A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | Ł | M | N | O | P | R | S | T | U | W | Y | Z |
![]() Dagmara Jack doskonaliła swoje umiejętności również na wielu kursach muzycznych, takich jak: Kurs dla Młodych Kompozytorów w Jeleniej Gorze pod kierunkiem Stanisława Moryty , Kurs Muzyki Elektroakustycznej „Acanthes” zorganizowany przez IRCAM w Krakowie, Letnia Akademia Muzyki w Krakowie pod kierunkiem Marka Stachowskiego, Kurs „Ictus Seminar” z zespołem Ictus w Brukseli, Międzynarodowe Kursy Muzyczne w Łańcucie. Pobierała też lekcje u m.in. Jonathana Harvey’a, Tristana Muraila i Thomasa Kesslera. W 2000 otrzymała Grand Prix na Ogólnopolskim Konkursie Kompozytorskim „Crescendo” w Tarnowie za Wind-Oak-Quintet na kwintet dęty (2000), zaś w 2001 – I nagrodę oraz nagrodę specjalną dla młodego kompozytora na Międzynarodowym Konkursie Muzyki Elektroakustycznej „Musica Nova 2001” w Pradze za Raasz II na taśmę i sopran (2001). We wrześniu 2001 jej utwór Luminescence na obój, skrzypce, altówkę i perkusję (2001) miał swoje prawykonanie podczas Festiwalu „Warszawska Jesień”. Dagmara Jack jest członkiem Koła Młodych Związku Kompozytorów Polskich. Jej utwory były wykonywane na festiwalach muzyki współczesnej takich jak: „Warszawska Jesień”, Forum Muzyki Współczesnej, Śląskie Dni Muzyki Współczesnej oraz emitowane w radiu, np. Radio Katowice, czeskie Radio Vltava, Co-op Radio w Vancouver (Kanada). Strona internetowa kompozytorki: www.dagmarajack.com |
kompozycje
Post tenebras lux na dwa klarnety, fortepian, dwoje skrzypiec, altówkę, dwie wiolonczele i kontrabas (1998)
Exorcisms na bas i orkiestrę * (1999)
Wind-Oak-Quintet na kwintet dęty (2000)
Raasz II na taśmę i sopran (2001)
Luminescence na obój, skrzypce, altówkę i perkusję (2001)
Satyamangalam na taśmę (2001)
Trwałość pamięci, tryptyk na kontrabas solo * (2001)
Siis na flet piccolo, flet, czelestę i czworo skrzypiec (2002)
Via lasciva na 2 soprany, mezzosopran, obój, 2 wiolonczele i delay (2003)
Nyd na waltornię i live electronics (2003)
Les Trajectoires na wielką orkiestrę symfoniczną (2003)
Fragile na fortepian (2003)
Sinus iridum na zespół kameralny (2003)
Mare imbrium na zespół kameralny (2003)
L’ombre, l’image et le silence na aktora, video, zespół kameralny i live electronics (2004)
Fragile II na fortepian i taśmę (2005)
|
![]() |