Chwal duszo moja Pana na chór mieszany a cappella (1999)
Canto del Amor na wiolonczelę i marimbę (1999)
Melancholia. Johann Sebastian Bach in memoriam na orkiestrę kameralną (1999)
Odbicia na sopran i fortepian do słów Anny Kamieńskiej (1999)
Lutoslawiana na flet, klarnet, skrzypce, wiolonczelę, fortepian i perkusję (2000)
Wołanie w ciszę na klarnet solo (2000)
Modlitwa życia na chór mieszany a cappella (2000)
Out of Time na flet, klarnet, skrzypce i wiolonczelę (2001)
Entre el cielo y el mar – Lienzos de arena na marimbę i taśmę (2002)
Entre el cielo y el mar – Lienzos de arena na marimbę, skrzypce i taśmę (2002)
Płomienie na flet, obój, klarnet, fagot, fortepian i perkusję (2002)
Ziemia nieludzka na orkiestrę smyczkową i elektronikę (2002-2003)
Płomienie II na orkiestrę smyczkową (2003-2004)
„La musica callada” na orkiestrę smyczkową (2004-2005)
„La musica callada” na wiolonczelę solo (2004-2005)
Circles na skrzypce, wiolonczelę i kontrabas (2004-2005)
Dla Almy na fortepian (2005-2006)
Dla Almy na flet, flet altowy i flet basowy (2006)
Sekwencja na mezzospran (sopran) amplifikowany i przetwarzany na żywo (2007)
Avgrund na organy (2007)
Nattflyg na taśmę (2007-2008)
Światłość w ciemności na orkiestrę symfoniczną (2010-2011)
Tenebrae [wersja I] na chór mieszany a cappella (2011-2012)
Tombeau pour Pologne na violę da gamba (2012)
Soliloquio na sopran, violę da gamba i klawesyn (2013-2016)
Introducción y Fanfarria na trąbkę i organy (2015)
Tenebrae [wersja II] na kwartet wokalny (2016)
Tenebrae [wersja III] na consort viol da gamba (2016)
Canción de jinete na sopran i fortepian do słów Federica Garcii Lorki (2017)
Kantate “Christ ist erstanden” na sopran, baryton, skrzypce barokowe, wiolonczele barokowe, violę da gamba i organy (2017)
Noche oscura na mezzosopran i wiolonczelę do słów św. Jana od Krzyża (2018)
Hacia la verdad como Quijotes / Ku prawdzie jak Don Kiszoci na narratora, skrzypce, wiolonczelę, fortepian i perkusję do słów Cypriana Kamila Norwida (2018)
Epitafium na akordeon i klawesyn (2018)