A | B | C | D | E | F | G | I | J | M | n | O | P | R | S | T | U | W |
Requiem Records Łukasz Pawlak ul. Krakowskie Przedmieście 64 00-322 Warszawa tel. (+ 48) 663 735 922 e-mail: requiem@requiem.serpent.pl |
Requiem Records jest wydawnictwem muzycznym specjalizującym się w muzyce alternatywnej. Od 1994 roku udało się nam wydać niemal 80 wartościowych pozycji, spośród których wiele zdobyło uznanie na scenie alternatywnej, a także przychylność krytyki w postaci licznych pozytywnych recenzji. Od lat owocnie współpracuje z największymi festiwalami muzycznymi w Polsce, jak m.in.: Unsound – Kraków, CocArt - Toruń, Soundedit – Łódź, Wrocław Industrial Festival – Wrocław. Wydana przez Requiem Records muzyka rozbrzmiewała też dzięki kilku rozgłośniom radiowym jak np. Programy 2 i 3 Polskiego Radia, RadioTOK FM i in. Ukazały się m.in. następujące serie wydawnicze:
Kolejne wydania zawierają noty biograficzne, wywiady, wspomnienia, anegdoty – „ducha” tamtych lat staramy się oddać nie tylko w dźwiękach. Requiem Records aktywnie działa wydawniczo w zakresie współcześnie tworzonej muzyki. Dobór stylistyczny jest dość szeroki, choć w dużej mierze oscyluje wokółmuzyki alternatywnej. W katalogu możemy znaleźć m.in.: Jerzego Mazzolla – uważanego za jednego z najciekawszych obecnie klarnecistów w Polsce, współtwórcy trójmiejskiej Sceny Yassowej. Ma on na koncie współpracę z wieloma znakomitymi postaciami europejskiego jazzu, jako klarnecista i kompozytor. W swojej grze wykorzystuje zarówno elementy klasyki jak i muzyki współczesnej. IgoraBoxxa – z grupy Skalpel w ramach projektuMazzBoxx „Podwójny Nelson” posługując się koncertowym materiałem Jerzego Mazzolla stworzył 11 bardzo intrygujących kompozycji. Konrada Kucza - absolwenta wydziału grafiki warszawskiej ASP. Od ponad dwudziestu lat związanego z elektroniczną sceną ambient, współtwórcę klubowego FUTRA, członka elektronicznej grupy NEMEZIS, współautora projektu KUCZ/GABA KULKA. HATI – grupę muzyczną bazująca na brzmieniu instrumentów akustycznych – etnicznychi obiektów z recyklingu, eksplorującą pola muzyki rytualno-medytacyjnej i improwizowanej. Aktualizacja: 2013 (Łukasz Pawlak), 2021 (jt) |