Polmic - FB

kalendarium kursów (L)

9 A B C E I K L Ł M N O P S V W X Y Z

Letnia Akademia Muzyczna – Bałoszyce 2017, 17-27 lipca i 19-26 sierpnia 2017


Organizator:  Organizator: Impresariat Artystyczny Jefima Stinermana, Fundacja „Teraźniejszość Przeszłości”

W lipcu i sierpniu 2017 roku w Bałoszycach odbędzie się Letnia Akademia Muzyczna – mistrzowskie kursy wykonawcze dla młodych muzyków z Polski i zagranicy, prowadzone przez wybitnych pedagogów, wykładowców wyższych uczelni artystycznych oraz nauczycieli szkół muzycznych.

Międzynarodowa Akademia Muzyczna działa od 2003 roku. Pomysłodawcą i głównym organizatorem jest skrzypek i pedagog Jefim Stinerman. Warsztaty odbywają się w wyjątkowym miejscu, jakim jest Zespół Pałacowy w Bałoszycach na Pojezierzu Iławskim. Podczas tegorocznej letniej edycji zajęcia w lipcu poprowadzą: Karolina Cel, Janusz Gajownik, Wieńczysław Kasprzak, Wiktor Kuzniecow, Adam Mokrus, Małgorzata Skorupa, Anna Wandtke (skrzypce), Alexei Ludevig (altówka), Alexei Vasiliev (wiolonczela). W sierpniu młodzi adepci muzyki będą mieli możliwość doskonalić swoje umiejętności pod okiem Antoniego Cofalika, Danuty Kaluty-Jakubowskiej, Małgorzaty Kobierskiej, Mieczysława Szlezera, Mariusza Zielińskiego, Jefima Stinermana (skrzypce), Roberta Kabary (skrzypce, altówka) i Rafała Kwiatkowskiego (wiolonczela).

Każdy uczestnik ma zagwarantowanych 5 lekcji po 45 minut, zakwaterowanie w pokoju 3-4 osobowym w obiektach Zespołu Pałacowego w Bałoszycach, pełne wyżywienie.

Zgłoszenia należy przesłać na adres mailowy: jefim@vp.pl do dnia 15 czerwca 2017 roku. Uczestnictwo kandydatów zstanie potwierdzone telefonicznie lub e-mailem.

Szczegółowe informacje oraz karta zgłoszeniowa znajdują się na stronie: http://www.akademiamuzyczna.info


Kontakt:

Impresariat Artystyczny

Jefim Stinerman

e-mail: jefim@vp.pl 

Uwaga: Podane są tu wybrane, podstawowe informacje, mające dać Państwu w każdym przypadku ogólny obraz wydarzenia - nie są one wystarczające do zgłoszenia udziału. Każdy chętny może zwracać się bezpośrednio do organizatorów.