Impresja z wokalizą na sopran, fortepian, wiolonczelę i flet (1994)
Kwartet smyczkowy (1995-96)
Igraszki na orkiestrę kameralną (1996)
Igraszki II Sarkazm na orkiestrę symfoniczną (1996-97)
Szkic kapryśny na kameralną orkiestrę smyczkową (1998)
Pastorałka 2000 na 3-głosowy chór dziecięcy (1999)
Kyrie na chór mieszany a cappella (2000)
Ilumination I na flet solo (2001)
Komplex symplexu wielokanałowy projekt multimedialny (2001)
E-motion na 2 akordeony i elektronikę (2001)
Ewolucje na zespół kameralny (2001-2002)
Preludium na organy (2002)
B-A-C-H na kwartet smyczkowy (2002)
Lamentacje na chór, orkiestrę, baryton i recytatora (2002)
Illumination II na klarnet solo (2003)
The Edge of Space na zespół kameralny, ścieżkę elektroniczną i delay (2003)
Goodbye metrum!, 3 aforyzmy na gitarę solo (2003-2005)
Muzyka jesienna na orkiestrę smyczkową (2004)
Sancta Hedvigis, kantata na alt,chór i organy (2004)
Adoratio Crucis for mixed choir (2004-2005)
Capriccio na klarnet i media elektroniczne (2005)
Glacial Music for flute and electronic (2006)
Breath of nature na flet prosty kontrabasowy Paetzold, klarnet basowy i elektronikę (2006)
Mimesis na głos, fortepian preparowany i elektronikę (2006)
Koncert na klarnet i orkiestrę (2006-2008)
Trans-formacja na orkiestrę i elektronikę (2007)
Mimesis II na zespół kameralny i elektronikę (2008)
Kamyk na sopran i orkiestrę smyczkową (2008)
Zwierzaki, nanominiatury na fortepian na 6 rąk (2010)
E-motion-retrospekcja na elektronikę (2010)
Trance-formation II na orkiestrę smyczkową i elektronikę (2011)
teMuchi na perkusję i orkiestrę smyczkową (2011)
Souvenir na kwartet smyczkowy (2011)
Illusion na instrument improwizujący i elektronikę (2011)
Cecin'est pas unsilence monodram na głos i elektronikę (2012)
for A.B. na wiolonczelę i elektronikę (2012)
Waves of feelings na 2 marimby (2012)
Double Reflection na oktet wiolonczelowy (2013)
articles & papers
Doskonałość, czy kaprys twórczy? – Rozważania na temat elementu graficznego w twórczości Mariana Borkowskiego, w: Ekspresja formy - ekspresja treści (pod red. Alicji Gronau-Osińskiej), Akademia Muzyczna w Warszawie, Warszawa 2004
Emocje i ruch w E-MOTION na 2 akordeony i ścieżkę elektroniczną, w: Ekspresja formy - ekspresja treści (pod red. Alicji Gronau-Osińskiej), Akademia Muzyczna w Warszawie, Warszawa 2004
Kompozytorskie refleksje na marginesie rozważań o muzyce, w: Dzieło muzyczne w perspektywie analizy integralnej, interpretacji, intertekstualności, estetyki muzycznej (pod red. Alicji Gronau-Osińskiej), Akademia Muzyczna w Warszawie, Warszawa 2005