‘ | A | C | E | F | G | I | K | M | N | O | P | R | S | T | V | W | X | Z |
Międzynarodowa Konferencja i Warsztaty „Share and Learn 2015 – Audience Development” - Warszawa, 23-25 marca 2015 Organizator: Polska Rada Muzyczna |
Międzynarodowa Konferencja i Warsztaty „Share and Learn 2015 – Audience Development”, organizowane przez Polską Radę Muzyczną wspólnie z Europejską Radą Muzyczną, przeznaczone dla managerów instytucji kultury i organizacji pozarządowych, odbędą się w Służewskim Centrum Kultury w Warszawie, w dniach 23-25 marca 2015 roku. Kwestia aktywnego udziału polskiego społeczeństwa w wydarzeniach koncertowych i teatralnych, zwłaszcza w kontekście dynamicznej rozbudowy infrastruktury instytucji kultury, to temat bardzo aktualny. Funkcjonujące w innych krajach programy rozwoju publiczności (Audience Development), obejmujące szereg działań – od edukacyjnych i animacyjnych, poprzez programowanie działalności artystycznej, aż do promocji i marketingu – mogą być dla nas przykładem, zbiorem „dobrych praktyk”, którymi podzielić chcą się eksperci z Wielkiej Brytanii, Niemiec, Islandii, Portugalii i Polski. Wykładom wprowadzającym w tematykę rozwoju publiczności towarzyszyć będą warsztaty i prezentacje praktycznych rozwiązań z udziałem gości z wielu krajów europejskich. Formularz zgłoszeniowy: https://docs.google.com/forms/d/1A_063_akMGXai-yoeZ21iFu8cdQ4IaqZb7W2NLG6I4o/viewform |
Kontakt: Prof. dr hab. Krzysztof Knittel, Prezes Polskiej Rady Muzycznej |
Uwaga: Podane są tu wybrane, podstawowe informacje, mające dać Państwu w każdym przypadku ogólny obraz wydarzenia - nie są one wystarczające do zgłoszenia udziału. Każdy chętny może zwracać się bezpośrednio do organizatorów. |