aktorka, kompozytorka, filozofka, wokalistka. Zajmuje się śpiewem, tworzeniem muzyki, teatru, eksperymentalnych form artystycznych, słowem i filozofią. Pracowała jako wykonawca, aktorka, tancerka, choreograf, reżyser i kompozytor.
Jako wokalistka jest członkinią postrockowego zespołu Przepraszam, a także liderką zespołu Der Father, w którym występuje z Danielem Pigońskim i Jerzym Rogiewiczem.
W dziedzinie teatru wraz z Joanną Piwowar wystawiła spektakl Wykwalifikowane na Przeglądzie Piosenki Aktorskiej (nurt OFF) we Wrocławiu, z Candelarią Saenz Valiente Asian Candies in Dick Flavor SOS show.
Jako kompozytorka zajmuje się głównie muzyką chóralną, a także teatralną i filmową. W lipcu 2013 roku w ramach cyklu „Opera// Remix” w teatrze Komuna// Warszawa miała premierę jej opera pt. W Sarze, Menckenie, Chrystusie i Beethovenie byli mężczyćni i były kobiety, na podstawie poematu Johna B. Wolgamota.
aktualizacja: lipiec 2014 (ai)
W Sarze, Menckenie, Chrystusie i Beethovenie byli mężczyćni i były kobiety opera na cztery głosy prowadzące, chór, instrumentalistę oraz jedną osobę (2013)
Muzyka filmowa
Muzyka do filmu dokumentalnego Grotowski – Flaszen, reż. Małgorzata Dziewulska (2010)
Muzyka do filmu fabularnego Dziewczyna z szafy, reż. Bodo Kox [muzyka napisana wspólnie z Filipem Zawadą] (2012)
Muzyka teatralna
Muzyka do spektaklu Maria de Buenos Aires, reż. Małgorzata Dziewulska (2009)
Muzyka do sztuki teatralnej Hekabe Eurypidesa, reż. Łukasz Chotkowski, Teatr Polski im. Hieronima Konieczki w Bydgoszczy [muzyka napisana wspólnie z Piotrem Bukowskim] (2011)
Muzyka do sztuki teatralnej Matki/Błagalnice. Koncert śmierci Hansa Ulricha Müller-Schwefe i Einara Schleefa, reż. Łukasz Chotkowski, Teatr im. Stefana Jaracza w Olsztynie (2012)
Muzyka do sztuki teatralnej Podróż zimowa Elfriede Jelinek, reż. Maja Kleczewska, Teatr Powszechny w Łodzi i Teatr Polski im. Hieronima Konieczki w Bydgoszczy (2013)