25 marca 2017
English (United Kingdom)Polish (Poland)
nasze projekty
Kulminacja projektu Elektronika wobec wyzwań XXI wieku PDF Drukuj Email
Elektronika wobec wyzwań XXI wiekuNajważniejsze wydarzenia polsko-norweskiego Elektronika wobec wyzwań XXI wieku projektu odbędą się w dniach 22-25 września w Warszawie. Polskie Centrum Informacji Muzycznej jest głównym organizatorem wydarzenia, a jego partnerami: Music Information Centre Norway (MIC Norway) i Norwegian Center for Technology in Music and the Arts (NoTAM).
Projekt dotyczy muzyki elektroakustycznej (elektroniki) w kontekście rozwoju cywilizacyjnego świata, który nabrał gwałtownego przyspieszenia na przełomie XX i XXI wieku za sprawą techniki cyfrowej oraz nowych środków komunikacji. Stawiają one nieznane wyzwania twórcom muzyki elektroakustycznej, kompozytorom, muzykom oraz inżynierom i otwierają pola nowej estetyki, nowej praktyki wykonawczej i nowej recepcji muzyki. Polscy kompozytorzy od samego początku uczestniczyli w tworzeniu nowego gatunku muzycznego. Powstałe w roku 1958 Studio Eksperymentalne Polskiego Radia było jednym z pierwszych i najważniejszych w Europie ośrodków nowej muzyki. Z upływem lat polski ośrodek tracił jednak na znaczeniu, z przyczyn ekonomicznych bowiem i uwarunkowań ustrojowych nie nadążał za gwałtownym rozwojem technologii. Wprawdzie powszechna dostepność komputerów zapewnia dzisiaj równy dostęp twórców do muzycznych aplikacji komputerowych na całym świecie, to jednak istnieje dysproporcja w możliwościach wykorzystania najnowszych technologii w Polsce.

 

We wrześniu w Warszawie Norwegian Center for Technology in Music and the Arts (NoTAM) przedstawi w formie koncertów oraz instalacji dźwiękowej swoje doświadczenia jednego z wiodących europejskich centrów badań i zastosowań nowych technologii dźwiękowych w dziedzinie muzyki. Na oddzielnym koncercie zaprezentowane zostaną utwory kompozytorów polskich. W działaniach instalacyjnych obok NoTAM weźmie również udział Stowarzyszenie Artystyczne Muzyka Centrum z Krakowa. Podczas panelowej dyskusji kompozytorzy wykonanych utworów przedstawią realizowane w nich idee. Ponadto zaproszeni goście: kierownicy najważniejszych studiów elektroakustycznych w Europie, dyrektorzy głównych festiwali muzyki elektroakustycznej, publicyści i dziennikarze skomentują podczas konferencji wyzwania, jakie stawia muzyce cywilizacja techniczna XXI wieku.

Share on Facebook
Więcej…
 
New Music for New Players – Contemporary Works for Beginners - call for scores PDF Drukuj Email

New Music for New PlayersNew Music for New Players – Contemporary Works for Beginners to nowy projekt przygotowywany przez Polskie Centrum Informacji Muzycznej i Związek Kompozytorów Polskich. Celem projektu jest promocja muzyki współczesnej przeznaczonej dla dzieci i początkujących wykonawców. Pragniemy stworzyć jak najbardziej kompletny przewodnik po muzyce współczesnej dostępnej dla niezbyt zaawansowanych; interesują nas zarówno utwory wydane, jak i te, które jeszcze nie znalazły swojego wydawcy, z Polski i z zagranicy.

Prosimy wydawnictwa o przesyłanie nut opublikowanych utworów oraz kompozytorów do nadsyłania swoich prac. Interesują nas utwory solowe oraz przeznaczone dla niewielkich zespołów (nie więcej niż 6 wykonawców), dla początkujących i średnio zaawansowanych (nie tylko muzyki dla dzieci i twórczości typowo pedagogicznej), skomponowane po roku 1950 i wykorzystujące nowoczesny język muzyczny. Liczymy, że udział w naszym projekcie okaże się dobrym narzędziem promocji działalności wydawnictw i twórczości kompozytorskiej.

 Propozycje (podpisane) powinny dotrzeć do Polskiego Centrum Informacji Muzycznej nie później niż 31 lipca 2010 roku. Prosimy w wpisanie na kopercie nazwy projektu: NEW MUSIC FOR NEW PLAYERS. Spośród wszystkich nadesłanych utworów specjalnie powołana do tego celu komisja ekspertów wybierze partytury, które wezmą udział w projekcie.

Kompozycje te zostaną:

- zaprezentowane na wystawie oraz na seminarium podczas ArtMusFair 2010;
- wykonane na festiwalu - głównym wydarzeniu w ramach projektu - Warszawa, październik/listopad 2011;
- wykorzystane jako materiał edukacyjny na warsztatach zorganizowanych przed festiwalem i po jego zakończeniu; warsztaty prowadzone będą przez doświadczonych muzyków i nauczycieli zainteresowanych wykorzystywaniem nowej muzyki w swoich procesach nauczania;
- włączone do multimedialnej antologii pomyślanej jako wprowadzenie do muzyki współczesnej dla początkujących.

W miarę możliwości chcielibyśmy kontynuować projekt w następnych latach jako festiwal doroczny, a także - zorganizować podobne wydarzenia w innych krajach.

Wszystkich wydawców, kompozytorów i miłośników muzyki współczesnej zapraszamy jednocześnie do udziału w 3rd New Music Convention ArtMusFair 2010, wydarzeniu, które będzie się odbywać we wrześniu 2010 roku podczas festiwalu "Warszawska Jesień" w Warszawie. W jego ramach zostanie zorganizowany panel dyskusyjny poświęcony problemom organizacyjnym związanym z projektem, a także dyskusji merytorycznej na temat współczesnej twórczości dla początkujących.

Wydawców i inne instytucje zaangażowane w promocję współczesnej twórczości kompozytorskiej zapraszamy również do zorganizowania własnego stoiska w ramach ArtMusFair.

Share on Facebook
 
Re: New Music 2010 PDF Drukuj Email

altRe: New Music to europejski projekt promujący muzykę współczesnej. W jego ramach współpracują kompozytorzy, zespoły wykonujące tzw. „nową muzykę”, centra informacji muzycznej i stowarzyszenia kompozytorów. Zasadnicza aktywność projektu polega na organizowaniu koncertów, na których wykonywane są utwory wybrane z bazy internetowej Re: New Music, oraz seminariów, warsztatów i prób otwartych z udziałem kompozytorów. Dzięki działalności 22 zespołów i 12 organizacji z 11 państw odbywają się imprezy, które promują nową muzykę, jej twórców i wykonawców oraz umożliwiają wymianę idei i doświadczeń między artystami z całej Europy.

W 2009 roku do projektu dołączyło Polskie Centrum Informacji Muzycznej oraz dwa polskie zespoły, specjalizujące się w wykonawstwie muzyki współczesnej – Kwartludium + i Orkiestra Muzyki Nowej. Wspólnie zorganizowaliśmy do tej pory sześć koncertów. Pierwszy z nich miał miejsce podczas ubiegłorocznej "Warszawskiej Jesieni" – Kwartludium + wykonało wówczas utwór belgijskiego kompozytora Gillesa Goberta, który przyjechał do Warszawy, aby wziąć udział w wykonaniu swojej kompozycji (elektronika). Poprowadził on także warsztaty w Zespole Szkół Muzycznych przy ul. Miodowej oraz uczestniczył w próbie otwartej. Kwartludium+ zaprezentowało utwór Gillesa Goberta jeszcze raz 16 listopada 2009 roku w Gdańsku – tym razem, w zastępstwie kompozytora wystąpił jego uczeń – Gilles Doneux. Kilka dni przed tym wydarzeniem, 12 listopada 2009 roku, Kwartludium+ wystąpiło w Słupsku na Komeda Jazz Festival, gdzie „jazzowa” publiczność mogła usłyszeć inny utwór wybrany przez zespół z bazy Re: New Music, a mianowicie Ellipsen Jean-Pierre’a Deleuze (Belgia). Interesujące imprezy związane z projektem miały miejsce późną jesienią w Katowicach. Tam właśnie, przy współpracy z Akademią Muzyczną, zorganizowaliśmy dwa koncerty Orkiestry Muzyki Nowej. Dnia 19 listopada 2009 podczas Śląskiej Trybuny Kompozytorów Orkiestra zaprezentowała kompozycję Damballa autorstwa Osmo Räihäli. Wykonanie poprzedziła próba otwarta oraz wykład wygłoszony przez kompozytora dla studentów Akademii. Interesujący temat – Music straight from icy hell…that is Fifty Years of Finnish Music in fifty minutes - przyciągnał licznych słuchaczy, a kompozytor, który jest także muzykologiem, w ciekawy sposób streścił najnowszą historię fińskiej muzyki. Niespełna miesiąc później, 10 grudnia 2009 roku, podczas festiwalu Brand New Music odbył się kolejny koncert w ramach Projektu Re: New Music. Tym razem Orkiestra Muzyki Nowej wykonała koncert wiolonczelowy Momemntum - jeden z najnowszych utworów znanego, duńskiego kompozytora Pera Nørgårda. Partię solową powierzono, na stałe współpracującemu z kompozytorem wiolonczeliście, Jakobowi Kullbergowi. Per Nørgård, ku radości organizatorów, zgodził się przyjechać do Katowic, gdzie wziął udział w próbie otwartej oraz w spotkaniu poświęconym swojej twórczości. Dnia 23 marca 2010 roku publiczność festiwalu "Poznańska Wiosna Muzyczna" miała okazję wysłuchać kolejnego koncertu współorganizowanego przez Re: New Music – Orkiestra Muzyki Nowej wybrała na tę okazję utwór Berislava Šipuša (Chorwacja) pt.: Un jardin sous la pluie avec un compositeur sans parapluie.

 

 Projekt Re: New Music dobiegnie końca w listopadzie 2010 roku. Do tego czasu zorganizowanych zostanie jeszcze kilka koncertów z udziałem polskich zespołów. Najbliższy odbędzie się w Łodzi podczas Sesji Musica Moderna (Kwartludium +), kolejny w maju, w Krakowie, w ramach Dni Kompozytorów Krakowskich (Orkiestra Muzyki Nowej). Finał Projektu w Polsce będzie miał miejsce we wrześniu, na Festiwalu "Warszawska Jesień" – Kwartludium + i Orkiestra Muzyki Nowej wykonają utwory wybrane z bazy Re: New Music, które w przeciągu roku prezentowali na koncertach w różnych miastach Polski. Odbędą się także próby otwarte i spotkania z kompozytorami. Już dziś serdecznie zapraszamy na wszystkie te wydarzenia!

Share on Facebook
Więcej…
 
Czuwania Artystów PDF Drukuj Email
Muzyka Słowo i CiszaWstrząśnięci tragedią narodową
Oddajemy hołd Ofiarom katastrofy prezydenckiego samolotu pod Smoleńskiem

-
polscy kompozytorzy i muzykolodzy
Związek Kompozytorów Polskich
Polska Rada Muzyczna
Polskie Centrum Informacji Muzycznej
Międzynarodowy Festiwal Muzyki Współczesnej "Warszawska Jesień"
Polskie Stowarzyszenie Muzyki Elektroakustycznej
Polskie Towarzystwo Muzyki Współczesnej
 
Zapraszamy do aktywnego artystycznego udziału w Czuwaniu Artystów lub obecności w czasie Czuwania - Muzyka, Słowo i Cisza. Pamięci Prezydenta RP i wszystkich Ofiar katastrofy w Smoleńsku - w Kościele Środowisk Twórczych pod wezwaniem Św. Brata Alberta i Św. Andrzeja Apostoła w Warszawie (Plac Teatralny 18), codziennie od wtorku 13 kwietnia do soboty 17 kwietnia 2010 roku w godzinach 18.00 – 21.30. W czasie Czuwań występują ludzie kultury różnych dyscyplin sztuki: soliści, kameraliści, grupy i zespoły muzyczne, aktorzy i autorzy.

przeczytaj: Podziękowania Prezesa Związku Kompozytorów Polskich
Share on Facebook
 
Zostań naszym fanem na Facebooku! PDF Drukuj Email

POLMIC na Facebooku!

 

POLska Muzyka Inspiruje Codziennie!

Kilka dni temu uruchomiliśmy nasz profil na znanym portalu Facebook. Zachęcamy do odwiedzenia naszej wizytówki i do zostania fanem POLMICu! Jednocześnie mamy świadomość, że być może uda nam się w ten sposób stworzyć nie tylko "społeczność" sympatyków naszego serwisu www.polmic.pl, ale również wszystkich miłośników muzyki polskiej, nie tylko współczesnej. Zapraszamy!

wejdź na stronę POLMIC na Facebooku i zostań naszym fanem !

 

 

Share on Facebook
 
Raport o rynku muzycznym w Polsce 2008 PDF Drukuj Email

Raport 2008Zachęcamy Państwa do zapoznania się z raportem na temat rynku muzycznego w Polsce, opracowanym przez Aleksandrę Jagiełło-Skupińską. Materiał koncentruje się na rynku fonograficznym, ze szczególnym uwzględnieniem sektora muzyki poważnej. Można w nim znaleźć również dane dotyczące muzyki cyfrowej w internecie, ściągania plików muzycznych na telefony komórkowe, nadawców radiowych i telewizyjnych, organizacji zbiorowego zarządzania, życia muzycznego i wydawców nutowych. Raport obejmuje dane z 2007 roku.

„Znaczenie polskiego rynku muzycznego dla rynku światowego czy europejskiego jest niewielkie. W porównaniu z wiodącymi rynkami światowymi, jak USA, Japonia, UK, Niemcy czy Francja, wartość polskiego rynku jest niska. W Rankingu Światowym opublikowanym przez Międzynarodową Federację Przemysłu Fonograficznego (IFPI) Polska zajmuje 24 miejsce pod względem wartości sprzedaży płyt, 36 miejsce pod względem sprzedaży muzyki cyfrowej, i 28 miejsce pod względem wartości praw wykonawczych. (…)

Polski rynek fonograficzny jest zdominowany przez cztery główne koncerny fonograficzne, tak zwane „majors”, których łączny udział rynkowy wynosi około 75%. Są to: Universal Music Polska, EMI Music Poland, Sony BMG Music Entertainment i Warner Music Poland. Pod tym względem sytuacja na rynku polskim jest odzwierciedleniem sytuacji na światowym rynku muzycznym. Z wymienionymi koncernami konkuruje kilkaset małych krajowych firm fonograficznych, dysponujących ograniczonymi środkami na promocję i niewielkimi katalogami wykonawców. Duża część z nich nie posiada własnego systemu dystrybucji, więc musi polegać na dystrybucji za pośrednictwem majors. Ta sytuacja powoduje, że majors posiadają kontrolę nad dystrybucją wielu niezależnych firm. Tylko kilka z krajowych wytwórni posiada udziały w rynku muzycznym przekraczające 1%. Charakterystyczne dla polskiego rynku jest to, że w ostatnim roku wzrosła sprzedaż płyt – jest to kierunek przeciwny do trendu światowego, gdzie notuje się ciągły spadek sprzedaży płyt przy jednoczesnym wzroście sprzedaży muzyki cyfrowej. (…)

Nagrania muzyki poważnej stanowią 10% pod względem wartości wszystkich sprzedanych nagrań w Polsce. W porównaniu do ogólnej sytuacji na krajowym rynku fonograficznym segment sprzedaży muzyki klasycznej charakteryzuje się mniejszą koncentracją – jest to część rynku, na której majors mają najsłabszą pozycję. Pomimo ich dominacji, krajowi wydawcy nagrań stanowią dla nich silną konkurencję, w przeciwieństwie do segmentów krajowego i zagranicznego czy też segmentu składanek i ścieżek dźwiękowych. (…)

W ostatnich latach stopniowo wzrasta znaczenie rynku muzyki cyfrowej w Polsce, jednak dzieje się to bardzo powoli w porównaniu do rynków Europy Zachodniej i Stanów Zjednoczonych. Jest to spowodowane z jednej strony mniejszym dostępem do Internetu, szczególnie szerokopasmowego, a z drugiej wysokim poziomem piractwa internetowego. (…)

Obecność polskiej muzyki poważnej w sieci zaznacza się bardzo słabo. Możliwości Internetu nie są nawet w niewielkiej części wykorzystywane przez artystów związanych z tym rodzajem muzyki. W wyżej wymienionych sklepach internetowych można znaleźć polską muzykę poważną, rzadziej współczesną, ale znalezienie w sieci konkretnego utworu do kupienia w formie pliku muzycznego jest praktycznie niemożliwe. (…)

Pobieranie muzyki do telefonów komórkowych notuje wyraźny wzrost. Dotyczy to TrueTones / RealTones, czyli muzyki i dzwonków w formatach mp3, WMA itp. (pobieranie dzwonków monofonicznych i polifonicznych systematycznie spada). Udział powyższych kategorii w sprzedaży według ilości pobrań gwałtownie wzrosła na przestrzeni ostatnich dwóch lat. Według badań przeprowadzonych przez Telecom Media na próbie reprezentatywnej 32000 osób, kobiety pobierają więcej muzyki niż mężczyźni (57%), najwięcej muzyki pobierają osoby w wieku 20-30 lat, posiadające średnie wykształcenie, mieszkające na wsi. Najwięcej muzyki klasycznej pobierają zaś osoby w przedziale wiekowym 30-40 lat (36%), z wykształceniem wyższym (50%).”

 

Przeczytaj pełny tekst: Raport o rynku muzycznym w Polsce 2008 - plik pdf

Share on Facebook
 
Projekt „Technologia cyfrowa w rozwoju europejskiej infrastruktury" PDF Drukuj Email

DMETCelem projektu „Digital Music Education and Training” (DMET) jest opracowanie, przetestowanie i wdrożenie programu edukacyjnego w zakresie rynku muzyki cyfrowej, skierowanego do osób zajmujących się profesjonalnie muzyką: kompozytorów, wykonawców, producentów i wydawców. Projekt umocni pozycję twórców europejskich, szczególnie promujących się samodzielnie, oraz małych i średnich przedsiębiorstw działających poza głównym nurtem sceny muzycznej, poprzez zapewnienie im lepszego przygotowania do wyzwań cyfrowego rynku muzycznego i rozwój nowych grup docelowych.

Partnerzy uczestniczący w projekcie:
mica – Music Information Center Austria – koordynator projektu,
IMZ – International Music and Media Centre, Austria,
MCS – Music Centre Slovakia,
IEMA – Institute for Research on Music and Acoustics, Grecja
IMPALA – Independent Music Companies Association, Belgia,
POLMIC – Polskie Centrum Informacji Muzycznej, Polska.
 

Share on Facebook
Więcej…
 
RE:NEW MUSIC w Polsce PDF Drukuj Email

Re:New Music Polskie Centrum Informacji Muzycznej organizuje pierwszą w Polsce edycję RE:NEW MUSIC – warsztatów i otwartych prób. Warsztaty zatytułowane Some thoughts about contemporary notation, especially in electronic music odbędą się w czwartek, 17 września 2009 roku w godz. 14.00-15.30 w Zespole Państwowych Szkół Muzycznych nr 1 w Warszawie (ul. Miodowa 22 d, tzw. "Mała Miodowa", aula im. Ireny Kirjackiej) i będą otwarte dla publiczności (wstęp wolny). Adresowane są one zarówno do młodych kompozytorów, jak i artystów wykonawców. Poprowadzi je Gilles Gobert. Będzie to “kombinacja” teorii z praktyką: wykład kompozytora o nowej notacji zostanie połączony z prezentacją sposobów interpretacji wybranych zapisów. Uczestnicy warsztatów będą starali się również wykonać fragmenty utworów.

Otwarta próba utworu Pièce pour piano, percussions et électronique z udziałem kompozytora i zespołu KWARTLUDIUM+ odbędzie się w piątek, 18 września 2009 roku o godz. 9.00 w Sali Kameralnej Filharmonii Narodowej w Warszawie. Jeszcze tego samego dnia o godz. 22.30 w warszawskiej Filharmonii kompozycja ta zabrzmi podczas koncertu w ramach 52. Międzynarodowego Festiwalu Muzyki Współczesnej „Warszawska Jesień” 2009. Będzie to jednocześnie pierwszy występ zespołu KWARTLUDIUM+, otwierający serię koncertów w ramach projektu Re:New Music. Utwór belgijskiego kompozytora znalazł się w programie obok kompozycji takich znaczących twórców, jak Georges Aperghis, Eduardo Moguillansky czy Philippe Manoury. Oprócz zespołu KWARTLUDIUM+ w koncercie udział wezmą także: Agata Zubel, doskonała sopranistka i kompozytorka, Frank Wörner – baryton i Philippe Manoury – reżyser dźwięku.

plakat do pobrania - plik pdf

Share on Facebook
 
POLMIC na MIDEM 2009 - Relacja po targach PDF Drukuj Email

MIDEM 2009Kolejna edycja MIDEM - największych światowych targów rynku fonograficznego – odbyła się w dniach 18 - 21 stycznia 2009 roku w Cannes we Francji. Na zlecenie Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego Instytut Adama Mickiewicza organizował pawilon narodowy, w którym swoją ofertę zaprezentowały polskie firmy fonograficzne i inne instytucje muzyczne. Jedną z nich było także Polskie Centrum Informacji Muzycznej. Celem całego projektu jest promocja polskiej kultury muzycznej i zapowiedź obchodów Roku Chopina 2010. W polskim pawilonie można było otrzymać informacje dotyczące: polskiej muzyki współczesnej, potencjału gospodarczego branży muzycznej w Polsce, polskiego jazzu i stanu przygotowań do obchodów Roku Chopina 2010. Polskie stoisko cieszyło się niesłabnącym zainteresowaniem odwiedzających w trakcie całych targów.

Polskie Centrum Informacji Muzycznej zaprezentowało szereg publikacji promujących polską muzykę współczesną, m.in. dotyczące "Warszawskiej Jesieni", wydawnictwa DVD o Karolu Szymanowskim i Witoldzie Lutosławskim oraz płytę specjalnie przygotowaną na MIDEM – Polish 20th and 21st Century Music. From Romanticism to New Avant-Garde z utworami Mieczysława Karołowicza, Grażyny Bacewicz, Krzysztofa Knittla, Eugeniusza Knapika, Dobromiły Jaskot i Dariusza Przybylskiego. POLMIC przygotował również materiały prasowe dla dziennikarzy obecnych na konferencji prasowej 19 stycznia, w których znalazły się między innymi płyty ze współczesną muzyką polską oraz raport o rynku muzycznym w Polsce przygotowany specjalnie na MIDEM. Przez cały czas trwania targów prezentowana też była witryna internetowa www.polmic.pl.

Zobacz ramowy plan imprez w pawilonie POLAND – plik pdf

Share on Facebook
Więcej…
 
POLMIC na ArtMusFair - 2-4 października 2008 PDF Drukuj Email

POLMIC i ZKP na ArtMusFairW dniach 2-4 października 2008 roku przedstawiciele Polskiego Centrum Informacji Muzycznej i Związku Kompozytorów Polskich wzięli udział w pierwszej edycji ArtMusFair – konwencji poświęconej muzyce nowej. Na ArtMusFair składały się: stoiska organizacji biorących udział w imprezie, prezentacje projektów związanych z muzyką, warsztaty na temat tworzenia i finansowania muzyki współczesnej w Europie oraz koncerty.

Impreza została zainicjowana i zorganizowana przez European Composers’ Forum, którego członkiem jest ZKP, a mogła odbyć się w Helsinkach dzięki gościnności Finnish Composers’ Society. Goście Konwencji mieli możliwość wysłuchania koncertów festiwalu „Nordic Music Days”.

POLMIC-ZKP prezentował informacje i materiały o polskiej muzyce współczesnej na specjalnie przygotowanym stoisku. Wyjątkową atrakcję polskiego stoiska stanowiły występy zespołu Kwartludium. Zespół wystąpił również dwukrotnie na głównej scenie ArtMusFair.

Share on Facebook
Więcej…
 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 następna > ostatnia >>

Strona 5 z 6

ZKP

 Archiwum Cyfrowe Muzyki Polskiej

 

ArtMusFair - Warsaw 2010

ArtMusFair - Elektronika wobec wyzwan XXI wieku

Rynek fonograficzny w Polsce 2011/2012

kliknij i posłuchaj muzyki!

włącz radio RMF Classic

W dniach 31 marca – 8 kwietnia 2017 roku odbędzie się kolejna edycja Gdańskiego Festiwalu Muzycznego, który uświetnią swoim udziałem Mischa Maisky i Maxim Vengerov

Więcej...

„Dni klarnetu 2017” – Katowice, 18–19 marca 2017

W dniach 18 – 19 marca 2017 roku w Akademii Muzycznej im. K. Szymanowskiego w Katowicach odbędą się „Dni klarnetu”, obejmujące warsztaty, wykłady, czynny udział w chórze klarnetowym, koncerty, recitale mistrzowskie oraz zwiedzanie Serwisu Instrumentów Dętych Piotra Śmietany

Więcej...

Ogólnopolski Konkurs Kompozytorski „...kiedy myślę Ryszard Bukowski..." - Wrocław, 31.03.2017

Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu zaprasza do udziału w Ogólnopolskim Konkursie Kompozytorskim „... kiedy myślę Ryszard Bukowski...”.

Celem Konkursu jest upamiętnienie setnej rocznicy urodzin nestora wrocławskiej kompozycji

Więcej...
Zaprenumeruj nasz Newsletter!

Partnerzy POLMIC

IAMIC

Projekty POLMIC

IAMIC 2011

ArtMusFair - Warsaw 2010

DMET
 

Raport 2008

Mecenasi POLMIC

MKIDN
IMIT
ZAiKS
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
 
o naskontaktnasi mecenasi

Copyright © 2002-2011 Polskie Centrum Informacji Muzycznej
Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License.

Informujemy, że strona polmic.pl korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką prywatności. Użytkownicy naszego serwisu mogą określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w swojej przeglądarce. Korzystając z naszej strony, wyrażają oni zgodę na używanie cookie.

Akceptuję pliki cookie z tej strony.

EU Cookie Directive Module Information