 2 fagoty, opracowanego przez dra Mirosława Kłysa i dr Dorotę Cegielską.

Oprócz wykładów i warsztatów odbędzie się także część artystyczna w postaci „Koncertu premier”. Podczas przedsięwzięcia zabrzmią kompozycje Beniamina Baczewskiego, Daniela Halla, Joshuy Jamesa Hathawaya, Krzysztofa Jaszczaka, Sławomira Kaczorowskiego, Zuzanny Niedzielak, Nathana Pallotta, Astora Piazzolli i Marcina Wernera, w tym utwory skomponowane specjalnie na tę okazję przez polskich i zagranicznych kompozytorów. Wykonawcami koncertu będą uczestnicy i goście Forum. Koncert odbędzie się 22 kwietnia o godz. 19.00 w Sali Kameralnej Akademii Muzycznej w Łodzi, przy al. 1 Maja 4. Wstęp wolny.

Więcej informacji o I Łódzkim Forum Klarnetowo-Fagotowym: www.amuz.lodz.pl

Share on Facebook
 
W hołdzie Kopernikowi PDF Drukuj Email

kWarmińsko-Mazurski Oddział Polskiego Związku Chórów i Orkiestr oraz Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie zaprasza na koncert ,,W hołdzie Kopernikowi”, który będzie miał miejsce w Zamku Olsztyńskim (Sala Kopernikowska) 23 kwietnia 2017 roku o godz. 17.00.

Podczas koncertu zabrzmi utwór Lucjana Marzewskiego Rapsodia Kopernikowska. Kompozytor i chórmistrz Lucjan Marzewski (1943 – 2015) pracował w Wyższej Szkole Pedagogicznej w Olsztynie, gdzie był kolejno kierownikiem Katedry Wychowania Muzycznego, prodziekanem Wydziału Pedagogicznego, prorektorem i dziekanem Wydziału Wychowania Artystycznego, a od 1999 roku – kierownikiem Katedry Muzyki. Do 2010 roku piastował stanowisko dyrektora Instytutu Muzyki Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego. Równolegle pracował w Akademii Muzycznej oraz Wyższej Szkole Pedagogicznej w Bydgoszczy. Przez dwadzieścia lat był związany z teatrem im. Stefana Jaracza w Olsztynie, gdzie pełnił funkcję kierownika muzycznego. Kierował Chórem Męskim „Surma”. Za swoją bogatą i wszechstronną działalność Profesor został uhonorowany odznaczeniami „Zasłużony Działacz Kultury”, „Zasłużony dla Warmii i Mazur” oraz Złotym i Srebrnym Krzyżem Zasługi.

Utwór Marzewskiego wykona zespół kameralny Pro Musica Antiqua i goście: Leszek Szarzyński (flet), Jerzy Szafrański (obój / rożek angielski), Agnieszka Panasiuk (klawesyn), Paweł Panasiuk (wiolonczela), Agnieszka Dziewulska-Pawłowska (mezzosopran) oraz hiszpański artysta Alber Catala Climent (fagot). Zespół wystąpi pod dyrekcją Katarzyny Bojaruniec.

Koncert poprzedzi prelekcja Pawła Błażewicza Warmia Kopernika.

Share on Facebook
 
Koncert orkiestry Sinfonia Varsovia upamiętniający 74. rocznicę powstania w getcie warszawskim PDF Drukuj Email

mW ramach obchodów 74. rocznicy powstania w getcie warszawskim 21 kwietnia 2017 roku o godz. 20:00 w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN odbędzie się koncert orkiestry Sinfonia Varsovia.

W programie koncertu znalazły się utwory Mieczysława Weinberga, Władysława Szpilmana, Richarda Addinsella oraz premierowe wykonanie A Lonely Star over Be’er Sheva (2011/2017) Jerzego Maksymiuka, który poprowadzi orkiestrę. W roli solisty wystąpi pianista Marek Bracha.

Koncert otworzy premiera kompozycji Maksymiuka, która została zainspirowana atmosferą i klimatem największego miasta pustyni Negew w Południowym Dystrykcie Izraela. Po utworze maestro Maksymiuka zabrzmi IV Symfonia warszawianina Mieczysława Weinberga, której premiera odbyła się w 1961 roku: symfonię zaprezentowała wówczas Orkiestra Filharmonii Moskiewskiej pod batutą wybitnego Kiryłła Kondraszyna. Concertino na fortepian i orkiestrę Władysława Szpilmana powstało w roku 1940 w warszawskim getcie. Pracę nad kompozycją autor traktował jako formę samoobrony przed nieludzkim światem zewnętrznym. Prawykonanie utworu miało miejsce w Los Angeles. Warsaw Concerto na fortepian i orkiestrę Richarda Addinsella przyniósł swemu twórcy niebywałą sławę. Został napisany w 1941 roku do filmu Niebezpieczne światło księżyca, przedstawiającym losy polskiego lotnika-pianisty w czasie II wojny światowej.

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie: www.polin.pl

Share on Facebook
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 2 z 119

ZKP

 Archiwum Cyfrowe Muzyki Polskiej

 

POLMIC poleca

www.sikorski.polmic.pl
www.panufnik.polmic.pl
www.serocki.polmic.pl
www.baird.polmic.pl
www.palester.polmic.pl
7+7

Rynek fonograficzny w Polsce 2011/2012

kliknij i posłuchaj muzyki!

włącz radio RMF Classic

Stowarzyszenie Artystów „Zdolni do Wszystkiego” zaprasza na jubileuszowy V Lubuski Festiwal Muzyczny, odbywający się w dniach 6–30 kwietnia 2017 roku w Zielonej Górze, Łagowie oraz na terenie całego województwa lubuskiego

Więcej...

Iluminacje: Contemporaneo 2017 – konferencja, koncert, instalacja

Koło Naukowe Studentów Psychologii Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie „Sensorium” zaprasza na wydarzenia z cyklu „Iluminacje”, które odbędą się w dniach 18 – 20 kwietnia 2017 roku.

Tegoroczna II edycja „Iluminacje: Contemporaneo 2017" będzie przedsięwzięciem szczególnym, ponieważ oprócz ogólnopolskiej konferencji naukowej, poświęconej zagadnieniu, jakim jest percepcja dźwięku w utworach muzyki współczesnej, odbędą się także dwa wydarzenia towarzyszące

Więcej...

VIII Konkurs Kompozytorski im. Zygmunta Mycielskiego – Warszawa, 19.05.2017

Celem Konkursu Kompozytorskiego, organizowanego przez Koło Młodych Związku Kompozytorów Polskich, jest promocja twórczości młodych kompozytorów – członków KM ZKP – poprzez wykonanie ich utworów w ramach dorocznego koncertu KM ZKP towarzyszącego Międzynarodowemu Festiwalowi Muzyki Współczesnej „Warszawska Jesień

Więcej...
Zaprenumeruj nasz Newsletter!

Partnerzy POLMIC

IAMIC

Projekty POLMIC

IAMIC 2011

ArtMusFair - Warsaw 2010

DMET
 

Raport 2008

Mecenasi POLMIC

MKIDN
IMIT
ZAiKS
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
 
o naskontaktnasi mecenasi

Copyright © 2002-2011 Polskie Centrum Informacji Muzycznej
Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License.

Informujemy, że strona polmic.pl korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności. Użytkownicy naszego serwisu mogą określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w swojej przeglądarce. Korzystając z naszej strony, wyrażają oni zgodę na używanie cookie.

Akceptuję pliki cookie z tej strony.

EU Cookie Directive Module Information