Polmic - FB

koncerty

2003 2004 2005 2006 2007
I II III IV V VI VII VIII IX X XI XII

Turning Sounds 2
13 –16. 05. 2004 – Zachęta


OTWARTE WARSZTATY
dla Djów, kompozytorów, producentów muzycznych, muzyków, wykonawców i słuchaczy

  • 13 maja, 15:30 - 18.30
    Mira Calix (Wielka Brytania) - spotkanie z artystką
    Elise Kermani (Stany Zjednoczone)
  • 14 maja, 15:30 - 18.30
    Patrick Pulsinger (Austria) - Najlepsze z dwóch światów
    dieb13 (Austria) Krótkie wprowadzenie do technik gramofonowych poza utartymi ścieżkami. Część II
  • 15 maja, 15:30 - 18.30
    Erik M. (Francja) - turntablism/przetwarzanie dźwięku w kompozycji współczesnej na podstawie mono.face.mirror
    DJ Rafik i DJ Kid Fresh (Niemcy) – przedstawiają notację gramofonową (turntablistyczną)
  • 16 maja, 15:30 - 18.30
    Borut Savski (Słowenia) - Dźwięk jako metafora
    Klaus Filip (Austria) - MAX/MSP dla początkujących


WYKŁADY I DYSKUSJE PANELOWE

  • 13 maja, 11:00 – 12:30 Techniki meta-kompozytorskie
    Huib Emmer (Holandia) - Muzyka współczesna kontra alternatywna elektronika
    Borut Savski (Słowenia) - Dźwięk jako metafora
  • 13:00 Dyskusja panelowa
  • 14 maja, 11:00 – 12:30 Techniki kompozytorskie
    Bernhard Lang (Austria) - Re-Wolwer! Loopowe-Re-Wolucje w polskiej muzyce współczesnej pomiędzy 1970 a 1980
    Elise Kermani (Stany Zjednoczone) - remiks/reinterpretacja muzyki poważnej
  • 13:00 Dyskusja panelowa
  • 15 maja, 11:00 – 12:30 Aspekty socjopolityczne
    Christian Höller (Austria) - Global Electronica as a Test Case for Cultural Democratization
    Peter Rantaša (Austria) - Prawa autorskie kontra kultura remiksu
  • 13:00 Dyskusja panelowa
  • 16 maja, 11:00 – 12:30 Aspekty socjopolityczne - Jak upowszechniać “trudną sztukę”?
    Antoni Beksiak (Polska) – wprowadzenie
    Robert Rutkai (Węgry) - o sytuacji i promocji muzyki wysokiej w Europie Środkowej na przykładzie Węgier
    Udo Dahmen (Niemcy) - Wprowadzenie do biznesu muzycznego w Niemczech
  • 13:00 Dyskusja panelowa

Powrót