kompozytor, dyrygent, organista, animator muzyczny; ur. w 1994, Kraków. Regularną edukację muzyczną rozpoczął w wieku 18 lat w Szkole Muzycznej II stopnia im. Bronisława Rutkowskiego w Krakowie w klasie śpiewu Katarzyny Słoty-Marciniec. Wcześniej pobierał pierwsze nauki w Prywatnym Centrum Kształcenia Muzycznego Lucky Greg pod okiem mgr. Grzegorza Łuckiego. Pierwsze nauki kompozycji odbierał od dr. hab. Macieja Jabłońskiego. Jest absolwentem studiów licencjackich z kompozycji w klasie prof. dr hab. Anny Zawadzkiej-Gołosz (2015-2019, Akademia Muzyczna w Krakowie) oraz muzyki kościelnej w klasie organów dr hab. S. Susi Ferfoglia (2013-2017, Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie). Obecnie studiuje kompozycję elektroakustyczną w klasie dr hab. Magdaleny Długosz (studia magisterskie).
Jako uczestnik licznych kursów i lekcji mistrzowskich miał okazję spotkać się i konsultować swoje prace z czołowymi kompozytorami z Polski i zagranicy (m.in.: Mark Andre, Ivan Fedele, François Sarhan, Justė Janulytė, Zygmunt Krauze, Maciej Jabłoński, Wojciech Widłak, Dariusz Przybylski, Zaid Jabri).
Zdobył szereg nagród na konkursach kompozytorskich o randze międzynarodowej i ogólnopolskiej: II nagrodę (ex aequo, ufundowana przez Archidiecezję Poznańską) w IV edycji Ogólnopolskiego Konkursu Kompozytorskiego „Opus 966" za utwór Da Mihi Bibere na chór 8-głosowy oraz III nagrodę w XIV edycji Międzynarodowego Konkursu Kompozytorskiego „Musica Sacra Nova" za utwór ...Cum enim quietum silentium contineret omnia… na 4 chóry 4-głosowe (2016), wyróżnienie w Ogólnopolskim Konkursie Kompozytorskim „Musica Caelestis" za utwór Postcommunio / Adoratio na cztery chóry żeńskie (2017), a także I nagrodę w XV edycji Międzynarodowego Konkursu Kompozytorskiego „Musica Sacra Nova" za utwór Missa Sancti Josephi na chór 4-głosowy (2018).
Inspiruje się przede wszystkim światem nie związanym bezpośrednio z muzyką (jak np. teologia
chrześcijańska, fizyka, psychologia, biologia), który często stanowi praprzyczynę jego poszukiwań
barwowych. Jego kompozycje były wykonywane w Polsce i w Niemczech podczas różnych festiwali i konferencji naukowych.
Był dyrygentem i kierownikiem artystycznym krakowskiego zespołu wokalnego Accordo. Współpracował z takimi zespołami, jak Trinity College Choir of Cambridge, Kammerchor Consono, Camerata Silesia, Chór Opery Wrocławskiej, Insieme, Trans-for-Matha Ensemble.
Od 2020 roku jest członkiem Archidiecezjalnej Komisji Muzyki Kościelnej (Archidiecezja Krakowska).
aktualizacja: 2017, 2020 (wa)
Kompozycje
Caritas omnia mihi explicavit na 2 głosy solowe i chór żeński (2014)
Passacaglia na skrzypce i live electronics (2015)
Tenebrae Factae Sunt na 4 zespoły żeńskie w siedmiu wariantach rozstawienia (2015-2016)
Wariacje na 2 fortepiany i audio playback (2015-2017)
Vos estis lux mundi na chór 6-głosowy (2016)
Capriccio per cinque na zespół kameralny (2016)
Trio sonata na trójkąt (2016)
De Profundis na organy elektroniczne i wiolonczelę (2016)
Da Mihi Bibere na chór 8-głosowy (2016)
..Cum enim quietum silentium contineret omnia.. na 4 chóry 4-głosowe w rozstawieniu przestrzennym (2016-2017)
Missa Sancti Josephi na chór mieszany a cappella (2017)
…Pulvis es et in pulverem reverteris na perkusję i 2 fortepiany (2017)
Postcommunio/Adoratio na 4 zespoły żeńskie w rozstawieniu przestrzennym (2017)
A-ego na flet i fagot (2017)
Vademecum I na zespół instrumentalny (2018)
Vademecum II na trójkąt i zespół instrumentalny (2018)
Psalmus 88 na 16 głosów (2018-2019)
Corale na organy (2019)
…only in the photograph. na trio saksofonowe (2019)
Dichroism na taśmę (2020)
Psalmus 100 na 12 głosów (2020)
Abyssus abyssum invocat na amplifikowane wiolonczelę i kontrabas (2020)
Publikacje
(2015-2016)
Wariacje na 2 fortepiany i audio playback (2015-2017)
Vos estis lux mundi na chór 6-głosowy 
Literatura
(2016)
Capriccio per cinque na zespół kameralny 
Dyskografia
(2014)
Passacaglia na skrzypce i live electronics (2015)
Tenebrae Factae Sunt na 4 zespoły żeńskie w siedmiu wariantach rozstawienia