29 maja 2017
English (United Kingdom)Polish (Poland)
Dobromiła Jaskot

postać

dnia

Dobromiła

Jaskot

WITAMY

Portal Polmic.pl jest pierwszym i jak dotąd jedynym w sieci serwisem internetowym, poświęconym w całości tylko i wyłącznie polskiej muzyce poważnej. Nadrzędnym jego celem jest informowanie o bieżącej aktywności środowiska muzycznego w Polsce oraz polskich muzyków za granicą, a także dostarczanie aktualnych, kompleksowych wiadomości o polskich artystach, instytucjach muzycznych i publikacjach o muzyce. Służy temu zarówno sam portal internetowy, jak i dołączona do niego osobna aplikacja bazy danych o utworach i kompozytorach oraz Newsletter, rozsyłany do zarejestrowanych użytkowników serwisu.

Zapraszamy do częstego odwiedzania naszego portalu - bądź na bieżąco z muzyką polską!

logotyp

p

Znajdź nas na FB

 

 

NOWA MUZYKA POLSKA

Logowanie



JSTOR online

JSTOR
Chcesz wejść?
Skontaktuj się z nami!

 

Nowości książkowe

s

W 2017 roku przyznano Doroczną Nagrodę Związku Kompozytorów Polskich Andrzejowi Tuchowskiemu – za twórczość muzykologiczną o szerokim spektrum problemów, a zwłaszcza za podjęcie niezwykłej tematyki w książce Nacjonalizm, szowinizm, rasizm a europejska refleksja o muzyce i twórczość kompozytorska okresu międzywojennego

Więcej...

Nowości płytowe

Muzyka Polska Dzisiaj - kolekcja płyt

   

pfb

 

Warszawska Jesień 2014 na płytach

Warner2016

VI Muzyka Klawesynowa
12. Mózg Festival
aktualności
I Arena Festival „Film&music” PDF Drukuj Email
Ocena użytkowników: / 1
SłabyŚwietny 

aW dniach 30 czerwca – 2 lipca 2017 roku odbędzie się I edycja Arena Festival „Film&music”. Sprzedaż biletów zostanie uruchomiona już po 23 maja.

Filharmonia Warmińsko-Mazurska im. Feliksa Nowowiejskiego oraz olsztyńskie Centrum Edukacji i Inicjatyw Kulturalnych zapraszają na trzy dni święta muzyki filmowej w EXPO Mazury w Ostródzie. Przeboje muzyki filmowej podzielone tematycznie (Dzień I – „Bajki”, Dzień II – „Seriale” i Dzień III – „Muzyka Świata”) zaprezentuje orkiestra symfoniczna Filharmonii Warmińsko-Mazurskiej pod dyrekcją Piotra Sułkowskiego.

Festiwalowa publiczność usłyszy m.in. muzykę z takich filmów, jak: Król Lew, Titanic, Love Story, Ojciec Chrzestny, Władca Pierścieni, Forest Gump, Śniadanie u Tiffaniego, Rydwany ognia, Misja, a także Pan Tadeusz, Vabank, Czas Honoru, Gwiazda Kopernika i Kryminalni. Twórcami muzyki do filmów są znakomitości kompozytorskie: Hans Zimmer, James Horner, Francis Lai, Nino Rota, Howard Shore, Alan Silvestri, Henry Mancini, Vangelis, Ennio Morricone, Wojciech Kilar oraz Bartosz Chajdecki, Abel Korzeniowski i Maciej Zieliński. W ramach Arena Festival odbędą się również spotkania z autorami muzyki filmowej.

Szczegółowe informacje – na stronie: https://filharmonia.olsztyn.pl

Share on Facebook
 
Koncert finałowy 58. Konkursu Młodych Kompozytorów im. Tadeusza Bairda PDF Drukuj Email

kW dniu 26 maja 2017 roku o godz. 19.00 w siedzibie Polskiego Wydawnictwa Muzycznego przy ul. Fredry 8 w Warszawie odbędzie się koncert finałowy 58. Konkursu Młodych Kompozytorów im. Tadeusza Bairda.

Konkurs Młodych Kompozytorów im. Tadeusza Bairda (dawniej zwany Konkursem Młodych Związku Kompozytorów Polskich) organizowany jest corocznie od 1958 roku. Ma na celu umożliwienie startu młodym kompozytorom polskim oraz zachęcenie ich do samodzielnej pracy.

Główną nagrodę – Nagrodę im. Tadeusza Bairda – w wysokości 2500 dolarów z przeznaczeniem na dalsze studia kompozytorskie funduje Pani Alina Sawicka-Baird, żona Kompozytora. Wyróżnienia są finansowane przez Zarząd Główny Związku Kompozytorów Polskich. Od 1990 roku Konkurs im. Tadeusza Bairda jest otwarty dla wszystkich polskich kompozytorów, którzy w dniu jego zamknięcia nie ukończyli 35 lat (wcześniej przeznaczony był tylko dla absolwentów klas kompozycji państwowych wyższych szkół muzycznych). Przedmiot konkursu jest każdego roku inny.

Od 2003 roku Konkurs jest dwuetapowy. Utwory, które zostały przez jury zakwalifikowane do etapu II, są wykonywane podczas publicznego koncertu, po którym ogłaszany jest ostateczny werdykt. Wtedy też poznajemy nazwiska laureatów. Koncert, zorganizowany przez Związek Kompozytorów Polskich przy współpracy Polskiego Wydawnictwa Muzycznego i Stowarzyszenia Autorów ZAiKS ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu „Muzyka”, w tym roku odbywa się po raz czternasty.

W programie koncertu znajdą się: utwór bez tytułu (godło L3L3K), …über BWV 971 (godło Alfons van Worden), Dialogi (godło 55555), Pulsar (godło Riot), Suite pour le souper du… (godło tuise), cum structura (godło REVIECEDTAERG). Utwory zostaną zaprezentowane przez Hashtag Ensemble.

Wstęp wolny.

Share on Facebook
 
Wybierz najlepszą książkę o muzyce! PDF Drukuj Email

zKomiksowy wywiad z Pablopavo, historia polskiego tańca, muzyki kameralnej, obraz popkultury, czy nowe oblicze Moniuszki, a może biografia kultowego zespołu Republika? Fundacja Meakultura zaprasza do głosowania na najlepszą książkę o muzyce z 2016 roku!

Po raz pierwszy w historii Konkursu Polskich Krytyków Muzycznych „Kropka” przyznawana będzie Nagroda Publiczności (Stypendium Stowarzyszenia Autorów ZAiKS). To Państwo możecie zadecydować, która z wydanych w 2016 roku książek poświęconych muzyce poważnej bądź popularnej otrzyma nagrodę.

Organizatorzy konkursu – Fundacja Meakultura – oraz Jury Konkursu „Kropka” wytypowało sześć tytułów, które wezmą udział w głosowaniu internetowym. Ich tematyka jest bardzo różnorodna, bo w gronie nominowanych znalazły się zarówno tytuły poświęcone historii i wybitnym postaciom muzyki klasycznej (m.in. Taniec narodowy w polskim kanonie kultury. Źródła, geneza, przemiany etnomuzykologa i antropologa tańca Tomasza Nowaka czy Zupełnie inna książka o Stanisławie Moniuszce muzykolożki Agnieszki Topolskiej), jak również pozycje dotykające tematów muzyki popularnej (Republika. Nieustanne tango dziennikarza muzycznego Leszka Gnoińskiego) czy wreszcie samego idiomu popkultury (utrzymana jednocześnie w stylistyce komiksu i wywiadu książka Dym Marcina „Flinta” Węcławka i Marcina Podolca).

Pełną listę oraz krótki opis książek nominowanych do konkursu o Nagrodę Publiczności można znaleźć na stronie www.konkurskropka.pl/ksiazki 

Za pośrednictwem tej strony – tylko do 21 maja 2017 roku – możecie Państwo zagłosować na wybraną przez Was książkę. Nagrodę – stypendium w wysokości 3 000 zł – ufundowało Stowarzyszenie Autorów ZAiKS.

Przypominamy również, że już 28 maja 2017 roku o godz. 16.00 w siedzibie PWM w Warszawie (ul. Fredry 8) odbędzie się uroczysta gala Konkursu „Kropka”. Podczas gali wręczone zostaną nagrody dla autorów najlepszych tekstów o muzyce opublikowanych w 2016 roku, jak również wspomniana Nagroda Publiczności dla autora najlepszej książki o muzyce 2016 roku. Uroczystość uświetnią swym występem znakomici muzycy: saksofonista Cezariusz Gadzina (saksofon), Krzysztof Lenczowski (wiolonczela) i Maurycy Raczyński (klawesyn). Ceremonię poprowadzi znany z wielu ról filmowych i serialowych aktor Maciej Makowski. Zaproszenia na galę można rezerwować pod adresem mailowym: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.  

Patronat medialny nad Konkursem objęło Polskie Centrum Informacji Muzycznej POLMIC.

Share on Facebook
 
Koncert finałowy I edycji programu „Muzyka Naszych Czasów” PDF Drukuj Email

m26 maja 2017 roku o godz. 19.00 w Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina odbędzie się Koncert finałowy I edycji programu „Muzyka Naszych Czasów”.

„Muzyka Naszych Czasów” to 4-letni Program Promocji twórczości młodych kompozytorów XXI wieku. Realizatorami tego przedsięwzięcia są: Stowarzyszenie Akademia Imienia Krzysztofa Pendereckiego, Międzynarodowe Centrum Muzyki, Europejskie Centrum Muzyki Krzysztofa Pendereckiego; 6 uczelni muzycznych (Gdańsk, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Warszawa) oraz 6 średnich szkół muzycznych (Białystok, Bydgoszcz, Konin, Kraków, Radom, Warszawa).

Program „Muzyka Naszych Czasów” został zainicjowany przez Stowarzyszenie Akademia Imienia Krzysztofa Pendereckiego oraz Europejskie Centrum Muzyki Krzysztofa Pendereckiego. Ma na celu promowanie i wprowadzenie do szkolnictwa artystycznego muzyki młodych kompozytorów w wykonaniu młodych instrumentalistów i wokalistów i prezentowanie jej młodemu odbiorcy. Więź pokoleniowa ma stanowić łącznik dla tej formy promocji muzyki. Projekt realizowany jest pod patronatem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

Koncert otwarcia, czyli uroczysty start dla promocji młodych twórców, odbył się 11 marca w Lusławicach. Dwanaście koncertów Pierwszej Odsłony projektu z tym samym programem odbyło się w jedenastu polskich miastach w okresie od marca do maja 2017. Podczas koncertu finałowego usłyszymy utwory młodych polskich kompozytorów: Michała Dobrzyńskiego, Ewy Fabiańskiej-Jelińskiej, Szymona Godziemba-Trytka, Aleksandry Kacy, Kamila Kruka, Dariusza Przybylskiego, Mateusza Śmigasiewicza oraz Ignacego Zalewskiego. Kompozycje wykonają studenci UMFC. Koordynatorem koncertu jest ad. dr hab. Leszek Lorent.

POBIERZ: Program Koncertu

ZOBACZ: wydarzenie na FB.

Share on Facebook
 
XXXVI Międzynarodowy Festiwal Muzyki Cerkiewnej „Hajnówka” w Białymstoku PDF Drukuj Email

hW dniach 24-28 maja 2017 roku obędzie się XXXVI Międzynarodowy Festiwal Muzyki Cerkiewnej „Hajnówka”.

Już od 1982 roku w maju chóry z całego świata prezentują się w Polsce na największym festiwalu muzyki cerkiewnej. Międzynarodowy Festiwal Muzyki Cerkiewnej „Hajnówka” ma – nadaną w 1995 roku przez Ministerstwo Kultury – kategorię zerową, co stawia go na równi z Konkursem Chopinowskim i Festiwalem Muzyki Współczesnej „Warszawska Jesień”.

Festiwal jest pierwszą imprezą na świecie, prezentującą muzykę cerkiewną od początku chrześcijaństwa do czasów współczesnych, ze szczególnym uwzględnieniem muzyki tworzonej przez polskich kompozytorów. Ideą Festiwalu jest przybliżenie szerokiej publiczności walorów duchowych, ale także artystycznych muzyki cerkiewnej. Podczas Festiwalu muzykę cerkiewną wykonują chóry bez względu na narodowość i wyznanie – a więc nie tylko wyznawcy prawosławia, ale także katolicy, grekokatolicy, protestanci, muzułmanie, buddyści, wyznawcy judaizmu.

Wydarzenie to wielokrotnie inspirowało twórców do komponowania nowych utworów, często później tu właśnie wykonywanych. Podczas Festiwalu odbywają się krajowe i światowe wykonania premierowe najlepszych kompozycji. W tegorocznej edycji zaprezentują się zespoły z Ukrainy, Białorusi, Litwy, Rosji, Mołdawii, Macedonii, Rumunii oraz Polski.

Koncert inauguracyjny będzie miał miejsce w sali Opery i Filharmonii Podlaskiej w Białymstoku 24 maja o godz. 19.00. Arcydzieła muzyki cerkiewnej wykona Akademicki Chór Państwowej Rosyjskiej Akademii im. Gniesinych z Moskwy pod dyrekcją Dmitrija Oniegina.

Festiwal to nie tylko koncerty w Białymstoku, ale także w innych miastach polskich (Warszawa, Kraków, Supraśl, Tykocin, Legionowo, Szczuczyn, Bielsk Podlaski) oraz za granicą – w starożytnym mieście Wielkiego Księstwa Litewskiego Kamieńcu na Białorusi.

W ramach wydarzeń towarzyszących odbędzie się premiera filmu Romuald Twardowski. Kompozytor w zwierciadle muzyki (25 maja), XXVI Warszawski Reprezentacyjny Koncert Muzyki Cerkiewnej (26 maja) oraz XII Białowieskie Dni Muzyki Sakralnej w Białowieży (27 maja).

Festiwal jest objęty honorowym patronatem Andrzeja Dudy, Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, patronatem Związku Kompozytorów Polskich oraz patronatem artystycznym Krzysztofa Pendereckiego.

Szczegółowe informacje – na stronie: http://festiwal-hajnowka.pl/ 

POBIERZ: Program Festiwalu

                  Wydarzenia towarzyszące

Share on Facebook
 
Mistrzowie instrumentalistyki: premiera „Concerto élégiaque” Piotra Mossa PDF Drukuj Email

s24 maja 2017 roku o godz. 19:00 w Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina będzie miała miejsce premiera światowa Concerto élégiaque Piotra Mossa.

W ramach cyklu ,,Środa na Okólniku” w Sali Koncertowej UMFC wystąpi Orkiestra Sinfonia Varsovia pod batutą Jerzego Maksymiuka. Muzycy zaprezentują II Symfonię e-moll op. 27 Siergieja Rachmaninowa oraz Concerto élégiaque na altówkę i orkiestrę Piotra Mossa. Partię solową wykona Katarzyna Budnik-Gałązka, której utwór jest dedykowany. Koncert powstał na zamówienie Orkiestry Sinfonia Varsovia w ramach programu „Kolekcje” – priorytet „Zamówienia kompozytorskie”, realizowanego przez Instytut Muzyki i Tańca.

Autor dzieła Piotr Moss jest uczniem Grażyny Bacewicz, Piotra Perkowskiego i Krzysztofa Pendereckiego. Ukończył Państwową Wyższą Szkołę Muzyczną w Warszawie w 1972 z wyróżnieniem. Ponadto odbył studia uzupełniające u Nadii Boulanger w Paryżu, uzyskując tam nagrodę Stowarzyszenia Przyjaciół Lili Boulanger za całokształt twórczości. Jest laureatem wielu nagród i wyróżnień w krajowych i międzynarodowych konkursach kompozytorskich, twórcą muzyki symfonicznej, kameralnej i wokalno-instrumentalnej, filmowej, teatralnej i rozrywkowej. Utwory Mossa były wykonywane w wielu krajach Europy, a także w Stanach Zjednoczonych, Singapurze, Kolumbii i Republice Południowej Afryki. Sam Piotr Moss od 1981 mieszka w Paryżu. Francuska Académie des Beaux-Arts przyznała mu nagrodę muzyczną. Otrzymał także tytuł Oficera Orderu Literatury i Sztuki (Officier dans l'ordre des Arts et des Lettres) oraz medal „Zasłużony dla Kultury Polskiej”.

Więcej informacji – na stronie: http://sinfoniavarsovia.org

Share on Facebook
 
56. Muzyczny Festiwal w Łańcucie PDF Drukuj Email

fW dniach 20 – 28 maja odbędzie się 56. edycja Muzycznego Festiwalu w Łańcucie. Organizatorem wydarzenia jest Filharmonia Podkarpacka im. Artura Malawskiego w Rzeszowie.

Zamek w Łańcucie – jedna z najpiękniejszych rezydencji magnackich w Europie - rozbrzmiewał muzyką już w pierwszych dziesięcioleciach XVIII wieku dzięki właścicielom Zamku z rodu Lubomirskich, a później Potockich. Wielowiekowe tradycje muzyczne na Zamku zostały odrodzone w wieku XX. Festiwal w Łańcucie, który został zainaugurowany 1961 roku, stał się wydarzeniem o zasłużonej dziś światowej renomie. W ciągu kilkudziesięcioletniej historii Festiwalu wykonano wiele arcydzieł światowej literatury muzycznej od muzyki dawnej po współczesną ze szczególnych uwzględnieniem muzyki polskiej. Szerokie spektrum Festiwalowych koncertów objęło także jazz i projekty stojące na pograniczu różnych gatunków sztuk.

W tym roku zaplanowano 9 koncertów, które odbędą się w Parku oraz w Sali Balowej Muzeum-Zamku w Łańcucie, w Filharmonii Podkarpackiej oraz w Hotelu Sokół w Łańcucie. Program wypełniony jest artystami światowego formatu. Andrzej Dobber, Ive Mendes, Ivan Monighetti, Gabriela Montero czy Massimiliano Caldi to zaledwie kilku znakomitych muzyków, którzy uświetnią swoją obecnością Muzyczny Festiwal w Łańcucie.

Podczas przedsięwzięcia zabrzmi także muzyka polskich kompozytorów. W sali balowej Zamku 22 maja Apollon Musagete Quartett wykona Kwartet smyczkowy nr 3 „Kartki z niezapisanego dziennika” Krzysztofa Pendereckiego. Miłośnicy fortepianu nie mogą z kolei opuścić występu światowej sławy pianistki Diny Yoffe, która zaprezentuje 24 maja m. in. Nokturn Es-dur op. 55 nr 2 i III Sonatę h-moll op. 58 Fryderyka Chopina.

Szczegółowy program – na stronie: www.festiwallancut.pl 

Share on Facebook
 
Artur Zagajewski zwycięzcą 64. Międzynarodowej Trybuny Kompozytorów PDF Drukuj Email

zUtwór Artura Zagajewskiego brut, którego światowa premiera odbyła się podczas 57. „Warszawskiej Jesieni”, wygrał 64. Międzynarodową Trybunę Kompozytorów w Palermo.

Tegoroczna Międzynarodowa Trybuna Kompozytorów (IRC) odbywała się w dniach 15-20 maja w Konserwatorium Vincenzo Belliniego. Uczelnia w Palermo, obchodząca w tym roku jubileusz 400-lecia, jest jednym z partnerów trzyletniego programu Rostrum+, który poszerza zasięg niezwykle istotnej platformy promocji muzyki współczesnej i jej radiowych produkcji, jaką jest Trybuna. Od 1955 roku Trybuna wyróżniła ponad 400 kompozytorów i doprowadziła do tysięcy radiowych prezentacji na antenach uczestniczących w niej publicznych radiofonii. W ostatnim sezonie było to 700 odtworzeń utworów zgłoszonych i rekomendowanych na Trybunie.

Program 2 Polskiego Radia zgłosił na tegoroczną Trybunę utwór brut Artura Zagajewskiego (w wykonaniu Dominika Połońskiego – wiolonczelisty Arte dei Sunatori) oraz L'Atelier de sensorité Szymona Stanisława Strzelca (Aleksandra Lelek – wiolonczela, European Workshop for Contemporary Music). brut Zagajewskiego zdobył najwyższą lokatę we wszystkich głosowaniach i tytuł utworu wyselekcjonowanego, a kompozycja Strzelca została rekomendowana.

Gratulujemy Kompozytorom!

Share on Facebook
 
Prawykonanie „Amor et Psyche” Miłosza Bembinowa PDF Drukuj Email

uc20 maja 2017 roku o godz. 19.00 podczas koncertu finałowego festiwalu „Universitas Cantat” w Poznaniu odbędzie się prawykonanie utworu Amor et Psyche na chór, big-band i orkiestrę smyczkową autorstwa Miłosza Bembinowa.

Kompozytor, dyrygent i pedagog Miłosz Bembinow pełni funkcję adiunkta w Katedrze Kompozycji UMFC, jest animatorem życia muzycznego, działaczem szeregu stowarzyszeń i fundacji, m.in. Związku Kompozytorów Polskich i Stowarzyszenia Autorów ZAiKS. Dorobek twórczy Bembinowa obejmuje zarówno utwory kameralne, orkiestrowe i oratoryjne, jak też muzykę rozrywkową, filmową i teatralną. Utwory te zostały wydane na 36 płytach kompaktowych. Kilka spośród tych płyt otrzymało nagrody „Fryderyk”, „Złoty Orfeusz” oraz osiągnęło status złotych i platynowych albumów.

Tym razem kompozytor postanowił wybrać za kanwę literacką swojego dzieła epizod mitologiczny w łacińskim ujęciu Apulejusza (Metamorfozy). Opowieść o Amorze i Psyche zajmuje 1/6 powieści Apulejusza (II w.) Metamorfozy albo złoty osioł. Jest to jedyne źródło niezwykłej historii syna Wenery, który miał upokorzyć ziemską dziewczynę, ale urzeczony jej urodą sam się w niej zakochał.

Kompozytor stawia sobie za cel zbudowanie nowoczesnego pomostu między warstwą semantyczną dzieła rzymskiego pisarza a współczesnym odbiorcą, oczekującym możliwie komunikatywnego języka muzycznego przy użyciu m.in. współczesnych środków ekspresji wokalnej (szept, mowa, krzyk), ale także tradycyjnej melodyki, czy rzetelnie brzmiącej harmonii. Sama implementacja big-bandu do obsady dzieła służyć ma podkreśleniu ponadsemantycznego wymiaru muzyki. Kojarzona z amerykańską muzyką połowy XX wieku stylistyka big-band zostanie zderzona ze współczesnym traktowaniem instrumentów smyczkowych i wielkiego chóru festiwalowego.

Więcej informacji: http://cantat.amu.edu.pl

Share on Facebook
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 2 z 124

ZKP

 Archiwum Cyfrowe Muzyki Polskiej

 

POLMIC poleca

www.sikorski.polmic.pl
www.panufnik.polmic.pl
www.serocki.polmic.pl
www.baird.polmic.pl
www.palester.polmic.pl
7+7

Rynek fonograficzny w Polsce 2011/2012

kliknij i posłuchaj muzyki!

włącz radio RMF Classic

W dniach 20 maja – 27 sierpnia 2017 roku odbędzie się VII edycja cyklu „Letnie Koncerty na Grochowskiej

Więcej...

XI Letnie Kursy Metodyczne Muzyki Dawnej – Warszawa, 24.VI–1.VII 2017

W dniach 24 czerwca – 1 lipca 2017 roku w Zespole Państwowych Szkół Muzycznych im. F. Chopina w Warszawie odbędą się Letnie Kursy Metodyczne Muzyki Dawnej.

Od dziesięciu lat Letnie Kursy Metodyczne Muzyki Dawnej kształtują świadomość estetyki i praktyki wykonawczej muzyki przedromantycznej w polskiej edukacji. Kursy łączą w sobie zarówno seminaria

Więcej...

Międzynarodowy Konkurs Kompozytorski „Sinfonietta per Sinfonietta” – Kraków, 19.06.2017

Orkiestra Stołecznego Królewskiego Miasta Krakowa Sinfonietta Cracovia zaprasza do udziału w Międzynarodowym Konkursie Kompozytorskim „Sinfonietta per Sinfonietta” pod honorowym Patronatem Krzysztofa Pendereckiego

Więcej...
Zaprenumeruj nasz Newsletter!

Partnerzy POLMIC

IAMIC

Projekty POLMIC

IAMIC 2011

ArtMusFair - Warsaw 2010

DMET
 

Raport 2008

Mecenasi POLMIC

MKIDN
IMIT
ZAiKS
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
 
o naskontaktnasi mecenasi

Copyright © 2002-2011 Polskie Centrum Informacji Muzycznej
Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License.

Informujemy, że strona polmic.pl korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności. Użytkownicy naszego serwisu mogą określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w swojej przeglądarce. Korzystając z naszej strony, wyrażają oni zgodę na używanie cookie.

Akceptuję pliki cookie z tej strony.

EU Cookie Directive Module Information