I Ogólnopolski Konkurs Instrumentów Dętych Blaszanych im. Ludwika Lutaka - Kraków, 24-25 listopada 2005
Konkurs odbędzie się w Państwowej Szkole Muzycznej II stopnia
im. Władysława Żeleńskiego w Krakowie (ul. Basztowa 9)
1. Konkurs jest konfrontacją wykonawczą uczniów szkół muzycznych II stopnia, gimnazjów muzycznych, liceów muzycznych.
2. Konkurs obejmuje następujące instrumenty: trąbka, waltornia, puzon a jego celem jest propagowanie gry na tych instrumentach oraz wyłonienie wyróżniających się indywidualności artystycznych.
3. Konkurs odbędzie się w dnia 24-25 listopada 2005 roku. Organizatorem Konkurs jest Państwowa Szkoła Muzyczna II stopnia w Krakowie im. Władysława Żeleńskiego, Polskie Stowarzyszenie Puzonistów oraz CEA.
4. Konkurs obejmuje trzy kategorie instrumentów, a nagrody przyznawane są w każdej kategorii oddzielnie.
5. Konkurs jest dwu etapowy zgodnie z programem konkursu.
6. Wpisowe na konkurs wynosi 30,- płatne do dnia 20 października 2005 roku na konto lub gotówką w sekretariacie Szkoły. W razie rezygnacji z udziału w Konkursie wpisowe nie zostanie zwrócone.
7. Finaliści konkursu w każdej kategorii otrzymują dyplomy laureatów lub finalistów.
8. Przewidywana ilość finalistów to: od 6 do 9 osób z każdej kategorii w zależności od ilości zgłoszeń.
9. Przewidywana ilość laureatów to 9 osób (decyzję ostateczną podejmie jury).
10. Przyjęcie na listę uczestników konkursu nastąpi po nadesłaniu formularza zgłoszeniowego do dnia 20 października 2005 roku. Do zgłoszenia należy dołączyć krótką notkę biograficzną oraz dwie aktualne fotografie (format 9 X 12 cm) do wykorzystania w programie Konkursu i publikacjach prasowych. Przesłane dokumenty nie zostaną zwrócone.
11. Kolejność występów w Konkursie będzie następować alfabetycznie w danej kategorii począwszy od litery wylosowanej przez organizatora.
12. Listę zakwalifikowanych osób oraz termin występu można będzie sprawdzić od 30 października 2005r. na stronach internetowych www.puzon.pl
13. Uczestnicy zakwalifikowani do konkursu po opublikowaniu listy osób zakwalifikowanych muszą potwierdzić swój udział w konkursie (telefonicznie, faxem, lub osobiście) najpóźniej do dnia 15 listopada 2005 roku. Brak potwierdzenia będzie równoznaczny z rezygnacją udziału w Konkursie.
14. Nagrodzeni wykonawcy mogą zostać zobowiązani są do bezpłatnego udziału w koncercie laureatów.
15. Jury powołane przez organizatorów dokona podziału nagród i dyplomów, a jego decyzje są ostateczne.
16. Planowana pula nagród wyniesie około 3.000 złotych w gotówce oraz nagrody rzeczowe (dla wszystkich kategorii łącznie).
17. Wszystkie przesłuchania w ramach konkursu obywać się będą publicznie.
18. Wyżywienie i zakwaterowanie w Krakowie uczestnicy organizują samodzielnie.
Przewidywany skład jury:
Ad. Zdzisław Stolarczyk – AM Kraków – przewodniczący jury
Ad. Igor Cecocho – AM Wrocław
Ad. Stanisław Dziewior – AM Katowice
Mgr Magdalena Łapińska – Państwowa Szkoła Muzyczna II st. w Krakowie
Mgr Henryk Ryński – Państwowa Szkoła Muzyczna II st. Kraków
Przebieg konkursu (2 dni jedna kategoria wiekowa, dwa etapy, trzy kategorie instrumentów):
Pierwszy dzień - 24 listopada:
9.30 – Oficjalne powitanie przybyłych gości i krótkie przemówienie Dyrektora Szkoły, Dyrektora Konkursu i Przewodniczącego Jury.
10.00 – 12.30 Przesłuchania I etap (6 minut na osobę z zapowiedzią, 23 osób)
12.30 – 13.00 Przerwa
13.00 – 15.30 Przesłuchania I etap (6 minut na osobę z zapowiedzią, 23 osób)
15.30 – 16.30 Przerwa obiadowa
16.30 – 18.30 Przesłuchania I etap (6 minut na osobę z zapowiedzią, 20 osób)
18.30 – 19.00 Kolacja
19.30 Ogłoszenie wyników oraz wykład Zdzisław Stolarczyka
(Sala Koncertowa PSM II st. w Krakowie, ul. Basztowa 9)
Drugi dzień - 25 listopada:
9.00 – 10.30 Przesłuchania II etap (do 8 minut na osobę z zapowiedzią, 9 osób)
10.30 – 11.00 Przerwa
11.00 – 12.30 Przesłuchania II etap (do 8 minut na osobę z zapowiedzią, 9 osób)
12.30 – 13.30 Obrady Jury
15.00 Uroczysty koncert na zakończenie I Ogólnopolskiego Konkursu Instrumentów Dętych w Krakowie połączony z ogłoszeniem wyników, wręczeniem nagród.
Szczegółowe informacje o konkursie i formularz zgłoszeniowy są dostępne na stronie: http://www.puzon.pl/lutak_konkurs.html
1. Konkurs jest konfrontacją wykonawczą uczniów szkół muzycznych II stopnia, gimnazjów muzycznych, liceów muzycznych.
2. Konkurs obejmuje następujące instrumenty: trąbka, waltornia, puzon a jego celem jest propagowanie gry na tych instrumentach oraz wyłonienie wyróżniających się indywidualności artystycznych.
3. Konkurs odbędzie się w dnia 24-25 listopada 2005 roku. Organizatorem Konkurs jest Państwowa Szkoła Muzyczna II stopnia w Krakowie im. Władysława Żeleńskiego, Polskie Stowarzyszenie Puzonistów oraz CEA.
4. Konkurs obejmuje trzy kategorie instrumentów, a nagrody przyznawane są w każdej kategorii oddzielnie.
5. Konkurs jest dwu etapowy zgodnie z programem konkursu.
6. Wpisowe na konkurs wynosi 30,- płatne do dnia 20 października 2005 roku na konto lub gotówką w sekretariacie Szkoły. W razie rezygnacji z udziału w Konkursie wpisowe nie zostanie zwrócone.
7. Finaliści konkursu w każdej kategorii otrzymują dyplomy laureatów lub finalistów.
8. Przewidywana ilość finalistów to: od 6 do 9 osób z każdej kategorii w zależności od ilości zgłoszeń.
9. Przewidywana ilość laureatów to 9 osób (decyzję ostateczną podejmie jury).
10. Przyjęcie na listę uczestników konkursu nastąpi po nadesłaniu formularza zgłoszeniowego do dnia 20 października 2005 roku. Do zgłoszenia należy dołączyć krótką notkę biograficzną oraz dwie aktualne fotografie (format 9 X 12 cm) do wykorzystania w programie Konkursu i publikacjach prasowych. Przesłane dokumenty nie zostaną zwrócone.
11. Kolejność występów w Konkursie będzie następować alfabetycznie w danej kategorii począwszy od litery wylosowanej przez organizatora.
12. Listę zakwalifikowanych osób oraz termin występu można będzie sprawdzić od 30 października 2005r. na stronach internetowych www.puzon.pl
13. Uczestnicy zakwalifikowani do konkursu po opublikowaniu listy osób zakwalifikowanych muszą potwierdzić swój udział w konkursie (telefonicznie, faxem, lub osobiście) najpóźniej do dnia 15 listopada 2005 roku. Brak potwierdzenia będzie równoznaczny z rezygnacją udziału w Konkursie.
14. Nagrodzeni wykonawcy mogą zostać zobowiązani są do bezpłatnego udziału w koncercie laureatów.
15. Jury powołane przez organizatorów dokona podziału nagród i dyplomów, a jego decyzje są ostateczne.
16. Planowana pula nagród wyniesie około 3.000 złotych w gotówce oraz nagrody rzeczowe (dla wszystkich kategorii łącznie).
17. Wszystkie przesłuchania w ramach konkursu obywać się będą publicznie.
18. Wyżywienie i zakwaterowanie w Krakowie uczestnicy organizują samodzielnie.
Przewidywany skład jury:
Ad. Zdzisław Stolarczyk – AM Kraków – przewodniczący jury
Ad. Igor Cecocho – AM Wrocław
Ad. Stanisław Dziewior – AM Katowice
Mgr Magdalena Łapińska – Państwowa Szkoła Muzyczna II st. w Krakowie
Mgr Henryk Ryński – Państwowa Szkoła Muzyczna II st. Kraków
Przebieg konkursu (2 dni jedna kategoria wiekowa, dwa etapy, trzy kategorie instrumentów):
Pierwszy dzień - 24 listopada:
9.30 – Oficjalne powitanie przybyłych gości i krótkie przemówienie Dyrektora Szkoły, Dyrektora Konkursu i Przewodniczącego Jury.
10.00 – 12.30 Przesłuchania I etap (6 minut na osobę z zapowiedzią, 23 osób)
12.30 – 13.00 Przerwa
13.00 – 15.30 Przesłuchania I etap (6 minut na osobę z zapowiedzią, 23 osób)
15.30 – 16.30 Przerwa obiadowa
16.30 – 18.30 Przesłuchania I etap (6 minut na osobę z zapowiedzią, 20 osób)
18.30 – 19.00 Kolacja
19.30 Ogłoszenie wyników oraz wykład Zdzisław Stolarczyka
(Sala Koncertowa PSM II st. w Krakowie, ul. Basztowa 9)
Drugi dzień - 25 listopada:
9.00 – 10.30 Przesłuchania II etap (do 8 minut na osobę z zapowiedzią, 9 osób)
10.30 – 11.00 Przerwa
11.00 – 12.30 Przesłuchania II etap (do 8 minut na osobę z zapowiedzią, 9 osób)
12.30 – 13.30 Obrady Jury
15.00 Uroczysty koncert na zakończenie I Ogólnopolskiego Konkursu Instrumentów Dętych w Krakowie połączony z ogłoszeniem wyników, wręczeniem nagród.
Szczegółowe informacje o konkursie i formularz zgłoszeniowy są dostępne na stronie: http://www.puzon.pl/lutak_konkurs.html