Polmic - FB

news

Wrocław | Inauguracja obchodów Jubileuszu 100-lecia odzyskania przez Polskę Niepodległości w NFM

n19 stycznia 2018 roku o godz. 19:00 w Narodowym Forum Muzyki odbędzie się koncert z okazji Jubileuszu 100-lecia odzyskania przez Polskę Niepodległości. Zabrzmi muzyka Ignacego Jana Paderewskiego i Ludwiga van Beethovena.

W ten uroczysty wieczór publiczność Narodowego Forum Muzyki usłyszy arcydzieła tych wielkich kompozytorów w wykonaniu wyjątkowych artystów. Na jednej estradzie wystąpią NFM Filharmonia Wrocławska i Chór NFM pod dyrekcją Giancarlo Guerrero oraz wschodząca gwiazda polskiej pianistyki Szymon Nehring.

Praca nad Koncertem fortepianowym a-moll op. 17 zajęła Paderewskiemu łącznie sześć lat. Pierwsza część kompozycji powstała już w 1882 roku jako dzieło młodego, dwudziestodwuletniego twórcy. Do pisania kolejnych fragmentów utworu artysta powracał w późniejszym czasie podczas swojego pobytu w Krakowie, Zakopanem, Wiedniu i Paryżu. Ostatecznie Paderewski ukończył dzieło w 1888 roku – nie był jednak pewny jego jakości. W efekcie zdecydował się na zaprezentowanie Koncertu bardziej doświadczonemu twórcy. Wybór padł na starszego od Paderewskiego o ćwierć wieku Camille’a Saint-Saënsa – kompozytora, który słynął z ogromnej wiedzy i znakomitego opanowania trudnej sztuki instrumentacji. Koncert fortepianowy a-moll francuski twórca ocenił jako wyjątkowo udany. Koncert jest dziś jednym z najpopularniejszych dzieł Paderewskiego i należy do najważniejszych polskich utworów fortepianowych w historii. Usłyszymy go w wykonaniu jednego z najbardziej rozpoznawalnych polskich pianistów młodego pokolenia Szymona Nehringa. Artysta ten zyskał uznanie międzynarodowej publiczności, występując jako jedyny Polak w finale XVI Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. F. Chopina w Warszawie (2015). W 2017 roku wygrał prestiżowy Międzynarodowy Mistrzowski Konkurs Pianistyczny im. Artura Rubinsteina w Tel Awiwie.

Następnym punktem programu będzie wykonanie jednego z najsłynniejszych dzieł w historii – IX Symfonii Beethovena. Rozbrzmiewająca w finale utworu Oda do radości, której treść nawiązuje do idei równości i braterstwa, podsumuje inaugurację wyjątkowego dla Polski jubileuszu. W kontekście historii Polski finał dzieła rozbrzmiewa niczym radość narodu odzyskującego niepodległość po latach niewoli.

Informacja o biletach – na stronie NFM.

Warszawa | „Byłem tu, Fryderyk”

umfc24 stycznia 2018 roku o godz. 19:00 w Sali Koncertowej Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie (ul. Okólnik 2) odbędzie się kolejny koncert z cyklu „Środa na Okólniku” w wykonaniu absolwentów Uczelni.

Emilia Sitarz (fortepian), Bartłomiej Wąsik (fortepian), Magdalena Kordylasińska (perkusja) i Miłosz Pękala (perkusja), czyli Kwadrofonik, to jedyny w Polsce i jeden z nielicznych na świecie kwartetów złożony z dwóch duetów: perkusyjnego i fortepianowego.

Podczas środowego koncertu pt. „Byłem tu, Fryderyk”, zespół zaprezentuje autorskie opracowania polskich melodii ludowych, m.in. pieśni ziemi kurpiowskiej (Zaświeć niesiądzu, Któz tam po kómoze) oraz zaskakujące opracowania wybranych dzieł Fryderyka Chopina, w których artyści z powodzeniem łączą autentyczną muzykę ludową z cytatami dzieł Chopina należącymi do arystokracji literatury muzycznej. Koncert jest okazją do powtórnego odkrycia niewyczerpalnego źródła inspiracji tkwiącej w muzyce polskiej wsi.

Na koncerty z cyklu „Środa na Okólniku” obowiązują bilety w cenie 15 zł, które dostępne są w sprzedaży od 10 stycznia. Sprzedaż odbywa się w Chopin University Press w holu głównym uczelni od poniedziałku do piątku w godz. 12.00-19.00 oraz przez stronę www.umfc.bilety24.pl. Na pół godziny przed koncertem sprzedawane są bilety wyłącznie na dany dzień.

Patronat medialny nad sezonem koncertowym UMFC 2017/2018 objęło Polskie Centrum Informacji Muzycznej POLMIC.

Jelenia Góra | Artysta-rezydent: muzyka pełna inspiracji

fd19 stycznia 2018 roku o godz. 19:00 w Filharmonii Dolnośląskiej będzie miał miejsce koncert, współorganizowany i współfinansowany w ramach programu Instytutu Muzyki i Tańca „Artysta-rezydent”, podczas którego zostanie prawykonany utwór Tomasza Citaka.

Zespołem objętym rezydencją artystyczną przez Filharmonię Dolnośląską w Jeleniej Górze w sezonie 2017/2018 jest Sepia Ensemble. To zespół specjalizujący się w wykonawstwie muzyki współczesnej. Powstał w 2012 roku z inicjatywy kompozytorów Artura Kroschela i Rafała Zapały, a w jego skład wchodzą absolwenci oraz studenci Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, których łączy szczególne zainteresowanie i pasja wykonywania muzyki najnowszej. Na początku koncertu zespół prawykona Sinfonia concertante na skrzypce, obój, puzon, wiolonczelę, fortepian i orkiestrę autorstwa Tomasza Citaka, polskiego kompozytora młodego pokolenia.

W drugiej części koncertu Orkiestra Symfoniczna Filharmonii Dolnośląskiej pod dyrekcją Aleksandra Grefa wykona III Symfonię op. 52 Jeana Sibeliusa i Koncert fortepianowy G-dur Maurice’a Ravela. W twórczości Jeana Sibeliusa III Symfonia była przełomem. W przeciwieństwie do pierwszych dwóch – romantycznych i patriotycznych dzieł – ta kieruje się niemal w stronę klasycyzmu w stylu Beethovena. Napisana podczas podróży do Wielkiej Brytanii, zwana jest czasem „Angielską” i ma w sobie ślady wpływu muzyki europejskiej. Niewątpliwą inspiracją do powstania Koncertu fortepianowego była dla Ravela podróż do Stanów Zjednoczonych. Autor, zafascynowany klimatem muzyki jazzowej stworzył utwór utrzymany w duchu koncertów Mozarta i Saint-Saënsa i jednocześnie będący w przeciwieństwie do cięższych form klasycznych. W roli solisty wystąpi pianista Paweł Kowalski.

Szczegółowe informacje – na stronie Filharmonii.

Artystyczna rezydencja Marii Sławek

fkInaugurując 73. sezon artystyczny Filharmonia Krakowska przystąpiła do projektu Instytutu Muzyki i Tańca „Artysta-rezydent”. Artystą-rezydentem Filharmonii została znakomita skrzypaczka Maria Sławek, która wystąpi jako solistka najbliższych koncertów: 19 stycznia 2018 o godz. 19.30 i 20 stycznia br. o godz. 18.00. Orkiestrę Filharmonii Krakowskiej poprowadzi Łukasz Borowicz.

Program „Artysta-rezydent” ma na celu wsparcie promocyjne oraz prezentację młodych polskich wykonawców, którzy dzięki rezydencjom staną się bardziej rozpoznawalni w życiu muzycznym i zyskają szansę na zintensyfikowanie swojej działalności koncertowej. Skrzypaczka Maria Sławek ukończyła z wyróżnieniem Akademię Muzyczną w Krakowie w klasie prof. Wiesława Kwaśnego. Swoje umiejętności doskonaliła także podyplomowo w klasie prof. Dory Schwarzberg oraz podczas licznych kursów z cenionymi artystami. Od 2011 roku jest wykładowcą Akademii Muzycznej w Krakowie, gdzie pracuje na stanowisku asystenta. Tam również w 2015 roku uzyskała stopień doktora sztuk muzycznych.

W programie styczniowych koncertów z udziałem Marii Sławek – utwory Aleksandra Tansmana, Siergieja Prokofiewa i Nikołaja Czeriepnina, kompozytorów, którzy w pierwszej połowie XX wieku skierowali swoje drogi twórcze w stronę Paryża, europejskiego centrum kultury. Tansman – autor prezentowanych dla Krakowskiej publiczności Czterech tańców na orkiestrę symfoniczną - przeniósł się do Francji pod koniec 1919 roku i tam rozpoczął swoją międzynarodową karierę muzyczną. Niedoceniony w Polsce, w 1920 roku w Paryżu recitalem własnych utworów zapoczątkował międzynarodową karierę kompozytorską i pianistyczną. Kilkanaście miesięcy wcześniej Siergiej Prokofiew wyjechał z Rosji, udając się najpierw do Stanów Zjednoczonych, a później do Francji. W Paryżu Prokofiew szybko zdobył renomę wybitnego wirtuoza fortepianu oraz niezwykle oryginalnego kompozytora. Podobnie jak Tansman, podczas pobytu w tym niezwykłym mieście poznał wiele osobistości świata muzycznego, m.in. francuskiego skrzypka Roberta Soetensa – pierwszego wykonawcę partii solowej II Koncertu skrzypcowego g-moll. W tym właśnie utworze w charakterze solistki usłyszymy Marię Sławek. Mieszkając w Paryżu, Prokofiew pracował bardzo intensywnie, komponując m.in. dla Siergieja Diagilewa. Współpracę z twórcą Baletów Rosyjskich nawiązał także osiadły we Francji Nikołaj Czeriepnin. Na zamówienie Diagilewa skomponował Narcyza i Echo w oparciu o Metamorfozy Owidiusza. Kompozycją tą zamknięty zostanie program najbliższych koncertów.

Informacje o biletach – na stronie Filharmonii.

Nowości w katalogu firmy DUX 2018

dW 2018 roku znana firma fonograficzna DUX przekazała do fonoteki Polskiego Centrum Informacji Muzycznej POLMIC swoje najnowsze publikacje CD:

Fuguecraft (DUX 1397/1398) – album Piotra Słopeckiego poświęcony trzem wybitnym kompozytorom. Wspaniałej Particie e-moll BWV 830 Bacha towarzyszy III Fantazja Sweelincka i Sonata nr 29 B-dur op. 106 Beethovena.

Song of The North (DUX 1405) – album jest prezentacją współczesnej muzyki chóralnej pochodzącej z krajów Północy, głównie ze Skandynawii w wykonaniu Chóru Kameralnego 441 Hz pod dyrekcją Anny Wilczewskiej.

Roman Maciejewski. Muzyka Fortepianowa (DUX 1410) – niniejszy album zawiera nagrania ośmiu utworów fortepianowych Maciejewskiego, w tym pierwsze w historii nagranie Mazura II. Pod względem stylistycznym utwory fortepianowe Maciejewskiego wykazują zbieżność z neoklasycyzmem, z typową dla polskich kompozytorów domieszką romantyzmu, ale także z elementami impresjonistycznych eksperymentów z barwami.

Wojciech Kilar. Missa Pro Pace (DUX 1413) – Missa Pro Pace Wojciecha Kilara, skomponowana w 2000 na stulecie Filharmonii Narodowej, przeniknięta jest duchem średniowiecznej muzyki kościelnej: przeważa w niej nastrój medytacji, kontemplacji i modlitewnego skupienia.

Feliks Nowowiejski: Tym, którzy mnie kochają (DUX 1416) – niniejsza płyta powstała w ramach programu upamiętnienia Feliksa Nowowiejskiego. Album prezentuje organowe utwory Nowowiejskiego w interpretacji Elżbiety Karolak.

A Polish Kaleidoscope 2: Polish Music for Two Pianos (DUX 1422) – to autorski projekt Ravel Piano Duo, wyciągający z otchłani niebytu piękny i wartościowy repertuar napisany dla duetu fortepianowego. Treść płyty stanowią utwory wyłącznie na dwa fortepiany autorstwa takich znakomitych polskich kompozytorów, jak Jerzy Bauer, Henryk Mikołaj Górecki, Witold Lutosławski, Roman Maciejewski, Władysława Markiewiczówna, Michal Spisak i Romuald Twardowski.

Schubert, Brahms Piano Quintets (DUX 1426) – utwory w wykonaniu Kwintetu Śląskich Kameralistów z udziałem niemieckiego pianisty Christopha Soldana.

Contemporary Music From Gdańsk vol. 2 (DUX 1429) – druga wspólna płyta kompozytorów związanych z Gdańskiem i Katedrą Kompozycji tamtejszej Akademii Muzycznej prezentuje utwory nowe i najnowsze, powstałe w latach 2014–2016 (pierwsza płyta ukazała się w roku 2015, DUX 1257).

Duology (DUX 1434) – autorska płyta dwu znakomitych instrumentalistów: Cezarego Paciorka (akordeon) i Piotra Lemańczyka (kontrabas). Muzycy występują tu w podwójnej roli, są wykonawcami i kompozytorami muzyki pisanej na te dwa oryginalnie zestawione instrumenty.

Zygmunt Krauze. Folk Music (DUX 1435/1436) – folklorystyczną twórczość Zygmunta Krauzego z lat 70.

Feliks Nowowiejski. Symfonie: II, III (DUX 1446) – niniejszy album, dzięki staraniom filharmoników poznańskich pod batutą Łukasza Borowicza, prezentuje Symfonie nr II i III Nowowiejskiego.

Balet „Romeo i Julia” z Teatru Bolszoj na żywo w kinach

bNajsłynniejsi kochankowie na baletowej scenie na żywo z moskiewskiego Teatru Bolszoj. Romeo i Julia na ekranach kin już 21 stycznia 2018 roku. W Kinie Praha Transmisja Live HD przedstawienia odbędzie się o godz. 16.00.

Nazywowkinach.pl – dystrybutor transmisji i retransmisji operowych, baletowych i teatralnych do kin – zaprasza na transmisję baletu Romeo i Julia z Teatru Bolszoj w Moskwie. Nową choreografię do muzyki Siergieja Prokofiewa przygotował Aleksiej Ratmański. Widzowie w kinach na całym świecie, w tym w Polsce, zobaczą spektakl zaledwie dwa miesiące po jego moskiewskiej premierze.

Wielu choreografów sięgało i nadal sięga po baletową wersję tragedii Williama Shakespeare’a. W cyklu transmisji z Teatru Bolszoj widzowie mogli już dwukrotnie podziwiać wersję choreograficzną Jurija Grigorowicza, długoletniego dyrektora baletu Bolszoj. Teraz czas na nowe spojrzenie na historię kochanków z Werony w choreografii Aleksieja Ratmańskiego, dyrektora baletu Teatru Bolszoj w latach 2004–2008, a obecnie choreografa-rezydenta American Ballet Theatre. Ratmański powrócił do Moskwy, by przygotować balet dla zespołu Teatru Bolszoj. Tylko nieliczne teatry i zespoły mogą sobie pozwolić na posiadanie w repertuarze dwóch wersji tego samego dzieła baletowego. Bolszoj jest jednym z nich.

Swoją inscenizację Romea i Julii Aleksiej Ratmański zrealizował najpierw w 2011 roku w Toronto z National Ballet of Canada. Teraz przystosował ją dla moskiewskiego zespołu. W ujęciu Ratmańskiego sztuka Szekspira to przede wszystkim opowieść o wielkiej miłości i parze najsłynniejszych kochanków, którą w warstwie muzycznej genialnie oddał Siergiej Prokofiew. Choreograf wraz ze scenografem i autorem kostiumów Richardem Hudsonem stworzył stylizowany obraz renesansowej Werony i jej mieszkańców. Kostiumy z epoki pięknie prezentują się na tle scenografii inspirowanej malarstwem włoskich mistrzów początku doby Odrodzenia. Najważniejsi będą oczywiście tancerze, wybitni soliści moskiewskiego baletu. Po premierze, która odbyła się w listopadzie minionego roku, wykonawcy głównych ról opowiadali, że choreograf wymagał od nich przede wszystkim, aby nie odgrywali postaci Romea i Julii, ale prawdziwie przeżyli ich miłość na scenie. Tak, jak podczas premiery, w transmitowanym na żywo 21 stycznia spektaklu zobaczymy Jekaterinę Krysanową jako Julię i Władisława Łantratowa w roli Romea. Artyści są doskonale znani widzom transmisji baletowych, m.in. z brawurowego występu w „Poskromieniu złośnicy” Jeana-Christophe’a Maillota.

Patronat medialny nad cyklem transmisji objęło Polskie Centrum Informacji Muzycznej POLMIC.

Lista kin i terminy pokazów tutaj. Dodatkowe informacje – na stronie: http://www.kinopraha.pl

Warszawa | „Z Sewilli i ogrodów Aranjuez”

si20 stycznia 2018 roku o godz. 19.00 w Studiu Koncertowym Polskiego Radia będzie miał miejsce koncert „Z Sewilli i ogrodów Aranjuez” w wykonaniu jednego z najwybitniejszych współczesnych gitarzystów Łukasza Kuropaczewskiego z towarzyszeniem Polskiej Orkiestry Sinfonia Iuventus pod dyrekcją Piotra Gajewskiego.

W zimowy, styczniowy wieczór przyda się promień słońca z Iberii – dwie z bardzo starannie dobranych kompozycji koncertu są inspirowane wprost muzyczną tradycją tego regionu, trzecia zaś, najnowsza (Arioso e furioso Mikołaja Góreckiego z 2014 r.), odwołuje się do niej bardziej aluzyjnie, także poprzez dobór solowego instrumentu: gitary i właściwego jej brzmieniowego idiomu. Bo popularność instrumentów w typie gitarowym (początkowo o zróżnicowanych kształtach i konstrukcji) rozpoczęła się w dawnej Europie właśnie od Hiszpanii, długo pozostającej pod arabskim panowaniem.

Pełna pasji i namiętności muzyka południa szybko stała się modna, początkowo zwłaszcza we Francji, inspirując niezliczone dzieła – fantazje, suity, rapsodie i inne, dopełniane określeniem „espagnole”. Ta moda nie mogła oczywiście ominąć opery, a jej najbardziej znanym przykładem stała się Carmen Georges’a Bizeta. Dwie suity złożone z instrumentalnych interludiów, tańców i transkrypcji arii, przygotowane przez przyjaciela kompozytora Ernesta Guirauda, zdobyły wielką popularność jako autonomiczne dzieła koncertowe.

Spośród bogatej twórczości hiszpańskiego kompozytora Joaquína Rodrigo w pamięci melomanów najbardziej trwale zapisał się utwór z 1939 r.: Concierto de Aranjuez. Klasycyzujące dzieło, napisane tak, by subtelnie brzmiąca gitara nigdy nie została „przytłoczona” brzmieniem orkiestry, urzeka urodą swych nostalgicznych melodii i roztańczonych rytmów.

Wykona utwory Łukasz Kuropaczewski, należący do najbardziej utalentowanych gitarzystów swojego pokolenia. Jego światowa już sława, wszechstronność, techniczna perfekcja, piękno i szlachetność dźwięku inspirują wielu kompozytorów do tworzenia dedykowanych artyście dzieł – jest wśród nich Arioso e furioso. Koncert na gitarę, orkiestrę smyczkową i perkusję. Koncert poprowadzi Piotr Gajewski, dyrygent polskiego pochodzenia od dzieciństwa mieszkający w USA, gdzie rozwinął wspaniałą karierę, prowadząc m.in. własną orkiestrę National Philharmonic w Waszyngtonie.

Patronat medialny nad koncertem objęło Polskie Centrum Informacji Muzycznej POLMIC.

Więcej - na stronie http://sinfoniaiuventus.pl

Warszawa | „A Polish Kaleidoscope 2" - koncert duetu fortepianowego Ravel Piano Duo

r21 stycznia 2018 roku o godz. 17:00 w Sali Koncertowej Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Fryderyka Chopina w Warszawie (ul. Bednarska, 11) odbędzie się koncert „A Polish Kaleidoscope 2" promujący najnowszą płytę duetu fortepianowego Ravel Piano Duo.

Polski kalejdoskop to autorski projekt Ravel Piano Duo, wyciągający z otchłani niebytu piękny i wartościowy repertuar napisany dla duetu fortepianowego. W 2015 roku pod tym tytułem ukazała się pierwsza płyta z muzyką polską na cztery ręce. Zachęcone jej przychylnym odbiorem, dobrymi recenzjami i w końcu nagrodą PAF „Fryderyk” Ravel Piano Duo, czyli Agnieszka Kozło i Katarzyna Ewa Sokołowska kontynuowały poszukiwania muzyki, która zachwyci, którą warto grać i słuchać. I tak w październiku 2017 roku ukazał się Polski kalejdoskop 2 (DUX 1422). Tym razem treść płyty stanowią utwory wyłącznie na dwa fortepiany autorstwa takich znakomitych polskich kompozytorów, jak Jerzy Bauer, Henryk Mikołaj Górecki, Witold Lutosławski, Roman Maciejewski, Władysława Markiewiczówna, Michal Spisak i Romuald Twardowski.

Zebrane na tej płycie utwory stanowią szczególną panoramę polskiej szkoły kompozytorskiej. Tworzone na przestrzeni blisko siedemdziesięciu lat, ukazują rozmaitość kierunków i tendencji artystycznych, bogactwo osobowości twórczych – kalejdoskop niepospolitych talentów. Jednocześnie wiele cech łączy tę muzykę: wywodzące się z neoklasycystycznego ducha dążenie do zwięzłości wypowiedzi, dbałość o formę, chętne sięganie do folkloru, motoryka, dominacja pierwiastka rytmicznego oraz zafascynowanie perkusyjnością nowoczesnego fortepianu. Druga płyta serii A Polish Kaleidoscope dobrze charakteryzuje główny nurt zainteresowań pianistek tworzących Ravel Piano Duo, świetnego zespołu, docenianego zarówno w kraju jak i na świecie.

W ZPSM im. Fryderyka Chopina w Warszawie można będzie posłuchać na żywo muzyki z tego albumu i rozmowy o pasji artystek z redaktor czasopisma „Presto” Kingą Wojciechowską. Wstęp na koncert jest wolny.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęło Polskie Centrum Informacji Muzycznej POLMIC.

Elbląg | Rachmaninow Piano Duo w klasycznym repertuarze na dwa fortepiany

eokElbląska Orkiestra Kameralna zaprasza na koncert  duetu, którego muzyków połączyła miłość do... klawiszy. 20 stycznia 2018 roku o godz. 19.00 w Sali Koncertowej Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych w Elblągu odbędzie się koncert Rachmaninow Piano Duo.

Daria Żurawlowa i Arnold Gniwek zaprezentują się w klasycznym repertuarze na dwa fortepiany. Rachmaninow Piano Duo to ich wspólny projekt, który realizują już od kilku lat. On – polski pianista znany z żywiołowych, młodzieńczych interpretacji, szczególną dbałość przykłada do piękna dźwięku. Ona – polska pianistka rosyjskiego pochodzenia, której wykonania cechuje ogromna artystyczna dojrzałość i wyrazistość, każdy z wykonywanych utworów zamienia w bardzo osobiste przesłanie. Artystka świetnie się czuje w muzyce epoki romantyzmu, toteż na swojej pierwszej, debiutanckiej płycie zestawiła ze sobą utwory dwóch kompozytorów – Rachmaninowa i Chopina, czołowych przedstawicieli obu krajów, z którymi jest związana. W marcu 2014 roku wspólnie z Arnoldem Gniwkiem stworzyła duet fortepianowy, który zachwycał publiczność w Barcelonie oraz w siedzibie Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia w Katowicach.

W programie koncertu znajdzie się wybór dzieł kilku kompozytorów: Chopina, Lutosławskiego, Taniejewa, Rachmaninowa, Milhauda. Muzycy przygotowali specjalny, taneczny repertuar.

Koncert Rachmaninow Piano Duo to nowa propozycja EOK, oparta na cyklu recitali solowych i kameralnych. W jego ramach elbląska publiczność wysłucha interesujących programów z pogranicza muzyki poważniej i jazzu w wykonaniu najciekawszych artystów młodego pokolenia. Styczniowe wydarzenie to jego pierwsza odsłona. Kolejny recital w wykonaniu Zagan Acoustic odbędzie się w marcu.

Koncert objęty programem "Filharmonia/ostrożnie, wciąga!!!". Koordynatorem programu jest Instytut Muzyki i Tańca.

Patronat medialny nad koncertem objęło Polskie Centrum Informacji Muzycznej POLMIC.

Szczegóły – na stronie: www.eok.elblag.eu