Sonata na fortepian (1989-90)
Dialogi na dwa flety (1990)
Chamber Music na alt, harfę i marimbafon, do słów Jamesa Joyce’a (1990, 1997)
Koncert wiolonczelowy (1991)
Emocje na kontrabas (1991)
Motywy szkockie na harfę (1992)
Karya-Karana na flet, obój, klarnet, perkusję i fortepian (1993)
Abiku na sopran, alt, trzy głosy recytujące i zespół instrumentalny, do słów Wole Soyinka (1993)
…like a growing cherry tree… na orkiestrę (1993-94)
Kol BeRamah na alt solo, chór męski i orkiestrę (1993-94)
Les Dances Sauvages na orkiestrę smyczkową (1994)
Taniec Salome na flet (1995)
Heliotropus na orkiestrę (1995)
No Doubts na trzy saksofony i fortepian (1996)
Epigrama na sopran, klarnet, harfę, wibrafon i fortepian, do słów Ernesto Cardenal (1996)
U-Turn na saksofon, wibrafon, fortepian i wiolonczelę (1999)
Prologue, Aria, and Epilogue na klarnet, skrzypce, wiolonczelę i fortepian (1999, 2002)
The Summer Soundscape na orkiestrę kameralną (1999-2000)
Wallace Stevens’s „Thirteen Ways of Looking at the Blackbird” na sopran i zespół instrumentalny (2000-)
Broken Hammers na gamelan i zespół instrumentów dętych (2000-2001)
… (After „Brin”) na fortepian (2001)
Lagu na dwa flety, jawajski gender i gong (2001)
Cascadilla Waterfalls na orkiestrę kameralną (2001-2002)
The Ghost of Urashima na koto, obój, perkusję i narratora, w oparciu o japońską baśń ludową (2003)
Shuttle Dreams, przedstawienie muzyczno-kukiełkowe, we współpracy ze Scottem Wilsonem i Davidem Powell (2003-2004)
Swirl na skrzypce i fortepian (2005)