2’22’’ na fagot, wibrafon i skrzypce (2005)
a-o-lo na 20 sopranów, 20 basów, 20 skrzypiec i 20 wiolonczel (2005)
Lot Ikara na 2 skrzypiec i fortepian (2005)
Debata na dwa kwartety smyczkowe (2005)
Quartettino na 2 altówki i 2 fagoty (2006)
Canone a due na 2 fortepiany (2006)
Haiku (I-IV) na różne zespoły kameralne (2006)
Czas na mnie, pieśń na sopran i trio smyczkowe do słów T. Różewicza (2006)
Haiku (V-XII) na różne zespoły kameralne (2007)
Tangerium I na klawesyn (2007)
De Psalmo VI na chór mieszany i orkiestrę smyczkową (2007)
Conversazione na 2 saksofony (2007)
Glivotte na skrzypce, altówkę i 3 wiolonczele (2008)
Bąmble, utwór elektroakustyczny (2008)
Inuis, utwór elektroakustyczny (2008)
Dodecaffo na 2 skrzypiec (2008)
aeAl na 3 fortepiany (2008)
Tangerium II na klawesyn (2008)
Cisza, pieśń na chór mieszany a cappella do słów A. Kamieńskiej (2008)
Ut-nak-o-mi na instrumenty dęte blaszane i organy (2008)
De Psalmo VI na solistów i chór lub dwa chóry (2009)
Comprehendere... na duży zespół kameralny (2009)
Haiku (XIII-XIV) na zespoły kameralne (2009)
Sinfonia à 10 na dwa klawesyny na 10 rąk (2009)
Haiku (XV-XVI) na zespoły kameralne (2010)
Small Objects, pieśń na sopran, mezzosopran, wiolonczelę i fortepian do słów A. Zagajewskiego w angielskim tłumaczeniu (2010)
Subtilia I na zespół kameralny (2011)
Haiku (XVII-XX) na różne zespoły kameralne (2011)
Mazur na wiolonczelę (2012)
Air sur un fa dièse na sopran i zespół kameralny (2012)
La Margot na klawesyn i 3 kotły (2014)
La folle giornata, opera w siedmiu odsłonach na solistów, orkiestrę, taśmę i live electronics do libretta własnego na motywach P.-A. Carona de Beaumarchais (2014)
Tangerium III na skrzypce (2016)
Subtilia II na zespół kameralny (2016)
Sinfonia na orkiestrę smyczkową (2016)
Suite pour le souper du... na klarnet, skrzypce, altówkę i wiolonczelę (2016)
Na Horacjusza Flakkusa "Carmen XXIII, Lib. I" na flet prosty w trzech odmianach, klawesyn i perkusję (2017)
Kyrie na chór żeński (2017)
Marsz na fortepian na 4 ręce (2017)