wiolonczelista; ur. 2 grudnia 1980, Zakopane. Naukę gry na wiolonczeli rozpoczął jako siedmioletni chłopiec. Kontynuował ją w Państwowej Szkole Muzycznej II stopnia im. Władysława Żeleńskiego w Krakowie w klasie Kazimierza Michalika, a następnie w Akademii Muzycznej im. Fryderyka Chopina w Warszawie, gdzie studiował również pod kierunkiem Kazimierza Michalika oraz Andrzeja Bauera, uzyskując dyplom z odznaczeniem. Kształcił się także w Conservatoire National Superieur de Musique de Paris w klasie Philippe’a Muller’a. Uczestniczył w kursach mistrzowskich w Besançon, Barcelonie, Głuchołazach (u Romana Jabłońskiego) oraz w Żaganiu (u Kazimierza Michalika i Andrzeja Bauera).
W 1988 roku otrzymał I nagrodę na Ogólnopolskim Konkursie Wiolonczelowym w Elblągu i I nagrodę Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich w Konkursie na Indywidualność Muzyczną Krakowa, a także stypendium Ministerstwa Kultury i Sztuki. Jest również zwycięzcą III Międzynarodowego Konkursu Wiolonczelowego im. Witolda Lutosławskiego w 2001 roku w Warszawie i laureatem nagrody specjalnej na konkursie Praskiej Wiosny w 2006 roku. Ponadto otrzymał nagrody specjalne na Konkursach Czajkowskiego w Moskwie i ARD w Monachium oraz Programu 2 Polskiego Radia. W latach 2003 i 2004 był stypendystą Rządu Francuskiego.
Występował m.in. w Konzerthaus w Berlinie, Rudolfinum w Pradze, Cité de la Musique w Paryżu, Teatro Politeama w Palermo, Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego i Filharmonii Narodowej w Warszawie. Jako solista współpracował z takimi orkiestrami, jak Filharmonia Narodowa, NOSPR, Sinfonia Varsovia, Sinfonietta Cracovia, Orchestra Sinfonica Siciliana, Orchestre Philharmonique de Monte Carlo, Münchener Kammerorchester, Praska Filharmonia, Orkiestra Radiowa w Warszawie i Budapeszcie, pod dyrekcją Krzysztofa Pendereckiego, Jana Krenza, Antoniego Wita, Gabriela Chmury, Massimiliano Caldi. Jest zapraszany na znane festiwale m.in. „Warszawską Jesień”, „Mecklemburg Vorpommen”, „Young Euro Classic” w Berlinie.
Nagrywał dla Polskiego Radia. Od kilku lat jest regularnie zapraszany do udziału w projektach koncertowych Krzysztofa Pendereckiego. Brał udział w pierwszym nagraniu płytowym Concerto grosso pod dyrekcją kompozytora.
Gra na instrumencie Wojciecha Topy z 2004 roku.