Skip to main content

Osada Ryszard

Osada Ryszard

  • Composer

Compositions

Impresja z wokalizą na sopran, fortepian, wiolonczelę i flet (1994)

Kwartet smyczkowy (1995-96)

Igraszki na orkiestrę kameralną (1996)

Igraszki II Sarkazm na orkiestrę symfoniczną (1996-97)

Szkic kapryśny na kameralną orkiestrę smyczkową (1998)

Pastorałka 2000 na 3-głosowy chór dziecięcy (1999)

Kyrie na chór mieszany a cappella (2000)

Ilumination I na flet solo (2001)

Komplex symplexu wielokanałowy projekt multimedialny (2001)

E-motion na 2 akordeony i elektronikę  (2001)

Ewolucje na zespół kameralny (2001-2002)

Preludium na organy (2002)

B-A-C-H na kwartet smyczkowy (2002)

Lamentacje na chór, orkiestrę, baryton i recytatora (2002)

Illumination II na klarnet solo (2003)

The Edge of Space na zespół kameralny, ścieżkę elektroniczną i delay (2003)

Goodbye metrum!, 3 aforyzmy na gitarę solo (2003-2005)

Muzyka jesienna na orkiestrę smyczkową (2004)

Sancta Hedvigis, kantata na alt,chór i organy (2004)

Adoratio Crucis for mixed choir (2004-2005)

Capriccio na klarnet i media elektroniczne (2005)

Glacial Music for flute and electronic (2006)

Breath of nature na flet prosty kontrabasowy Paetzold, klarnet basowy i elektronikę (2006)

Mimesis na głos, fortepian preparowany i elektronikę (2006)

Koncert na klarnet i orkiestrę (2006-2008)

Trans-formacja na orkiestrę i elektronikę (2007)

Mimesis II na zespół kameralny i elektronikę (2008)

Kamyk na sopran i orkiestrę smyczkową (2008)

Zwierzaki, nanominiatury na fortepian na 6 rąk (2010)

E-motion-retrospekcja na elektronikę (2010)

Trance-formation II na orkiestrę smyczkową i elektronikę (2011)

teMuchi na perkusję i orkiestrę smyczkową (2011)

Souvenir na kwartet smyczkowy (2011)

Illusion na instrument improwizujący i elektronikę (2011)

Cecin'est pas unsilence monodram na głos i elektronikę (2012)

for A.B. na wiolonczelę i elektronikę (2012)

Waves of feelings na 2 marimby (2012)

Double Reflection na oktet wiolonczelowy (2013)

Publications

articles & papers

Doskonałość, czy kaprys twórczy? – Rozważania na temat elementu graficznego w twórczości Mariana Borkowskiego, w: Ekspresja formy - ekspresja treści (pod red. Alicji Gronau-Osińskiej), Akademia Muzyczna w Warszawie, Warszawa 2004

Emocje i ruch w E-MOTION na 2 akordeony i ścieżkę elektroniczną, w: Ekspresja formy - ekspresja treści (pod red. Alicji Gronau-Osińskiej), Akademia Muzyczna w Warszawie, Warszawa 2004

Kompozytorskie refleksje na marginesie rozważań o muzyce, w: Dzieło muzyczne w perspektywie analizy integralnej, interpretacji, intertekstualności, estetyki muzycznej (pod red. Alicji Gronau-Osińskiej), Akademia Muzyczna w Warszawie, Warszawa 2005

Literature

Kompozytorzy polscy 1918-2000, Akademia Muzyczna im. Fryderyka Chopina w Warszawie / Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku, Warszawa / Gdańsk 2005

Polmic

Rynek Starego Miasta 27
00-272 Warsaw, Poland
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

tel: +48 785 370 000

Project support

The website was modernised thanks to the support of the Minister of Education and Science under the Science for Society II program.

Logo Ministerstwa NiSW program Nauka dla społeczeństwa

Our social media


Join Our Newsletter


© All rights reserved. POLMIC
Go to top